eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Dostawę, montaż mebli biurowych i stylowych dla Urzędu Miasta Zielona Góra oraz wykonanie szaf wnękowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-14

Zielona Góra: Dostawę, montaż mebli biurowych i stylowych dla Urzędu Miasta Zielona Góra oraz wykonanie szaf wnękowych
Numer ogłoszenia: 31269 - 2008; data zamieszczenia: 14.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, fax 068 4564155, 4564455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę, montaż mebli biurowych i stylowych dla Urzędu Miasta Zielona Góra oraz wykonanie szaf wnękowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż mebli biurowych i stylowych dla Urzędu Miasta Zielona Góra oraz wykonanie szaf wnękowych poprzez realizacje następujących zadań: 3.1.1. Zadanie I: dostawa, montaż mebli biurowych do budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22 i ul. Stary Rynek 1 oraz wykonanie szaf wnękowych w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22; 3.1.2. Zadanie II: dostawa, montaż mebli stylowych do Ratusza przy ul. Stary Rynek 1 w Zielonej Górze.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 1.1. Zadanie I - zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej jedną dostawę o minimalnej wartości 200.000,00 zł brutto w zakresie mebli biurowych do obiektów użyteczności publicznej; 1.2. Zadanie II - zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej jedną dostawę o minimalnej wartości 30.000,00 zł brutto w zakresie mebli stylowych do obiektów użyteczności publicznej; 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.4) - 6.1.7) SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 - z późn. zm.) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 5 do SIWZ; 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 6 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. lub 5.1.2. SIWZ; 8) zaakceptowany wzór umowy wg załącznika Nr 7 do SIWZ (dla zadania I) lub wg załącznika Nr 8 do SIWZ (dla zadania II); 9) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy; 10) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone (oferowane) produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym na potwierdzenie wymagań określonych w pkt 3.4. SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego nr pokoju 407 osobiście po okazaniu dowodu wniesienia opłaty w kasie urzędu w wysokości 10,20 zł (17,30 zł przy przesyłce pocztą).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pokój 407.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa, montaż mebli biurowych do budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22 i ul. Stary Rynek 1 oraz wykonanie szaf wnękowych w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę i montaż mebli biurowych oraz wykonanie szaf wnękowych w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22 oraz dostawę i montaż mebli biurowych w budynku przy ul. Stary Rynek 1 w Zielonej Górze w kolorze o symbolu OLCHA D-1912 PR wykończonych PCV w kolorze płyty, z uwzględnieniem wyjątków kolorystycznych, o których mowa w pkt 3.2.1.1 - 3.2.1.2. SIWZ i załączniku nr 9 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż mebli stylowych w Ratuszu przy ul. Stary Rynek 1 w Zielonej Górze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 50 krzeseł, 1 stół i 1 stół prostokątny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.