Ogłoszenie z dnia 2011-11-30
Łódź: Dostawa artykułów promocyjnych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Numer ogłoszenia: 312829 - 2011; data zamieszczenia: 30.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny, al. Kościuszki 4, 90-419 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2725937, faks 42 2725947.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów promocyjnych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: Dostawa artykułów promocyjnych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi opisanych szczegółowo w - załączniku nr 2 SIWZ. 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, w ramach której dostarczane będą akcesoria: - koszulki promocyjne, długopisy, fartuchy, pióra, etui do kluczy, notesy, smycze reklamowe, serduszka antystresowe, kalendarze. 2. Dostawa artykułów promocyjnych realizowana jest dla potrzeb: - projektu: Przygotowanie preparatów polifenolowych o pochodzeniu roślinnym o właściwościach przeciwpłytkowych i kardioprotekcyjnych (FLAWOPIRYNA) współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Biura Promocji i Wydawnictw - IFMSA - Międzynarodowego Stowarzyszenia Studentów Medycyny 3. Materiały do wykonania zamówienia tj. logo oraz inne oznaczenia wymagane dla danego produktu, przekazane będą przez Zamawiającego w postaci elektronicznej niezwłocznie po podpisaniu umowy. 4. Wykonanie graficznych wzorów, czyli projekt umieszczenia wymaganych oznaczeń na artykułach promocyjnych musi nastąpić w ciągu 2 dni od momentu przekazania Wykonawcy materiałów (pkt. 3) przez Zamawiającego. 5. Będzie ono podlegało konsultacji i zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 6. Zaakceptowany przez Zamawiającego wzór stanowi podstawę do realizacji danego zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dotyczy Pakietu nr V - projekt: Przygotowanie preparatów polifenolowych o pochodzeniu roślinnym o właściwościach przeciwpłytkowych i kardioprotekcyjnych (FLAWOPIRYNA) współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Umowa dotyczy Pakietów I i IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CONSORTS B. Golańska, C. Jakubowski, E. Miszczak, Bojowników Getta Warszawskiego 16, 91-438 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14721,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18450,00
Oferta z najniższą ceną: 18450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Umowa dotyczy Pakietów II i III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ADS SUPPORT, Siewna 15, 94-250 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13290,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15150,53
Oferta z najniższą ceną: 15150,53 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Umowa dotyczy Pakietu V
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRETIUM S.C. DARIA MŁOCEK, PAWEŁ MŁOCEK
jakie przetargi wygrała firma
PRETIUM S.C. DARIA MŁOCEK, PAWEŁ MŁOCEK
- Pretium s.c. Daria Młocek, Paweł Młocek, Górnicza 30/36, 91-765 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11329,53
Oferta z najniższą ceną: 11329,53 / Oferta z najwyższą ceną: 18366,36
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z zapisami art. 69-73 ustawy, artykuły promocyjne można zakwalifikować do grupy produktów powszechnie dostępnych, o ustalonych standardach jakościowych. Zapytanie o cenę wysłane do 11 firm cieszących się zaufaniem i odpowiednią, sprawdzoną przez lata jakością dostarczanych produktów, umożliwia zamawiającemu wybór najkorzystniejszej oferty z najniższą zaoferowaną ceną. Dzięki wybranemu trybowi istnieje możliwość zapewnienia zainteresowanym jednostkom organizacyjnym uczelni odpowiedniej jakości materiałów promocyjnych, które są, w pewnym sensie, wizytówką uczelni oraz niezawodnego dostawcy. Cena jest jedynym kryterium oceny ofert zaś wartość szacunkowa zamówienia jest mniejsza, niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw instalacji systemów sygnalizacji w budynkach I Oddziału ZUS w Łodzi (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - trzy części).
- Przebudowa połączona ze zmianą sposobu użytkowania lokalu usługowego na żłobek miejski wraz z przebudową strefy wejściowej przy ul. Narutowicza 78A w Łodzi wraz z dostawą i montażem wyposażenia
- "Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg w 2025 roku z podziałem na zadania"
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą i rozładunkiem do Apteki szpitalnej Spec. Psych. ZOZ w Łodzi leku Spravato do Programu Lekowego leczenia chorych na depresję lekooporną.
- Usługa prania bielizny szpitalnej oraz dzierżawa systemu UHF z automatyczną identyfikacją asortymentu pralniczego dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr. 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Zapewnienie sal warsztatowych wraz z usługą restauracyjną.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów promocyjnych na konferencję "Demonstracje z zakresu produkcji i wykorzystania krajowych źródeł białka na cele paszowe".
- Dostawa oznakowanych materiałów promocyjnych w ramach Planu operacyjnego KSOW+ na rok 2025 dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Zakup artykułów promocyjnych oznakowanych logiem Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie i nazwą wydziału.
- Zakup artykułów promocyjnych ze znakowaniem UMG
- Zakup gadżetów promocyjnych ze znakowaniem UMG
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.