Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2010-11-04
Miko³ów: Dostawa jednorazowych artyku³ów higienicznych
Numer og³oszenia: 312651 - 2010; data zamieszczenia: 04.11.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Zdrowia w Miko³owie Sp. z o.o. - NZOZ Szpital Powiatowy w Miko³owie , ul. Waryñskiego 2, 43-190 Miko³ów, woj. ¶l±skie, tel. 032 3257639, faks 032 2260860.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital-mikolow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: NZOZ.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa jednorazowych artyku³ów higienicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowych artyku³ów higienicznych Pakiet nr 1 - odzie¿ ochronna Pakiet nr 2 - zestawy i serwety Pakiet nr 3 - pokrycia, pokrowce, komplety po¶cieli zgodnie z opisem w za³±czniku nr 1 do SIWZ Przetarg nieograniczony o warto¶ci szacunkowej nie przekraczaj±cej wyra¿onej w z³otych równowarto¶ci kwoty 193 000 euro.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 18.10.00.00 - Odzie¿ bran¿owa, specjalna odzie¿ robocza i dodatki .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
b) dla zaproponowanych towarów: Deklaracje zgodno¶ci, CE, zg³oszenie/wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych z opisaniem , który dokument dotyczy danej pozycji z za³. nr 1 c) dokumenty zawieraj±ce dane techniczne (np. karta danych technicznych, ¶wiadectwo jako¶ci, atest jako¶ciowy) wystawione przez producenta surowca lub wyrobu gotowego, bêd±ce potwierdzeniem spe³nienia wymaganych parametrów granicznych towarów okre¶lonych w za³±czniku nr 1 do SIWZ - z opisaniem , który dokument dotyczy danej pozycji z za³±cznika nr 1 d) wykaz próbek dostarczonych Zamawiaj±cemu
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wype³niony i podpisany formularz oferty b) zestawienie asortymentowo-cenowe - za³±cznik nr 1 c) je¿eli oferta podpisana jest przez osobê inn± ni¿ upowa¿niona do reprezentowania wykonawcy do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo/upowa¿nienie w formie orygina³u podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy albo kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza d) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika wykonawców wystêpuj±cych wspólnie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo musi byæ w formie orygina³u lub w formie kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w przypadku: - zmian stawek podatków, wprowadza siê mo¿liwo¶æ zmian cen na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawnych w tym zakresie, jedynie o wysoko¶æ tych zmian i nastêpuje w dniu wej¶cia w ¿ycie odpowiedniego rozporz±dzenia lub ustawy, - zmian ilo¶ciowych w przedmiocie zamówienia w zale¿no¶ci od aktualnych potrzeb w granicach do - 20% ilo¶ci okre¶lonych w ofercie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-mikolow.com.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Centrum Zdrowia w Miko³owie Sp. z o.o.- NZOZ Szpital Powiatowy w Miko³owie
ul. Waryñskiego 2, 43-190 Miko³ów.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 15.11.2010 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT Centrum Zdrowia w Miko³owie Sp. z o.o.- NZOZ Szpital Powiatowy w Miko³owie ul. Waryñskiego 2, 43-190 Miko³ów.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIKO£OWA
- Zakup i dostawa urz±dzeñ sieciowych na wyposa¿enie jednostek organizacyjnych Gminy Miko³ów-Centrum Us³ug Wspólnych w Miko³owie oraz jednostek obs³ugiwanych w ramach Programu "Cyberbezpieczny Samorz±d"
- Razem dla Bujakowa - czyli dla ka¿dego co¶ dobrego - budowa sceny (Bud¿et Obywatelski) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej i robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: Prawo jazdy kat. B wraz z egzaminem zewnêtrznym dla 84 uczniów/uczennic ZST w Miko³owie, ZSEiU w £aziskach Górnych i ZSP w Ornontowicach
- Dostawa preparatów do dezynfekcji
- Aktywny Miko³ów - infrastruktura dla pieszych i rowerzystów (Bud¿et Obywatelski) - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej i robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa o¶wietlenia na ul. M. Sk³odowskiej-Curie w Miko³owie w formule zaprojektuj i wybuduj
wiêcej: przetargi w Miko³owie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostaw± odzie¿y roboczej dla dzia³alno¶ci gastronomicznej Akademii Wojsk
- Dostawa odzie¿y i obuwia do pracy w terenie dla pracowników PIG-PIB
- Dostawa sortów mundurowych le¶nika oraz odzie¿y BHP i innych ¶rodków ochrony indywidualnej, przys³uguj±cych pracownikom Nadle¶nictwa Barycz w 2025 roku
- Dostawa sortów mundurowych le¶nika, ¶rodków ochrony indywidualnej oraz odzie¿y i obuwia roboczego dla pracowników Nadle¶nictwa £agów w roku 2025
- Dostawa sortów mundurowych le¶nika oraz odzie¿y bhp dla pracowników Nadle¶nictwa Józefów
- Dostawa artyku³ów gospodarstwa domowego i odzie¿y roboczej dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podzia³em na 2 czê¶ci + OPCJA.
wiêcej: Odzie¿ bran¿owa, specjalna odzie¿ robocza i dodatki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.