eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CieszynWymiana posadzek w korytarzach w budynku Powiatowego Domu Pomocy Społecznej Pogodna Jesień w Cieszynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-05

Cieszyn: Wymiana posadzek w korytarzach w budynku Powiatowego Domu Pomocy Społecznej Pogodna Jesień w Cieszynie
Numer ogłoszenia: 312892 - 2013; data zamieszczenia: 05.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132083 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Dom Pomocy Społecznej "Pogodna Jesień", ul. Korfantego 1, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 8521761, faks 033 8521761.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana posadzek w korytarzach w budynku Powiatowego Domu Pomocy Społecznej Pogodna Jesień w Cieszynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana posadzek w korytarzach w budynku Powiatowego Domu Pomocy Społecznej Pogodna Jesień w Cieszynie. 2. Zakres zamówienia obejmuje: - rozbiórkę istniejących posadzek oraz cokolików, - przygotowanie podłoża pod płytki, - układanie płytek i cokolików. 3. UWAGI: - płytki dostarcza Zamawiający, - remont będzie prowadzony w działającym i zamieszkałym budynku, w związku z tym wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia prac w sposób niezagrażający mieszkańcom i pracownikom Domu, zarazem umożliwiając pracę personelu, - teren na którym będą prowadzone prace remontowe musi być zabezpieczony i oznakowany w taki sposób, aby uniemożliwić wejście osób nieupoważnionych, - kolejność wykonywania prac musi być ściśle uzgadniana z przedstawicielem Zamawiającego, ze względu na konieczność udostępniania kolejnych części korytarza. 4. Szczegółowy zakres zadań wykonawcy zamówienia opisany został w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót. Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 5. Warunki techniczne: a. Plac budowy winien być oznakowany tablicą informacyjną zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. Teren budowy ogrodzony i zabezpieczony przed dostępem osób trzecich.Prace niebezpieczne prace na wysokościach, przy rozbiórkach itp. właściwie oznakować zgodnie z przepisami BHP. b. Do wykonania zadania będą użyte materiały posiadające atesty, certyfikaty, dopuszczenie do stosowania, nieposiadające uszkodzeń. c. Za wypadki i szkody powstałe na placu budowy odpowiada wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie oferent - wykonawca. d. Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać rygorów wynikających z Prawa budowlanego. 6. Zamieszczone w projekcie nazwy wyrobów, marki producentów itp. należy traktować jako przykładowe. Dopuszcza się możliwość zastosowania wyrobów innych marek i producentów pod warunkiem, że będą posiadać parametry techniczne i właściwości użytkowe odpowiadające wyrobom opisanym w projekcie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.43.10.00 - Kładzenie płytek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRAGMATIC Sp. z o.o., ul. Krakowska 201, 40-393 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121436,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 82591,75

  • Oferta z najniższą ceną: 82591,75 / Oferta z najwyższą ceną: 107816,27

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.