To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-02
Dobryszyce: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 030 000
Numer ogłoszenia: 312616 - 2013; data zamieszczenia: 02.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 267048 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobryszyce, ul. Wolności 8, 97-505 Dobryszyce, woj. łódzkie, tel. 044 6811193, 6811168, faks 044 6811193.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 030 000.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1 030 000,00 zł (słownie: jeden milion trzydzieści tysięcy złotych) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań. 2. Waluta kredytu: złoty polski PLN. 3. Uruchomienie kredytu nastąpi w dwóch transzach: - pierwsza transza do dnia 10.08.2013 r. w kwocie 900 000 PLN, - druga transza do dnia 31.12.2013 r. w kwocie 130 000PLN. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niepodjęcia drugiej transzy kredytu. Wykorzystanie kredytu nastąpi w formie bezgotówkowej jednorazowo poprzez przekazanie ich przez Wykonawcę na rachunek Zamawiającego. 3. Spłata rat kredytu będzie dokonywana kwartalnie w ostatnim dniu roboczym kwartału począwszy od miesiąca marca 2015 r. do miesiąca grudnia 2017 r. Spłata w: - 2015 r. - 200 000 PLN, - 2016 r. - 345 000 PLN, - 2017 r. - 485 000 PLN. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu wraz z odsetkami liczonymi do dnia spłaty oraz bez dodatkowych prowizji i opłat. W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy strony dopuszczają możliwość przedłużenia spłaty kredytu (okresu kredytowania) o czas oznaczony lub przesunięcia terminów spłaty rat kredytu. W przypadku wnioskowania przez Zamawiającego o dokonanie zmian w ustalonych terminach spłat kredytu, strony ustalą nowy harmonogram spłat kredytu w formie aneksu do umowy. 5.Spłata kapitału nastąpi po upływie okresu karencji tj. 30.03.2015 r. Nie przewiduje się karencji w spłacie odsetek od zaciągniętego kredytu. Spłata odsetek od uruchomionego kredytu odbywać się będzie w okresach miesięcznych na koniec ostatniego dnia roboczego miesiąca, za który będą naliczone. 6. Koszt kredytu składać się będzie z odsetek od uruchomionej kwoty kredytu oraz prowizji, która będzie płatna jednorazowo w dniu uruchomieniu kredytu przez Wykonawcę. 7. Oprocentowanie kredytu według zmiennej stopy procentowej opartej na: 7.1. stawce bazowej WIBOR dla jednomiesięcznych (1M) złotowych depozytów międzybankowych ustalona jako stawka średnia z okresu jednego miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej; 7.2. marży banku - stała dla całego okresu kredytowania. Marża musi być podana cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz załażenie, że rok liczy 365 dni lub 366 dni. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. 8.Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracja wekslową..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI S A O/ VI WARSZAWA
jakie przetargi wygrała firma
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI S A O/ VI WARSZAWA
- Powszechna Kasa Oszczędności BANK POLSKI S.A., ul. Puławska, 02-515 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 208079,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 125581,17
Oferta z najniższą ceną: 125581,17 / Oferta z najwyższą ceną: 157560,40
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w 2025 roku na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
- Kredyt długoterminowy - 205 mln (usługa udzielenia kredytu).
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.