eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówDostawa artykułów żywnościowych w okresie od 02.01.2016 r. do 31.07.2016 r. dla MP-2 w Knurowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-19

Knurów: Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 02.01.2016 r. do 31.07.2016 r. dla MP-2 w Knurowie
Numer ogłoszenia: 312934 - 2015; data zamieszczenia: 19.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedszkole nr 2 , ul. Lotników 3, 44-196 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 235 27 72, faks 032 235 27 72.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 02.01.2016 r. do 31.07.2016 r. dla MP-2 w Knurowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia publicznego pn. Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 02.01.2016 r. do 31.07.2016 r. dla MP-2 w Knurowie, ul. Lotników 3, 44-196 Knurów, z możliwością składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakres ilościowy i jakościowy określony w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, z podziałem na następujące pakiety: 2.1. pakiet 1 - Artykuły spożywcze 2.2. pakiet 2 - Nabiał 2.3. pakiet 3 - Pieczywo 2.4. pakiet 4 - Mrożonki 2.5. pakiet 5 - Ryby 2.6. pakiet 6 - Mięso, wędliny, drób 2.7. pakiet 7 - Jaja 2.8. pakiet 8 - Warzywa i owoce 3. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą przez cały okres trwania umowy w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku), transportem Wykonawcy na własny koszt i odpowiedzialność:.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 03.22.00.00-9, 15.10.00.00-9, 15.30.00.00-1, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.81.00.00-9, 03.14.25.00-3, 03.31.10.00-2, 15.22.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania się doświadczeniem w wykonaniu lub wykonywaniu co najmniej 1 zamówienia obejmującego bieżące dostarczanie artykułów żywnościowych przez okres minimum 1 miesiąca, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami (wiedzą i doświadczeniem) niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (wiedzy i doświadczenia) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się zmianę postanowień umowy w przypadku: 1) zmiany produktu dostarczanego przez Wykonawcę na równoważny lub lepszy pod względem jakości w stosunku do zaoferowanego w ofercie, w przypadku niemożliwości jego dostarczenia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności takich jak: zaprzestanie lub zmiana profilu produkcji przez producenta, upadłość lub likwidacja producenta. 2) działania siły wyższej. Dla potrzeb umowy siła wyższa oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: a) katastrofalne działania przyrody, b) akty władzy ustawodawczej i wykonawczej, c) zaburzenia życia społecznego. Zmiana umowy wynikająca z powyższych okoliczności nie może wykraczać poza to, co jest konieczne w celu przeciwdziałania skutkom takiej zmiany okoliczności. 3) zawieszenia przez Zamawiającego realizacji dostaw z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 4) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, w zakresie o którym mowa § 2 ust. 5 projektu umowy. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 2 dopuszczalne są pod następującymi warunkami: 1) wprowadzenie zmian wymaga zachowania formy pisemnej po rygorem nieważności, 2) zmiany mogą być wprowadzone na podstawie udokumentowanego wniosku Wykonawcy i zaakceptowaniu go przez Zamawiającego, 3) ceny produktów o których mowa w ust. 2 pkt 1 nie mogą być wyższe od cen zaoferowanych w ofercie, 4) zmiany nie mogą pogarszać sytuacji Zamawiającego w stosunku do warunków na jakich umowa została zawarta, z zastrzeżeniem § 2 ust. 5 projektu umowy, 5) Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wprowadzenie zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://knurow.edu.pl/index.php/zp/dostawy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych, al. Lipowa 12, 44-196 Knurów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2015 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych, Kancelaria - pokój 307, al. Lipowa 12, 44-196 Knurów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: 1. Koordynator Pionu Techniczno-Informatycznego MZJOŚ - Grzegorz Niewidok (32) 441-97-49 2. Starszy specjalista w MZJOś - Urszula Antończyk (32) 235 27 05 3. Dyrektor Miejskiego Przedszkola Nr 2 - Lidia Książek (32) 235 27 72.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły spożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 03.22.00.00-9, 15.30.00.00-1, 15.60.00.00-4, 15.81.00.00-9, 03.14.25.00-3, 03.31.10.00-2, 15.22.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nabiał.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pieczywo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4, 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Mrożonki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 03.22.00.00-9, 15.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ryby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 03.31.10.00-2, 15.22.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Mięso, wędliny, drób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Jaja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Warzywa i owoce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 03.22.00.00-9, 15.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.