Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-19
Pruszków: Finansowanie w formie leasingu operacyjnego śmieciarki EKOCEL Mikro SK200 W+1, o poj. skrzyni 7 m3 wraz z urządzeniem zasypo-wym zamontowanej na podwoziu samochodowym IVECO Daily 70C17o DMC 7000 kg.
Numer ogłoszenia: 312698 - 2015; data zamieszczenia: 19.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie Spółka z o.o. , ul. Stefana Bryły 6, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7582063, 7582067, faks 022 7582063, 7582057.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow-mzo.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mzo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Finansowanie w formie leasingu operacyjnego śmieciarki EKOCEL Mikro SK200 W+1, o poj. skrzyni 7 m3 wraz z urządzeniem zasypo-wym zamontowanej na podwoziu samochodowym IVECO Daily 70C17o DMC 7000 kg..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Finansowanie w formie leasingu operacyjnego śmieciarki EKOCEL Mikro SK200 W+1, o poj. skrzyni 7 m3 wraz z urządzeniem zasypowym zamontowanej na podwoziu samochodowym IVECO Daily 70C17o DMC 7000 kg o wartości 450 000 zł brutto. Planowana dostawa sprzętu ok. 29 lutego 2015 Dane sprzętu: A. Podwozie IVECO Daily 70C17, rok prod. 2015 B. Zabudowa EKOCEL Mikro SK200 W+1, rok prod. 2015 Wymagania dotyczące leasingu 1. Rodzaj finansowania przedmiotu : leasing operacyjny Leasing operacyjny w rozumieniu Ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i Usta-wy o podatku dochodowym od osób fizycznych 2. Okres leasingu: 36 miesięcy (35 miesięcy plus wykup 1%) 3. Waluta: PLN 4. Opłata wstępna: w wysokości 10% wartości netto przedmiotu leasingu powiększona o 23% podatku VAT płatna po podpisaniu umowy, nie później niż na 5 dni przed dostawą przedmiotu leasingu 5. Wartość resztowa (wykup) w wysokości 1% wartości netto przedmiotu leasingu powiększona o 23% podatku VAT - umowa ma zakładać zobowiązanie Wykonawcy do sprzedaży a Zamawiającego do kupna warunkowane jedynie zapłatą przez Zamawiającego należności wynikających z tej umowy, w terminie 30 dni od daty wymagalności ostatniej raty leasingowej 6. Raty leasingowe: 36 równych miesięcznych rat leasingowych płatnych nie wcześniej niż na 20- go każdego miesiąca. Pierwsza rata leasingowa zostanie opłacona kolejnym miesiącu po dosta-wie przedmiotu leasingu potwierdzonej protokołem odbioru podpisanym przez strony umowy. Harmonogram płatności będzie stanowił załącznik do umowy leasingowej. Jako dzień zapłaty wszystkich rat i płatności leasingowych Strony uznają datę wpływu środków na konto Wykonawcy 7. Stawka amortyzacyjna: 20%. 8. Koszt ubezpieczenia przedmiotu leasingu (w pełnym zakresie tj.: OC, AC, NW ) w całym okre-sie trwania umowy będzie ponosił Zamawiający. Zamawiający będzie ubezpieczać corocznie pojazd stanowiący przedmiot leasingu w zakładzie ubezpieczeń w którym będzie miał zawarta umowę generalną , na warunkach określonych w tej umowie. W polisie ubezpieczeniowej jako właściciel i ubezpieczony wskazany będzie Wykonawca, zaś Zama-wiający wskazany będzie jako użytkownik i ubezpieczający. 9. Wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia skalkulowane przy założeniu zmiennej stopy bazowej oparte na stawce WIBOR dla depozytów 1 miesięcznych (1M) - wartość rat leasingo-wych będzie ulegała zmianie wraz ze zmianą stopy bazowej WIBOR 1M. Do kalkulacji (przygotowania ofert) należy przyjąć WIBOR 1M = 1,67% z dnia 17.11.2015 roku . 10. Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy (o ile taki istnieje) oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego. Zamawiający akceptuje stosowany przez Wykonawcę wzór umowy leasingu wraz z ogólnymi warunkami leasingu, jeśli jej treść będzie zgodna z warunkami niniejszej specyfikacji SIWZ. 11. Zamawiający będzie ponosił koszty podatku drogowego w okresie trwania umowy leasingu w wysokości kosztu podatku drogowego regulowanego przez Leasingodawcę na podstawie otrzymanej refaktury bądź noty obciążeniowej. 12. Kosztami opłat rejestracyjnych zostanie obciążony Zamawiający.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.40.40 - 66.11.40.40 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonaw-ca wykaże się: posiadaniem koncesji, lub zezwoleniem na prowadzenie działalności
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług o wartości zbliżonej do wartości usługi obecnej, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dzia-łalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców Każda przedstawiona usługa musi mieć wartość min. 600 000,00zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba firmy ul. Stefana Bryły 6
05-800 Pruszków, I piętro
pok. 103.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba firmy ul. Stefana Bryły 6 05-800 Pruszków, I piętro sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Dostawa art. biurowych, dostawa środków czystości i artykułów do utrzymania czystości dostawa rękawic ochronnych oraz ubrań roboczych z podziałem na zadania.
- Usługa całodobowej ochrony osób i mienia na terenie Centrum Kultury i Sportu Sp. z o.o. w Pruszkowie.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 2 im. Kubusia Puchatka w Pruszkowie z podziałem na 7 części.
więcej: przetargi w Pruszkowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.