To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-05
Szamotuły: Wykonanie modernizacji sali opatrunkowej (Pakiet nr 1) i stacji uzdatniania wody (Pakiet nr 2) w SPZOZ w Szamotułach
Numer ogłoszenia: 312935 - 2010; data zamieszczenia: 05.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 264349 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, faks 061 2927102.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji sali opatrunkowej (Pakiet nr 1) i stacji uzdatniania wody (Pakiet nr 2) w SPZOZ w Szamotułach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części i jest nim wykonanie w SPZOZ w Szamotułach modernizacji: 1) Sali opatrunkowej (Pakiet nr 1) polegającej na: - robotach ogólnobudowlanych istotnych dla osiągnięcia rezultatu końcowego - roboty instalacyjne w zakresie instalacji: elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, c.o., gazów medycznych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 2) Stacji uzdatniania wody (Pakiet nr 2) polegającej na: - montażu odżelaziaczy O 1000 - szt. 2 -załadowaniu złoża filtracyjnego wraz ze złożem aktywnym do 2 odżelaziaczy O 1000 - montażu kształtek żeliwnych i przepustnic O 80 - robotach ogólnobudowlanych istotnych dla osiągnięcia rezultatu końcowego 2. Szczegółowy zakres robót został określony w kosztorysach inwestorskich oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące kody CPV: . 45110000-1 roboty przygotowawcze i rozbiórkowe (Pakiet nr 1 i 2) . 45262311-4 roboty betonowe i żelbetowe (Pakiet nr 1 i 2) . 45262500-6 roboty murowe (Pakiet nr 1 i 2) . 45320000-6 roboty izolacyjne (Pakiet nr 1 i 2) . 45410000-4 tynki (Pakiet nr 1 i 2) . 45430000-0 posadzki (Pakiet nr 1 i 2) . 45421125-6 i 45421134-2 stolarka otworowa (Pakiet nr 2) . 45442100-8 roboty malarskie (Pakiet nr 1 i 2) . 45332200-5 instalacja wod-kan i cw (Pakiet nr 1 i 2) . 45331210-1 instalacja wentylacji mechanicznej (Pakiet nr 1 i 2) . 45331100-7 instalacja centralnego ogrzewania (Pakiet nr 1 i 2) . 45333000-0 instalacja gazowa (Pakiet nr 1) . 45311000-0 instalacja elektryczna (Pakiet nr 1 i 2) 4. Przedmiot zamówienia zrealizowany będzie w ciągu 21 dni. Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy w terminie do 3 dni liczonych od daty podpisania umowy. 5. Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu umowy w poszczególnych pomieszczeniach w sposób umożliwiający korzystanie z pomieszczeń, w których roboty nie będą wykonywane. 6. Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu umowy z materiałów własnych oraz dokona rozbiórek, usunięcia materiałów z rozbiórek oraz utylizacji na własny koszt i ryzyko. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dalszego wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórek, pozostałe niewykorzystane materiały wykonawca winien zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zutylizować. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 8.1 Dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki do siwz składająca się z: . Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych . Przedmiary robót . Opis techniczny do projektu remontu stacji uzdatniania wody 9. Wszelkie użyte w dokumentacji projektowej oraz innych dokumentach znaki towarowe, patenty, wskazanie pochodzenia, nazw produktów oraz firm mają na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Wykonawca w każdym przypadku może zaproponować produkty równoważne, z tym, że oferowane produkty równoważne winny posiadać parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach. Wykonawca powołujący się na produkty równoważne winien stosownie do dyspozycji art. 30 ust 5 PZP wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10. Załączone do dokumentacji przedmiary robót mają charakter wyłącznie orientacyjny i pomocniczy. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu robót wymaganych do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień. 11. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej na miejscu w celu określenia obecnego stanu technicznego remontowanych obiektów, termin wizji należy uzgodnić z Sekcją Techniczną Szpitala, osoba upoważnioną do kontaktów z Wykonawcą jest Pan Erazm Tarczewski tel. 061 29 27 123 12. W zakresie wykonania instalacji gazów medycznych Wykonawca zobligowany będzie wykonać ją zgodnie z dyrektywą nr 93/42 EEC oraz z normą PN EN ISO 7396-1, PN EN ISO 7396-2 dopuszczającą instalacje gazów medycznych do uruchomienia i użytkowania oraz posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną. Odbiór instalacji gazów medycznych nastąpi po podpisaniu stosownego protokołu odbioru, przetestowaniu instalacji oraz wykonaniu wymaganych przepisami prawa prób szczelności, w zakresie określonym w przedmiarze robót (branża - gazy medyczne) 13. Po wykonaniu instalacji gazów medycznych wykonawca zobligowany będzie do zgłoszenia instalacji do rejestru wyrobów medycznych i uzyskania w tym zakresie stosownego wpisu. Potwierdzenie dokonania wpisu zostanie przekazane Zamawiającemu w dniu podpisania protokołu odbioru. 14. Zamawiający wymaga okresu gwarancji dla stacji uzdatniania wody: 3 lata oraz dla sali opatrunkowej: 3 lata..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.26.23.11-4, 45.26.25.00-6, 45.32.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.42.11.25-6, 45.44.21.00-8, 45.33.22.00-5, 45.33.12.10-1, 45.33.11.00-7, 45.33.30.00-0, 45.31.10.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonanie modernizacji sali opatrunkowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO-REMONTOWY IDZIASZEK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO-REMONTOWY IDZIASZEK SP. Z O.O.
- Zakład Usługowo-Remontowy Idziaszek Sp. z o.o., ul. Jęczmienna 6, 63-040 Nowe Miasto nad Wartą, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68672,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68032,79
Oferta z najniższą ceną: 68032,79 / Oferta z najwyższą ceną: 68032,79
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wykonanie modernizacji stacji uzdatniania wody
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU EKOMET Anna Maciejewska, ul. Strumykowa 13, 60-185 Skórzewo, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 137725,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 134500,00
Oferta z najniższą ceną: 134500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 137186,01
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- Sukcesywna dostawa odczynników do posiadanego analizatora ABL 90 flex plus.
- "Budowa węzła przesiadkowego w centrum miasta"-parking ul. Młyńska w Szamotułach
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
- Budowa chodników przy ulicy Wiatracznej, budowa ulicy XXX-lecia i parkingu przy ulicy Sportowej wraz z odwodnieniem.
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.