Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-23
Łąck: Pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru autorskiego dla zadania pn.: Budowa gminnej oczyszczalni ścieków wchodzącego w skład Projektu pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni jezior Ciechomickiego, Górskiego i Zdworskiego w Gminie Łąck - etap I.
Numer ogłoszenia: 312620 - 2012; data zamieszczenia: 23.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łąck , ul. Gostynińska 2, 09-520 Łąck, woj. mazowieckie, tel. 24 3841400.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalack.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru autorskiego dla zadania pn.: Budowa gminnej oczyszczalni ścieków wchodzącego w skład Projektu pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni jezior Ciechomickiego, Górskiego i Zdworskiego w Gminie Łąck - etap I..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie wielobranżowego nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania pn.: Budowa gminej oczyszczalni ścieków wchodzącego w skład Projektu pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni jezior Ciechomickiego, Górskiego i Zdworskiego w Gminie Łąck - etap I w następujących specjalnościach: a)instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych b)konstrukcyjno-budowlana c)instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych d)drogowa 1)Przedmiot zamówienia obejmuje zapewnienie ciągłego wielobranżowego nadzoru autorskiego nad prowadzonymi robotami zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a przede wszystkim stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem, uzgadnianie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, w tym w szczególności: 1.sprawowanie nadzoru autorskiego przez właściwe branżowo osoby, w tym zapewnienie ich dyspozycyjności w zależności od potrzeb i na wezwania Zamawiającego, 2.dostosowanie godzin pracy do wykonawcy robót budowlanych, przy czym Zamawiający wymaga od Wykonawcy nadzoru autorskiego 12 pobytów w kwartale. Osoby sprawujące nadzór autorski zobowiązane są dokumentować w dzienniku budowy swoje pobyty z podaniem czynności nadzoru autorskiego, które zostały przez nie wykonane, 3.wyjaśnianie w trakcie realizacji robót budowlanych wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 4.poprawianie lub uzupełnianie szczegółów dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji lub nanoszenie zmian nie wynikających z wad ale niezbędnych do prawidłowej realizacji robót, 5.dokonywanie kwalifikacji i zmian w zakresie wszystkich odstępstw od zatwierdzonego projektu budowlanego stosownie do art. 36a ustawy Prawo budowlane, 6.uzgadnianie standardów wprowadzenia materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do przewidzianych w projekcie, 7.udzielanie konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu, 8.udział na wezwania Zamawiającego w naradach koordynacyjnych w siedzibie Zamawiającego, 9.uczestniczenie w odbiorze końcowym robót, 10.udział w czynnościach mających na celu doprowadzenie do uzyskania projektowanych zdolności użytkowych całego przedsięwzięcia budowlanego, 11.pisemne informowanie Zamawiającego o dostrzeżonych zagrożeniach przebiegu prac budowlanych oraz zaistniałych niezgodnościach realizacji w stosunku do projektu niezwłocznie po ich ustaleniu nie później jednak niż w następnym dniu roboczym, 12.ocenianie dokumentacji powykonawczej, co do zmian wprowadzonych w trakcie budowy, 13.dokumentowanie zmian wprowadzonych do dokumentacji projektowej w czasie wykonywania robót budowlanych oraz innych czynności w ramach nadzoru autorskiego poprzez: a)zapisy na rysunkach wchodzących w skład dokumentacji projektowej, b)rysunki zamienne, szkice lub nowe projekty opatrzone datą, podpisem oraz informacją, jaki element dokumentacji zastępują, c)wpisy do dziennika budowy, d)protokoły lub notatki służbowe podpisane przez strony niniejszej umowy. 2)Wykonawca może zapoznać się z zakresem robót budowlanych objętych nadzorem na stronie internetowej Zamawiającego http://www.lack.bipgminy.pl/public/?id=113054 lub http://www.lack.bipgminy.pl/public/popup.php?id_menu_item=113054 oraz w siedzibie Zamawiającego. Autorem dokumentacji projektowej jest Bionor Sp. z o.o. ul. Ściegiennego 26, 25 - 114 Kielce. 3)Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a zwłaszcza dokonał wizji lokalnej w terenie, zapoznał się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi, terenowymi i uwzględnił je w wynagrodzeniu. W przypadku nie dokonania przez Wykonawcę wizji lokalnej przyjmuje się, że Wykonawca uznał informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ za wystarczające do złożenia oferty...
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu spełnienia tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu spełnienia tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować osobami przewidzianymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz posiadającymi kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, które zostaną im powierzone, tj: a)co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane* do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, z co najmniej pięcioletnim doświadczeniem zawodowym w projektowaniu w specjalności j.w. b)co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane* do projektowaniu bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, z co najmniej trzyletnim doświadczeniem zawodowym w projektowaniu w specjalności j.w. c)co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane* do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, z co najmniej trzyletnim doświadczeniem zawodowym w projektowaniu w specjalności j.w. d)co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane* do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej, z co najmniej trzyletnim doświadczeniem zawodowym w projektowaniu w specjalności j.w. Zamawiający dopuszcza połączenie funkcji wymienionych w ppkt. b) i d) w przypadku posiadania stosownych uprawnień. Ww. osoby muszą posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Uwaga: * Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; jak również uprawnienia uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub uzyskane w innych państwach członkowskich Unii Europejskiej zgodnie z obowiązującymi tam procedurami. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu spełnienia tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2.Pisemne zobowiązania podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) - załącznik nr 5 do SIWZ 3.W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone Pełnomocnikowi (np. Liderowi / przedstawicielowi / partnerowi wiodącemu) do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (patrz Rozdział III pkt III.12 SIWZ) 4.Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega ww. informacje w ofercie w formie odrębnego oświadczenia).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian w zakresie: a)osób i danych określonych w §4 ust. 1 wzoru umowy na warunkach określonych w §4 ust. 4 wzoru umowy, b)wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, c)zmiany nazwy, adresu Wykonawcy, d)terminu wykonania umowy w przypadku zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy przez wykonawcę robót budowlanych, e)zmiany wymaganego terminu zakończenia świadczenia usługi w przypadku wystąpienia innej okoliczności niemożliwej do przewidzenia w dniu zawarcia umowy, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie lub zakresie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lack.bipgminy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Gminy w Łącku, ul. Gostynińska 2, 09-520 Łąck w pon, wt, śr, czw w godz. od 7.30 do 15.30, pt w godz. od 9.00 do 17.00 lub za pośrednictwem poczty na adres j.w...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Łącku, ul. Gostynińska 2, sekretariat (pok. nr 3) 09-520 Łąck w pon, wt, śr, czw w godz. od 7.30 do 15.30, pt w godz. od 9.00 do 17.00 lub za pośrednictwem poczty na adres j.w...
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Priorytet IV - Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka Działanie 4.1. - Gospodarka wodno-ściekowa..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury drogowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Chełmiec
- Opracowanie dokumentacji na rozbudowę ul. Załęskiej od ul. Rzecha do końca Zakładu Karnego z niezbędną infrastrukturą, uzyskaniem decyzji ZRID, pełnieniem (na prawach opcji) nadzoru autorskiego
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej modernizacji infrastruktury transportowej na terenie miasta Lublin (...) wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego z podziałem na 5 części.
- Połączenie komunikacyjne (pieszo - rowerowe) gminy Sadki i gminy Nakło nad Notecią
- Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę i rozbudowę trzech dróg na terenie Gminy Daleszyce
- "Rozbudowa i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wiśniew"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.