Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-19
Bydgoszcz: Dostawa elementów systemu łączności radiowej dla Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego na potrzeby Państwowego Ratownictwa Medycznego
Numer ogłoszenia: 312962 - 2015; data zamieszczenia: 19.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, Biuro Finansowo-Inwestycyjne , ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 34 97 290, faks 52 34 97 292.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów systemu łączności radiowej dla Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego na potrzeby Państwowego Ratownictwa Medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów systemu łączności radiowej dla Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego na potrzeby Państwowego Ratownictwa Medycznego. Opis minimalnych wymogów zamawiającego został zamieszczony w załączniku do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia - oświadczenie o spełnianiu warunków minimalnych przez oferowane dostawy), które po wypełnieniu przez wykonawcę (rubryka oferowane parametry) będzie stanowić integralną część oferty i zostanie załączony do umowy zawartej z wybranym wykonawcą. Miejsce dostawy: Wojewódzki Magazyn Obrony Cywilnej, ul. Grabowa 2a, 85-601 Bydgoszcz. Minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy, liczony od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Wykonawca może zaproponować okres dłuższy niż wymagany przez Zamawiającego. Szczegółowe warunki gwarancji są określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.23.00.00 - Rękawy 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunku odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca musi wykazać się niezbędną wiedzą i doświadczeniem, tj. należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 dostawy o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia z podaniem, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączy dokumenty potwierdzające, że zostały wykonane należycie (wymagane jest aby Wykonawca wykazał się wykonaniem minimum 1 dostawy sprzętu łączności radiowej, z czego co najmniej jedna dostawa winna mieć wartość minimum 150.000,00 zł).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach oraz w liczbie niezbędnej do prawidłowego wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi znajdować się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia (załączniki do SIWZ) o spełnianiu warunków minimalnych przez oferowane dostawy. Zamawiający wymaga złożenia, potwierdzonego przez Wykonawcę, pełnego protokołu testów SPEC dla oferowanego modelu serwera wyposażonego w oferowane serwery. Zamawiający wymaga złożenia, potwierdzonego przez Wykonawcę, dokumentu potwierdzającego, że elementy, z których są zbudowane serwery są certyfikowane przez producenta oraz, że są objęte gwarancją producenta, o wymaganym w specyfikacji poziomie SLA. Zamawiający wymaga złożenia, potwierdzonego przez Wykonawcę, dokumentu potwierdzającego, że serwery pochodzą z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w Polsce. Zamawiający wymaga złożenia, potwierdzonego przez Wykonawcę, wydruku wyników testów PassMark CPU Mark, potwierdzających poziom wydajności oferowanego procesora zaoferowanego w konsolach dyspozytorskich. Zamawiający wymaga złożenia, potwierdzonego przez Wykonawcę, dokumentu potwierdzającego, że producent posiada certyfikat ISO9001. Zamawiający wymaga złożenia, potwierdzonego przez Wykonawcę, wydruku ze strony www.epeat.net Country=POLAND, potwierdzający, że oferowane konsole dyspozytorskie posiadają certyfikat EPEAT na poziomie co najmniej GOLD. Zamawiający wymaga złożenia, potwierdzonego przez Wykonawcę wydruk ze strony Microsoft WHCL potwierdzający, że oferowane konsole dyspozytorskie posiadają certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 7 32 i 64-bit oraz Windows 8 i 8.1 64-bit. Zamawiający wymaga złożenia, potwierdzonej przez Wykonawcę, deklaracji zgodności CE dla oferowanych konsol dyspozytorskich. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wykonawcy wystawionego na podstawie dokumentacji producenta konsol dyspozytorskich, potwierdzającego spełnianie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych, w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonywanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram. W przypadku zaoferowania aplikacji pochodzącej od partnera aplikacyjnego producenta przemienników, Zamawiający wymaga dokumentu wydanego przez producenta oferowanych przemienników, potwierdzony przez Wykonawcę, potwierdzającego status partnera aplikacyjnego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy; Biuro Finansowo-Inwestycyjne; ul. Jagiellońska 3; 85-950 Bydgoszcz; budynek A, parter, pok. nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Biura Finansowo-Inwestycyjnego Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, bud. A, parter, pok. nr 20.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Odnowa nawierzchni DW 240 odc. Rykowisko-Błądzim od km 47+400 do km 47+780, dł. 0,380 km
- Świadczenie usługi cateringowej w formie przerwy kawowej dla uczestników szkoleń w ramach projektu "Dorośli dla gospodarki"
- Dostawa gaśnic
- Wznowienie granic pasa drogi wojewódzkiej nr 649 relacji Pluskowęsy - Mlewo - Sierakowo w zakresie działki nr 320, obręb Mlewo, gmina Kowalewo Pomorskie
- Utwardzenie dróg gruntowych w Bydgoszczy płytami ażurowymi (Program BBO).
- Dostawa wraz z montażem monitoringu termowizyjnego hali stacji przeładunku odpadów zlokalizowanej w Toruniu przy ul. Kociewskiej 42
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nowoczesne kształcenie kadr medycznych - fundamentem zdrowego życia
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Doświadczenie dla uczniów nowe poprzez staże zawodowe"
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach dotacji z budżetu Województwa Dolnośląskiego, stanowiącego część I zadania pn. Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Zgorzelcu - Etap II
- Zakup laptopów
- Dostawa systemu ochrony poczty elektronicznej na okres 3 lat - licencji do korzystania z aktualnych baz funkcji ochronnych producenta
- Dostawa urządzeń sieciowych oraz wsparć i subskrypcji do rozwiązań sieciowych
więcej: Rękawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.