To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-01-30
Grudziądz: Dostawa materiałów biurowych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2009 r
Numer ogłoszenia: 31283 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 4949 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu, ul. Mickiewicza 23, Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4512034, faks .
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2009 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych do siedziby Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu. Zakres zamówienia Szczegółowy wykaz ilości i rodzaju materiałów określa załącznik do oferty. a)Sprzedający zobowiązany jest dostarczyć materiały każdorazowo na odrębne zamówienie Zamawiającego, określające ilość i rodzaj materiałów, b)Sprzedający dostarcza materiały spełniające wymagania techniczne a w szczególności: -odpowiadają wszystkim cechom określonym w załączniku do umowy, są fabrycznie nowe, -posiadają nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, -wyprodukowano je w okresie do 12 miesięcy przed datą dostawy c)Sprzedający zobowiązany jest dostarczyć zamawiane materiały w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego przekazanego na piśmie, telefonicznie lub drogą internetową, d)Dostawa winna być realizowana w godz. od 900 - 14 00 w dniach pracy Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.60.00.00 - Tusz 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 22.85.10.00 - Skoroszyty 24.91.00.00 - Kleje 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.21.00 - Gumki 30.19.21.60 - Korektory 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.92.30 - Koperty 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.13.30 - 30.19.13.30 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 54719.48 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PARTNER XXI KLEKS Spółka Jawna Mieczysława Wójcik, Wiesław Wójcik, ul. Szosa Lubicka 22, 86-300 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 39784.25
- Oferta z najniższą ceną: 39784.25 oferta z najwyższą ceną: 39784.25
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wykonanie robót budowlanych w obiektach sportowych Orlik przy al. Sportowców i przy ul. Piłsudskiego w ramach zadania ,,Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012'' w Grudziądzu....
- Wykonanie robót budowlanych w obiektach sportowych Orlik przy ul. Sobieskiego 12 i ul. Czarnieckiego 9 w ramach zadania: "Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik2012" w Grudziądzu...
- Wymiana pokrycia dachowego wraz z pracami towarzyszącymi w budynku przy ul. Narutowicza 17 w Grudziądzu
- ŚWIADCZENIE USŁUG WETERYNARYJNYCH W RAMACH COZ 2025-2027
- Modernizacja dróg gruntowych w granicach administracyjnych Grudziądza (z podziałem na dwie części )
- Wzmocnienie muru oporowego wraz z pracami remontowymi przy ul. Nadgórnej 17 w Grudziądzu.
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
- Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego w ramach zadania: Poprawa warunków realizacji kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Rzeszowie
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów papierniczych w ramach projektu pn. "INNOWACYJNA SZKOŁA - edukacja STEAM w Gminie Stężyca"
- Dzierżawa 18 urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy - Urzędu Dzielnicy Wawer
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Wydziału Chemii"
- Dostawa sukcesywna tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek wykorzystywanych w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie w tym w Delegaturach
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.