Ogłoszenie z dnia 2008-11-14
Gliwice: Prowadzenie bezpośredniego dozoru cmentarzy komunalnych w Gliwicach.
Numer ogłoszenia: 312895 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Strzelców Bytomskich 25c, Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie bezpośredniego dozoru cmentarzy komunalnych w Gliwicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1. Cmentarz Lipowy położony przy ulicy Poniatowskiego, o powierzchni 11,5 ha, 2. Cmentarz Centralny przy ulicy Kozielskiej 120, o powierzchni 22 ha. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług, tj: prowadzenie stałego, całodobowego, bezpośredniego dozoru cmentarzy komunalnych w Gliwicach (Cmentarz Centralny, Cmentarz Lipowy), poprzez umundurowane (oznakowane) patrole wyposażone w środki łączności bezpośredniej oraz wsparcie grup interwencyjnych w razie potrzeby, przy czym max czas reakcji nie może przekroczyć 15 min. W ofercie należy wskazać siedzibę (adres) pracowników grupy interwen-cyjnej. Wymagana liczba ochroniarzy na jednej zamianie, to 2 osoby, a w godz. od 8;00 do 16:00 dodatkowo 1 osoba, która będzie zatrudniona przy bramie wjazdowej (na Cmentarzu Centralnym i na Cmentarzu Lipowym). Dwóch pracowników dokonuje dozoru - patrole obiektu. Zamawiający zastrzega sobie prawo rozszerzenia lub ograniczenia zakresu ochrony w trakcie trwania umowy, w zależności od zaistniałych potrzeb. Obowiązki Wykonawcy 1. Przyjęcie odpowiedzialności za powierzone mienie, znajdujące się na obiektach cmentarnych w celu objęcia ich ochroną, stosownym protokołem zdawczo odbiorczym. 2. Patrole ( obchody) winny odbywać się z częstotliwością około 60 - 90 minut. 3. Zamykania wszystkich bram wjazdowych po godz. 16:00, furtek oraz wejść pieszych o ustalonych godzinach, w zależności od pory roku wraz z kontrolą wykonawców i osób przebywających w tym czasie na terenie cmentarzy i powiadomienie ich o zamknięciu bram. 4. Ewidencjonowania - z dokładną lokalizacją wykonywanych prac, wjeżdżających i wyjeżdżających na teren cmentarzy pracowników zakładów kamieniarskich lub innych wykonawców prac budow-lanych. 5. Kontrolowania wwożonych elementów na cmentarz i wywożonych z cmentarza. 6. Sporządzania raportów z przebiegu służby (patroli), poprzez dokonanie wpisu do książki patroli i udostępnianie jej na każde żądanie Zamawiającego. 7. Każde zdarzenie zakłócające spokój i porządek na terenie cmentarzy (np. pobyt osób nietrzeź-wych, dewastujących oraz przebywających na terenie cmentarza po zamknięciu bram, itp.) należy każdorazowo i niezwłocznie powiadomić Zamawiającego (MZUK Gliwice, ul. Strzelców Bytom-skich 25 c, tel. 032 231-00-31) oraz Komisariat Policji lub Straż Miejską. 8. Zamawiający dopuszcza użycie do kontroli obiektów przez patrole środków transportu (samocho-dy osobowe, pojazdy jednośladowe) oznaczonych logo firmy. 9. Wykonawca będzie informował Zamawiającego o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie. 10. Wykonawca odpowiadać będzie za wszystkie szkody wyrządzone Zamawiającemu oraz osobom trzecim przez personel Wykonawcy, w przypadku nie dołożenia przez personel Wykonawcy nale-żytej staranności podczas wykonywania umowy (kradzieże, dewastacje). 11. Za utrzymanie porządku w pomieszczeniach udostępnionych przez Zamawiającego i powierzone mienie odpowiada Wykonawca. 12. Wykonawcę obciążać będą koszty działalności Wykonawcy nie związane z dozorowaniem cmen-tarzy. 13. Zamawiającemu przysługuje prawo żądania wglądu w prowadzone dokumenty..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 467113.6 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA ASEKURACJI I OCHRONY CERTUM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA ASEKURACJI I OCHRONY CERTUM SP. Z O.O.
- Agencja Asekuracji i Ochrony CERTUM Jerzy Kmieć, ul. Chorzowska 44b, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 467113.60
- Oferta z najniższą ceną: 467113.60 oferta z najwyższą ceną: 467113.6
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawy artykułów żywnościowych do Oddziałów Żłobków Miejskich w Gliwicach
- ZP.261.13.2024 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach - postępowanie nr 3.
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Przeglądy, konserwacje i wzorcowanie urządzeń laboratoryjnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa klastra HA urządzeń do zabezpieczania ruchu sieciowego w postaci rozwiązania Next Generation FireWall (1 komplet). Znak sprawy: DZPZ.282.97.2024.EO
- Dostawa sprzętu AGD. Znak sprawy DZPZ.282.88.2024.AG
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna budynku głównego Książnicy Beskidzkiej oraz dozór obiektów Książnicy Beskidzkiej na rok 2025.
- Usługi ochrony osób, budynków i mienia Sądu Rejonowego w Kluczborku
- Świadczenie usługi ochrony mienia oraz zapewnienie wizyjnego systemu kontroli na terenie nieruchomości po Zakładach Chemicznych "Tarnowskie Góry" w Tarnowskich Górach w 2025 r.
- Usługa z zakresu ochrony osób i mienia MUZEUM WSPÓŁCZESNEGO WROCŁAW
- Ochrona obiektów Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach
- Ochrona mienia bazy Referatu Zarząd Dróg Powiatowych Starostwa Powiatowego w Jaworze w 2025 roku
więcej: Usługi dozorowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.