To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-19
Radom: Dostawa różnych produktów spożywczych dla Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu
Numer ogłoszenia: 312938 - 2014; data zamieszczenia: 19.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 262326 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie - Oddział w Radomiu, ul. Chorzowska 16/18, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3656900, faks 048 3654970.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Doradztwa Rolniczego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa różnych produktów spożywczych dla Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy różnych produktów spożywczych na warunkach określonych w niniejszej SIWZ. 2.Zamawiany asortyment musi być świeży, posiadać świadectwo jakości, ważną datę przydatności do spożycia. 3.Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w artykuły spożywcze w pierwszym gatunku, których termin ważności upływa nie wcześniej niż 10 dni po dacie dostawy oraz z cechami podanymi w SIWZ. 4.Dostawy będą dokonywane sukcesywnie partiami, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 5.Dostawy odbywać się będą po uprzednim zamówieniu telefonicznym lub zamówieniu przesłanym faksem dokonanym przez Zamawiającego. Towar należy dostarczać w dni robocze od godz. 7:00 do godz. 10:00 we wskazanym przez Zamawiającego dniu. 6.Wymagany przez Zamawiającego termin dostawy nie może być dłuższy niż 2 dni kalendarzowe od dnia złożenia zamówienia. Do okresu tego nie wlicza się dni ustawowo wolnych od pracy. 7.Wykonawca zobowiązuje się do tzw. dostaw interwencyjnych realizowanych w ciągu jednego dnia od momentu złożenia zamówienia. 8.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy. 9.W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. 10.Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów. 11.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów. 12.Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 13.Podane ilości w załączniku nr 6 są orientacyjne i nie są dla Zamawiającego obligatoryjne, mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, z uwzględnieniem treści pkt 12 niniejszego rozdziału. 14.Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na tym, że Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a.niewykorzystania części przedmiotu zamówienia, o wartość nie większą niż 30 % wartości całego zamówienia, b.dokonania dodatkowego zakupu asortymentu wskazanego w formularzu asortymentowo-cenowym, nie więcej jednak niż 30 % wartości całego zamówienia. 15.Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych wskazanych w formularzu asortymentowo- cenowym. Ceny netto produktów wskazane w formularzu asortymentowo-cenowym podlegają miesięcznej waloryzacji w trakcie trwania umowy, w oparciu o miesięczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany przez Główny Urząd Statystyczny (GUS). O zmianie cen jednostkowych wykonawca powiadamia Zamawiającego po ukazaniu się na stronie GUS miesięcznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych. Ceny, które uległy zmianie obowiązują od momentu powiadomienia Zamawiającego przez Wykonawcę o zmianie. Pierwsza waloryzacja cen jednostkowych może nastąpić po 2 pierwszych miesiącach obowiązywania umowy. 16.Tam, gdzie w załączniku do SIWZ została wskazana marka, znak towarowy, producent, zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie efektów w użyciu nie gorszych od założonych w załączniku nr 6 do SIWZ. 17.Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo do wystawiania bezgotówkowych faktur przy odbiorze danej partii zamówionego towaru z terminem płatności do 30 dni od daty wystawienia danej faktury..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.86.00.00 - Kawa, herbata i podobne produkty 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15.98.10.00 - Wody mineralne 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 03.14.25.00 - Jaja .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALMAX - Dystrybucja Sp. z o.o., Panieńszczyzna, 21-002 Jastków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38340,37
Oferta z najniższą ceną: 38340,37 / Oferta z najwyższą ceną: 49369,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu na rok 2025
- Usługa prania i czyszczenia chemicznego oraz usługę dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2025 r.
- Dostawę zastawek do zabiegów kardiochirurgicznych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. Z O.O. w Radomiu
- Dostawy produktów farmaceutycznych
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej w Radomiu przy ulicy Gołębiowskiej.
- "Zakup i dostawa urządzenia Email Secure Gateway wraz z pakietem szkolenia" w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.