Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-30
Radom: NA-ZP-251/01/09
Numer ogłoszenia: 31265 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Veitha w Radomiu , ul. Limanowskiego 42, 26-612 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3621127.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NA-ZP-251/01/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na zakup i dostawę w zakresie: Pakietu nr 1 Czekolada twarda naturalna 100 g w ilości 250.000 szt. Pakietu nr 2 Wafel w polewie czekoladowej o gramaturze od 37 do 40 gram w ilości 35.000 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.20.00 - Czekolada i wyroby cukiernicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8. O zamówienie publiczne ubiegać się mogą osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, oraz podmioty te działające wspólnie spełniające poniższe warunki: 8.1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki zawarte w art. 22 ust 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych t.j.(Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.). 8.2 Złożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 8.3 Posiadają doświadczenie zawodowe, wyrażające się zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech latach minimum trzech odpowiadających przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 8.4 Znajdują się w sytuacji finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1. Spis treści oferty - stanowi pierwszą stronę oferty 2.Wypełniony formularz ofertowy. 3.Wypełniony przez Wykonawcę Formularz cenowy oferowanego pakietu - zał. nr 1 4.Oświadczenie Wykonawcy wynikające z postanowień art. 22 ust 1 pkt 1, 2, 3, 4 ustawy- wg załączonego wzoru - zał. nr 2 5. Podpisany Opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 3 6.Wypełniony przez Wykonawcę wykaz doświadczenia zawodowego w formie wykazu wykonanych zamówień potwierdzonych referencjami (min.3 )- nr 4 7. Projekt Umowy parafowany na każdej stronie - zał. nr 5 8.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 6. 9.Wykonawca składa wraz z ofertą Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, a w celu potwierdzenia spełnienia tych warunków następujące dokumenty: aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.- zał. nr 7 10. W celu potwierdzenia jakości przedmiotu zamówienia należy dołączyć informacje (specyfikacje jakości, świadectwa wyrobu gotowego) uwzględniające dane o parametrach technicznych wyrobu (na każdy rodzaj czekolady, wafla,), w celu potwierdzenia pozwalające sprawdzić warunki określone w Opisie przedmiotu zamówienia - zał. nr 8 11. Oświadczenie, że przedmiot zamówienia posiada niezbędne świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynek w Polsce (zgodnie z obowiązującymi przepisami) - zał. nr 9 12. Odpis oryginału lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię świadectwa wdrożenia Systemu Analiz Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli czyli wdrożony system HACCP - zał. nr 10 13. Załączyć projekt -wzór opakowania przeznaczonego na 8 szt. czekolad - zał. nr 11 14. Wykonawca składający ofertę Zamawiającemu winien załączyć próbki oferowanych wyrobów, tj.: - minimum po 2 tabliczki czekolady z każdego z oferowanego rodzaju, dla pakietu nr 1 - minimum po 4 wafle każdego oferowanego rodzaju, dla pakietu nr 2 UWAGA: 15.Brak jakiegokolwiek z dokumentów i oświadczeń lub złożenie ich w niewłaściwej formie spowoduje, zgodnie z art.26 ust.3 Ustawy wezwanie Wykonawcy do ich uzupełnienia, a w przypadku nie uzupełnienia lub uzupełnienia po wyznaczonym terminie, nastąpi wykluczenie Wykonawcy i odrzucenie jego oferty. 16. Powyższy punkt nie dotyczy braku dokumentów wymienionych w pkt.1b-1f. Ich brak spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy jako niezgodnej z SIWZ. a. W przypadku, gdy Ofertę składa konsorcjum wymóg złożenia dokumentów, o których mowa w punkcie.5, 6, 10 i.12 dotyczy wszystkich uczestników umowy konsorcjum. Do oferty należy dołączyć umowę spółki. b. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 8, składa dokument lub dokumenty równoważne, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 17. Jeżeli podmioty występują wspólnie - dołączą umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. Umowa powinna zawierać: a. określenie celu gospodarczego, b. oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, c. wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (lidera), d. oznaczenie czasu trwania umowy, wymaga się aby trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi, e. zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego. 18. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym, innym niż objęcie zamówienia w niniejszym postępowaniu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Jakość wyrobu donego pakietu - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.radom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.rckik.radom.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Czekolada twarda naturalna 100 g.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czekolada twarda naturalna 100 g w ilości 250.000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość wyrobu - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wafel w polewie czekoladowej Wafel w polewie czekoladowej o gramaturze od 37 do 40 gram.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wafel w polewie czekoladowej o gramaturze od 37 do 40 gram w ilości 35.000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość wyrobu - 30
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa płytek do rekonstrukcji twarzoczaszki oraz żuchwy dla Oddziału Otolaryngologii Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Radomiu
- Dostawa materiałów biurowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- P-17-2025 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- Remont łazienek w KWP zs. w Radomiu I i II piętro
- Remont elewacji północnej wraz z wyburzeniem przybudówki budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Józefa A. i Andrzeja S. Załuskich
- Remont boiska przy Zespole Szkół Technicznych w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych oraz wody mineralnej na potrzeby Politechniki Lubelskiej
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności (produktów spożywczych) na potrzeby Żłobka Samorządowego w Niebylcu, Niebylec 217, 38-114 Niebylec w okresie od 01.04.2025r. do 31.12.2025r."
- Dostawa słodyczy reklamowych - czekolad i bombonierek świątecznych dla Dzielnicy Bielany w roku 2025
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W ADAMOWIE CZĘŚĆ 1 - CZĘŚĆ 3
- dostarczenie grzybów jadalnych, sosów i zup: przetworów sojowych; pieczywa; wyrobów półcukierniczych i cukierniczych; produktów mrożonych; czekolad i batonów; deserów; przypraw przetworzonych i przypraw naturalnych; kawy, kakao i herbaty do jednostek wojs
więcej: Czekolada i wyroby cukiernicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.