eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › Przeprowadzenie kursu - brukarz II 2010 Przeprowadzenie kursu - technolog robót wykończeniowych II 2010 Przeprowadzenie kursu - technolog robót wykończeniowych III 2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-04

Stargard Szczeciński: Przeprowadzenie kursu - brukarz II 2010 Przeprowadzenie kursu - technolog robót wykończeniowych II 2010 Przeprowadzenie kursu - technolog robót wykończeniowych III 2010
Numer ogłoszenia: 312671 - 2010; data zamieszczenia: 04.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , Al. Żołnierza 42, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5763160.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu - brukarz II 2010 Przeprowadzenie kursu - technolog robót wykończeniowych II 2010 Przeprowadzenie kursu - technolog robót wykończeniowych III 2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursów dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Stargardzie Szczecińskim, w ramach realizacji projektu - Cykl szkoleniowo-aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Procedura dotyczy przeprowadzenia: a) Kursu - brukarz II 2010 b) Kursu - technolog robót wykończeniowych II 2010 c) Kursu - technolog robót wykończeniowych III 2010.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda dostarczenia oryginału lub kserokopii, poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oraz posiadają akredytację wydaną przez Kuratora Oświaty, której posiadanie należy potwierdzić w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem i załączeniem jej do przesłanej oferty.Ocenę spełnienia wyżej wymienionych warunków, dokona komisja przetargowa zamawiającego w dniu przetargu, na podstawie złożonych ofert i poświadczeń określonych w specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny Al. Żołnierza 42, 73-110 Stargard Szczeciński.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Zakład Karny Al. Żołnierza 42, 73-110 Stargard Szczeciński.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja projektu - Cykl szkoleniowo-aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności -współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kursu - brukarz II 2010.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia: Zasady bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach brukarskich ; Organizacja stanowiska pracy, czytanie rysunku technicznego ; Podstawowe wiadomości o robotach ziemnych ; Materiały, urządzenia i narzędzia stosowane w brukarstwie ; Cechy techniczne skał stosowanych w drogownictwie ; Elementy kamienne i spoiwa mineralne ; Obróbka materiałów kamiennych do celów drogowych i brukarskich ; Parametry w zakresie podbudowy i grubości zastosowania kostki, w zależności od przeznaczenia nawierzchni brukowej. W ramach zajęć praktycznych należy wykorzystać materiał na zdobycie umiejętności przez wszystkich uczestników kursu w zakresie: Układania kostki brukowej (grubość 8 cm- dwa kolory) Układania krawężnika Ponadto umiejętności nabywane przez uczestników kursu podczas zajęć praktycznych powinny uwzględniać następujące czynności: Przygotowanie terenu- niwelacja i korytowanie; Przygotowanie podłoża piaskowo - cementowego; Ułożenie nowego nawierzchni wraz z krawężnikami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kursu - technolog robót wykończeniowych II 2010.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia: Zasady bezpieczeństwa i higieny pracy przy robotach wykończeniowych; Organizacja stanowiska pracy, czytanie rysunku technicznego, stosowane w budownictwie przepisy prawa i normy ; Materiałoznawstwo: materiały budowlane, technologie, narzędzia pracy, sprzęt; Okładziny sufitowe z płyt gipsowo-kartonowych; Wykonywanie gładzi gipsowych ścian i sufitów; ; Materiały i narzędzia niezbędne do wykonywania gładzi gipsowych; Etapy wykonywania prac malarskich; Zasady wykonywania ociepleń sufitów podwieszanych; W ramach zajęć praktycznych należy wykorzystać materiał na zdobycie umiejętności przez wszystkich uczestników kursu w zakresie: Wykonania sufitu podwieszanego z płyt GKF 15 mm na profilach metalowych wraz z malowaniem farbą emulsyjną, Uzupełnienie ubytków tynku i wyrównanie ścian; Malowanie ścian farbą emulsyjną; Malowanie ścian farbą olejną; Ponadto umiejętności nabywane przez uczestników kursu podczas zajęć praktycznych powinny uwzględniać także elementarne czynności z zakresu: Wykonywania prac związanych z demontażem starej podsufitki; Wykonywania prac związanych z dociepleniem wnętrz ;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kursu - technolog robót wykończeniowych III 2010.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia: Zasady bezpieczeństwa i higieny pracy przy robotach wykończeniowych; Organizacja stanowiska pracy, czytanie rysunku technicznego, stosowane w budownictwie przepisy prawa i normy ; Materiałoznawstwo: materiały budowlane, technologie, narzędzia pracy, sprzęt; Okładziny sufitowe z płyt gipsowo-kartonowych; Wykonywanie gładzi gipsowych ścian i sufitów; ; Materiały i narzędzia niezbędne do wykonywania gładzi gipsowych; Etapy wykonywania prac malarskich; Zasady wykonywania ociepleń sufitów podwieszanych; W ramach zajęć praktycznych należy wykorzystać materiał na zdobycie umiejętności przez wszystkich uczestników kursu w zakresie: Wykonania sufitu podwieszanego z płyt GKF 15 mm na profilach metalowych wraz z malowaniem farbą emulsyjną, Uzupełnienie ubytków tynku i wyrównanie ścian; Malowanie ścian farbą emulsyjną; Malowanie ścian farbą olejną; Ponadto umiejętności nabywane przez uczestników kursu podczas zajęć praktycznych powinny uwzględniać także elementarne czynności z zakresu: Wykonywania prac związanych z demontażem starej podsufitki; Wykonywania prac związanych z dociepleniem wnętrz ;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.