To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-02-12
Dęblin: Remont i konserwacja kopiarek, drukarek, faksów oraz naprawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 31298 - 2015; data zamieszczenia: 12.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 408290 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie, ul. Dywizjonu 303 35, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 74 53, faks 81 551 74 52.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i konserwacja kopiarek, drukarek, faksów oraz naprawa sprzętu komputerowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)przedmiotem zamówienia jest remont i konserwacja kopiarek: Zadanie I: Naprawa i konserwacja kopiarek CANON Wykaz kopiarek podlegających konserwacji, naprawie i wymianie bębnów w ramach utrzymania gwarancji: CANON C5030i - 1 szt. CANON IR2022 - 1 szt. CANON IR2520 - 6 szt. CANON IR 2525 - 1 szt. CANON IPF 8300S - 1 szt. plotter; CANON W8400 -1 szt. plotter. CANON M730 - 1sz. CANON IR MF9220CDN - 1szt. W celu utrzymania w mocy gwarancji na sprzęt, Wykonawcy przystępujący do zadania muszą przedstawić dokument (w formie Certyfikatu lub zaświadczenia) potwierdzający, że są autoryzowanym serwisem marki CANON i mogą dokonywać wymiany bębnów i części eksploatacyjnych nie pozbawiając urządzenia gwarancji producenta Naprawa i konserwacja kopiarek XEROX Wykaz kopiarek podlegających konserwacji, naprawie i wymianie bębnów w ramach utrzymania gwarancji: a) XEROX COLOUR 550 - 1 szt. b) XEROX 5775 - 1 szt. c) XEROX 560V - 1 szt. W celu utrzymania w mocy gwarancji na sprzęt Wykonawcy przystępujący do zadania muszą przedstawić dokument (w formie Certyfikatu) potwierdzający, że są autoryzowanym serwisem marki XEROX i mogą dokonywać wymiany bębnów i części eksploatacyjnych nie pozbawiając urządzenia gwarancji producenta. Zadanie II: - Naprawa i konserwacja kopiarek CONICA MINOLTA i UTAX Wykaz kopiarek podlegających naprawie: a) KONICA MINOLTA BIZHUB C282 - 2 szt. b) KONICA MINOLTA BIZHUB C252 - 3 szt. c) KONICA MINOLTA BIZHUB C450 - 1 szt. d) KONICA MINOLTA BIZHUB 4695MF- 1 szt. e) KONICA MINOLTA BIZHUB C20/220 - 2 szt. f) UTAX CDC 1725 - 3 szt. - Naprawa i konserwacja kopiarek, drukarek i faksów Wykaz sprzętu podlegającego naprawie i konserwacji: a) DEVELOP QC 2235 PLUS - 1 szt. b) RISO RZ 970E - 1 szt. c) PANASONIC KX-FLB 853 - 1 szt. d) PANASONIC FP-7715 - 1 szt. e) TOSHIBA E-STUDIO 163 - 7 szt. f) DEVELOP 3550ID - 1szt. g) TOSHIBA E-STUDIO 161 - 1 szt. h) DRUKARKI - RÓŻNE TYPY Wykaz faxów podlegających naprawie i konserwacji: a) PANASONIX KXFP 153- 1 szt. b) PANASONIK KXFP 218 - 6 szt. c) PANASONIK KXFL 631PD - 4 szt. d) PHILIPS LPFM 935 - 18 szt. Zadanie III - Naprawa komputerów stacjonarnych i laptopów Przedmiotem umowy są bieżące naprawy komputerów stacjonarnych i przenośnych będących na wyposażeniu Zamawiającego. Zadanie IV - Naprawa projektorów Wykaz projektorów podlegających naprawie: a) BENQ MP 512ST - 4 szt. b) NEC NP. 3250 - 20szt. c) PHILIPS BSURE XG - 1 szt. d) SANYO PLC- XU301- 3 szt. e) SANYO PLC - XU55 - 1 szt. f) SANYO PLC - XU75 - 12 szt. g) SANYO PLC - XU 115/116 - 7 szt. h) SANYO PLC-XU 305 - 2szt. i) TDP-835 - 19szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dziele II SIWZ 2) główny przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50300000-8 - usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego; 3) rodzaj zamówienia: usługa;.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Naprawa i konserwacja kopiarek CANON, XEROX
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MERKATOR Sp. z o.o., ul. Dzielna 11A, 01-023 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121951,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 369,00
Oferta z najniższą ceną: 369,00 / Oferta z najwyższą ceną: 369,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Naprawa i konserwacja kopiarek Konica Minolta, Utax
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGA - COPY Naprawa Maszyn Biurowych Jarosław Trajer, Orlika 46, 06-300 Przasnysz, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77235,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1,91
Oferta z najniższą ceną: 1,91 / Oferta z najwyższą ceną: 30,75
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Naprawa komputerów stacjonarnych i laptopów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EURO - SERWIS s.c., Sieroszewskiego 7, 24-100 Puławy, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30,75
Oferta z najniższą ceną: 10,00 / Oferta z najwyższą ceną: 123,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Naprawa projektorów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGA - COPY Naprawa Maszyn Biurowych Jarosław TRAJER, Orlika 46, 06-300 Przasnysz, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1,91
Oferta z najniższą ceną: 1,91 / Oferta z najwyższą ceną: 369,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Dostawa krzeseł biurowych
- Dostawa akcesoriów elektrycznych oraz akcesoriów audiowizualnych, z podziałem na zadania.
- Przedłużenie gwarancji i wsparcia technicznego dla serwerów i przełączników, z podziałem na zadania
- Remont pomieszczeń socjalno-sanitarnych w budynku socjalno-biurowym
- Przebudowa budynku nr 235 - internat "Iskra"
więcej: przetargi w Dęblinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.