Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-30
Sulechów: dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 312966 - 2010; data zamieszczenia: 30.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zwycięstwa 1, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 683528759, faks 683528759.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozsulechow.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku b) Kod CPV: 33.14.16.42-2; 93.14.16.40-8; 33.14.16.20-9; 25.22.22.00-5; 33.14.12.20-8; 33.14.13.10-6; 33.14.14.11-4 c) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do siwz d) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety. Przedmiot zamówienia podzielony został na 30 pakietów. Pakiet nr 1 Sprzęt do infuzji, transfuzji Pakiet nr 2 Strzykawki Pakiet nr 3 Igły, kaniule Pakiet nr 4 Sprzęt specjalistyczny Pakiet nr 5 Cewniki Pakiet nr 6 Inny sprzęt jednorazowy Pakiet nr 7 Zgłębniki żołądkowe Pakiet nr 8 Pokrowce foliowe na materac Pakiet nr 9 Drenaż, odsysanie pola operacyjnego, worki do zbiórki moczu Pakiet nr 10 Rurki Pakiet nr 11 Ostrza chirurgiczne Pakiet nr 12 Akcesoria z włókniny Pakiet nr 13 Inne akcesoria Pakiet nr 14 Pojemniki Pakiet nr 15 Wapno sodowe do znieczuleń Pakiet nr 16 Zestawy do cystostomii Pakiet nr 17 Wzierniki jednorazowe Pakiet nr 18 Klipsy do laparoskopii Pakiet nr 19 Czyścik Pakiet nr 20 Sprzęt specjalistyczny Pakiet nr 21 Sprzęt specjalistyczny 2 Pakiet nr 22 Sprzęt specjalistyczny 3 Pakiet nr 23 Zestawy do przeskórnej tracheotomii metodą Griggsa Pakiet nr 24 Szyny Pakiet nr 25 Żarówki do laryngoskopu Pakiet nr 26 Akcesoria do ssaków Elite High ESS200 Pakiet nr 27 Elektrody neutralne Pakiet nr 28 Akcesoria do ssaków SU2 Pakiet nr 29 Inne2 Pakiet nr 30 Papiery e) Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na cały pakiet. f) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych g) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym - o tej samej jakości lub wyższej. h) Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał nr 2 dla każdego elementu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2, 93.14.16.40-8, 33.14.16.20-9, 25.22.22.00-5, 33.14.12.20-8, 33.14.13.10-6, 33.14.14.11-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 30.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
koncesja, zezwolenie lub licencja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeśli nie jest wymagana - oświadczenie o niewymagalności
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 1
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 1
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 b) wypełniony i podpisany formularz cenowy - załącznik nr 2 c) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o posiadaniu zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. deklaracji zgodności lub certyfikatu CE na dostarczane wyroby. Art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r., o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004 r., nr. 93, poz. 896). Dokument w języku polskim.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) w przypadku zmiany siedziby wykonawcy lub zamawiającego, zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość zmiany zawartej umowy, w formie pisemnego aneksu b) w przypadku zmiany nazwy oraz formy prawnej stron (np. przekształcenie spółki cywilnej w spółkę jawną) , zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość zmiany zawartej umowy, w formie pisemnego aneksu c) zamawiający na wniosek wybranego wykonawcy może wydłużyć termin obowiązywania umowy w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w przypadku wykorzystania przez wykonawców środków ochrony prawnej, powodujących przedłużenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. d) w przypadku zmiany ceny na cenę korzystniejszą dla Zamawiającego, wynikającą z obniżenia cen rynkowych, trwających promocji lub innych zdarzeń, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu leków po obniżonej cenie, e) w toku umowy którakolwiek z pozycji z formularza cenowego zostanie wycofana z rynku, lub zaprzestana jej produkcja, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany takiej pozycji na produkt równoważny. f) w toku umowy okaże się, że którakolwiek z pozycji z formularza cenowego nie jest dostępna na rynku z jakichkolwiek innych niż wymienione powodów, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany takiej pozycji na produkt równoważny.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozsulechow.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ
ul. Zwycięstwa 1
66-100 Sulechów
Zamówienia Publiczne - II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2010 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ ul. Zwycięstwa 1 66-100 Sulechów Sekretariat Dyrektora - I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzęt do infuzji i transfuzji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 7 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Strzykawki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 15 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Igły, kaniule.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 25 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sprzęt specjalistyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 12 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: cewniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 31 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Inny sprzęt specjalistyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 5 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zgłębniki żołądkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 11 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pokrowce foliowe na materac.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 1 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Drenaż.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 31 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: rurki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 33 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Ostrza chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 10 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Akcesoria z włókniny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 20 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Inne akcesoria.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 33 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: pojemniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 12 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: wapno sodowe do znieczuleń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 1 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: zestaw do cystostomii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 3 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: wzierniki jednorazowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 2 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: klipsy do laparoskopii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 1 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: czyścik.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 1 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: sprzęt specjalistyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 7 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: sprzęt specjalistyczny 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 6 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: sprzęt specjalistyczny 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 1 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: zestawy do przeskórnej tracheostomii metodą Griggsa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 5 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: szyny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 3 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: żarówki do laryngoskopu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 1 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: akcesoria do ssaków Elite High ESS200.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 2 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: elektrody neutralne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 1 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: akcesoria do ssaków SU2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 2 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Inne2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 11 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: papiery.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 10 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Sulechowie w roku 2025 - mięso wieprzowe, wołowe i wędliny; drób - II postępowanie
- Dowozy dzieci do szkół na terenie Gminy Sulechów w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie na rok 2025- artykuły spożywcze, jajka, przyprawy, tłuszcze i nabiał, crispy.
- "Budowa odcinka drogi powiatowej nr 1176F w m. Sudoł, gm. Czerwieńsk"
- Budowa drogi ul. Przedwiośnie w Sulechowie
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Dostawa zestawów do redukcji patogenów w osoczu i KKP
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku
- Zakup mebli i wyposażenia, w tym laboratorium magazynowego w ramach przedsięwzięcia pn. "Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim"
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- Sukcesywne dostawy igieł i strzykawek
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.