To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-02
Poznań: II Etap rozbudowy Zespołu Inkubatorów Wysokich Technologii Materiały i Biomateriały oraz Technologie Informacyjne i Komunikacyjne- zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 312658 - 2013; data zamieszczenia: 02.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263564 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. Rubież 46, 61-612 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8279700, faks 061 8279701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II Etap rozbudowy Zespołu Inkubatorów Wysokich Technologii Materiały i Biomateriały oraz Technologie Informacyjne i Komunikacyjne- zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest II etap rozbudowy Zespołu Inkubatorów Wysokich Technologii w ramach zadania pn.: Budowa Zespołu Wysokich Technologii Materiały i Biomateriały oraz Technologie Informacyjne i Komunikacyjne. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie do dnia 08 listopada 2013 r. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w ramach Dokumentacji Projektowej obejmującej dokumentację projektową robót budowlanych, techniczną oraz automatykę serwerowni. Zakres robót Wykonawcy obejmuje wykonanie wszelkich robót budowlanych oraz poniesienie wszelkich nakładów związanych z realizacją Przedmiotu Umowy, związanych z przygotowaniem placu robót, zakupem koniecznych materiałów budowlanych i wykończeniowych oraz uporządkowaniem placu budowy w przekazanym zakresie po zakończeniu robót. Zakres robót, obok realizacji prac zasadniczych na podstawie Dokumentacji Projektowej, obejmuje w szczególności: 1. wykonanie wszelkich prac przygotowawczych i związanych z zagospodarowaniem terenu budowy, które są niezbędne do rozpoczęcia i przeprowadzenia robót budowlanych w sposób prawidłowy i zgodny z przepisami polskiego prawa; 2. wykonanie wszelkich niezbędnych robót zabezpieczających i tymczasowych podczas realizacji Przedmiotu Umowy, 3. zorganizowanie, prowadzenie, nadzorowanie i zabezpieczanie oraz koordynację robót prowadzonych przez podwykonawców; 4. uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego - jeśli będzie wymagane; 5. uprzątnięcie z terenu budowy wszelkich odpadów, nieczystości, śmieci i pozostałości zbędnych materiałów budowlanych; 6. wykonanie i skompletowanie dokumentacji powykonawczej i przedłożenie do sprawdzenia inspektorom branżowym powołanym przez Zamawiającego, na którą będą się składać w szczególności protokoły powykonawcze, protokoły pomiarów i sprawdzeń, atesty, certyfikaty, dopuszczenia, instrukcje użytkowania, itp..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.46.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy badawczych obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Budimex SA, ul. Stawki 40, 01-040 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2674970,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2615486,18
Oferta z najniższą ceną: 2615486,18 / Oferta z najwyższą ceną: 2615486,18
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie objęte niniejszym postępowaniem ma charakter zamówienia uzupełniającego w stosunku do zamówienia podstawowego zrealizowanego przez dotychczasowego Wykonawcę, którego przedmiotem jest wykonanie zadania pn.: Budowa Zespołu Wysokich Technologii Materiały i Biomateriały oraz Technologie Informacyjne i Komunikacyjne. Zamawiający po realizacji zadania podstawowego uznał za konieczne dokonanie rozbudowy Zespołu Inkubatorów Wysokich Technologii (dalej jako ZIWT) w szczególności w zakresie rozbudowy serwerowni. Istotne jest, że przeprowadzenie zamówienia w takim trybie pozwoli na szybką rozbudowę serwerowni, a ponadto Wykonawca zna specyfikę techniczną obiektu co ułatwi przeprowadzenie niezbędnych prac. Przeprowadzenie zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki pozwoli na dokonanie oszczędności finansowych związanych z przeprowadzeniem opisanej inwestycji i zachowaniem udzielonych gwarancji jakości, gdyż rozbudowa wiązać się będzie z ingerencją w elementy wykonane przez Wykonawcę zamówienia podstawowego. Zgodnie z zamówieniem podstawowym możliwe jest udzielenie zamówienia uzupełniającego. Od udzielenie zamówienia podstawowego nie minęły jeszcze 3 lata. Wartość zamówienia uzupełniającego stanowić będzie 10 % wysokości wynagrodzenia podstawowego. Dodatkowo prace w ramach zamówienia uzupełniającego będą polegały na wykonaniu tego samego rodzaju prac, co w ramach zamówienia podstawowego. Jednocześnie zamówienie podstawowe zostało przeprowadzone w trybie przetargu ograniczonego, a możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu (pkt II.5.1.). Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W niniejszym stanie faktycznym spełnione zostały wszystkie przesłanki opisane w powyższym przepisie, a zatem udzielenie zamówienia uzupełniającego jest w pełni zasadne.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Świadczenie usług w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO usg
- Dostawa wyposażenia dla Bloku Operacyjnego
- usługi stacjonarnej ochrony fizycznej terenu, obiektów i mienia Instytutu Ochrony Roślin-PIB, znajdującego się w Poznaniu przy ul. Władysława Węgorka 20
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych oraz zmieszanych z nieruchomości jednostek Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych sądów rejonowych
- Dostawa energii elektrycznej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.