Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-24
Piekary Śląskie: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich.
Numer ogłoszenia: 312992 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. ks. Jerzego Popiełuszki 14, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2886973, 3815891, faks 032 2886973 w. 107.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich - 6 zadań częściowych: zadanie 1 - Obsługa komputera I i II stopnia + kasa fiskalna + książeczka sanepidowska - dla grupy max 16 osób, zadanie 2 - Bukieciarz - florysta + kasa fiskalna + książeczka sanepidowska - dla grupy max 16 osób, zadanie 3 - Profesjonalny sprzedawca z elementami marketingu + kasa fiskalna + książeczka sanepidowska - dla grupy max 16 osób, zad.4 - Komputerowe prowadzenie magazynu + wózki widłowe - dla grupy max 16 osób zadanie 5 -Kwalifikacja wstępna przyspieszona dla kierowców kategorii C - dla grupy max 5 osób, zadanie 6 - Spawacz met. TIG 141 (I, II i III moduł) - dla grupy max 12 osób..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli wykonawca posiada aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Oceny spełniania tego warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy Pzp (załącznik nr 1a)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie co najmniej cztery usługi obejmujące swoim zakresem zagadnienia związane z danym zadaniem (częścią). Oceny spełniania tego warunku zamawiający dokona na podstawie informacji zawartych w wykazie zrealizowanych usług szkoleniowych (załącznik nr 2) oraz dokumencie potwierdzającym ich należyte wykonanie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 1a)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i co najmniej roczny staż pracy w prowadzeniu szkoleń z zakresu zadania, na które składana jest oferta (załącznik nr 3). Oceny spełniania tego warunku zamawiający dokona na podstawie wykazu osób oraz złożonego oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 1a)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru (załącznik nr 1), 2.Program szkolenia według załączonego wzoru (załącznik nr 4), 3.Preliminarz kosztów szkolenia według załączonego wzoru (załącznik nr 5), 4.Oświadczenie wykonawcy według załączonego wzoru (załącznik nr 6), 5.Wzór zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia - dotyczy wszystkich zadań, 6.Wzór dokumentu potwierdzającego nabycie kwalifikacji/uprawnień - dotyczy zadania 4, zadania 5 i zadania 6, 7.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych załączonych dokumentów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Posiadanie certyfikatu jakości usług - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a)Zmiana osób prowadzących zajęcia. W przypadku braku możliwości prowadzenia zajęć przez osobę/osoby wskazane w załączniku nr 3 (wykaz osób) do SIWZ wykonawca zapewni zastępstwo przez osobę/osoby o takim samym wykształceniu i doświadczeniu w prowadzeniu szkoleń/nauczaniu lub większym niż osoba/osoby zastępowane. Wykonawca ma obowiązek natychmiast (w dniu zdarzenia) poinformować zamawiającego - w formie pisemnej - o tym fakcie i wskazać osobę/osoby zastępowane, przyczyny nieobecności, okres zastępstwa, a także przedstawić zamawiającemu wszystkie informacje, które zawiera załącznik nr 3 (wykaz osób) dotyczące osoby/osób pełniących zastępstwo. b)Zmiana terminu realizacji szkolenia w szczególnie uzasadnionych przypadkach (zdarzenia losowe np. pożar, powódź, strajki) niezależnych od zamawiającego i wykonawcy. c)Zmiana miejsca odbywania szkolenia w szczególnie uzasadnionych przypadkach spowodowanych zdarzeniem losowym uniemożliwiającym użytkowanie budynku np.: pożar, zalanie, zawalenie itp. W przypadku zmiany siedziby wykonawca musi spełnić warunek: łączny czas dojazdu uczestników szkolenia z siedziby zamawiającego do miejsca prowadzenia zajęć nie może przekroczyć 3 godzin. Łączny czas oznacza w tym wypadku czas poświęcony na dojazd na zajęcia i powrót z zajęć środkami komunikacji miejskiej. Powyższa zasada nie ma zastosowania w przypadku zajęć praktycznych dotyczących zadania 5. Konieczne zajęcia praktyczne dla zadania 5 mogą odbywać się w miejscu znacznie oddalonym od siedziby Zamawiającego pod warunkiem, że Wykonawca zobowiąże się do zorganizowania przejazdu osób bezrobotnych ze swojej siedziby do miejsca odbywania zajęć praktycznych i z powrotem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puppiekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich
ul. Ks. J. Popiełuszki 14
41-940 Piekary Śląskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich ul. Ks. J. Popiełuszki 14 41-940 Piekary Śląskie sekretariat- I piętro, pokój nr 34.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obsługa komputera I i II stopnia + kasa fiskalna + książeczka sanepidowska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - szkolenie przeznaczone dla osób bezrobotnych bez względu na poziom wykształcenia - czas trwania w godzinach - 200 - liczba godzin zajęć teoretycznych - min. 40 maks. 60 - liczba godzin zajęć praktycznych - min. 140 maks. 160 - liczba bezrobotnych skierowanych na szkolenie nie przekroczy 16 osób,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bukieciarz - florysta + kasa fiskalna + książeczka sanepidowska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - szkolenie przeznaczone dla osób bezrobotnych bez względu na poziom wykształcenia - czas trwania w godzinach - 200 - liczba godzin zajęć teoretycznych - min. 40 maks. 60 - liczba godzin zajęć praktycznych - min. 140 maks. 160 - liczba bezrobotnych skierowanych na szkolenie nie przekroczy 16 osób,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Profesjonalny sprzedawca z elementami marketingu + kasa fiskalna + książeczka sanepidowska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - szkolenie przeznaczone dla osób bezrobotnych bez względu na poziom wykształcenia, jednakże w pierwszej kolejności na szkolenie będą kierowane osoby bezrobotne z preferowanym wykształceniem minimum zasadniczym zawodowym, - czas trwania w godzinach - 200 - liczba godzin zajęć teoretycznych - min. 60 maks. 80 - liczba godzin zajęć praktycznych - min. 120 maks. 140 - liczba bezrobotnych skierowanych na szkolenie nie przekroczy 16 osób,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Posiadanie certyfiaktu jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Komputerowe prowadzenie magazynu + wózki widłowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - szkolenie przeznaczone dla osób bezrobotnych bez względu na poziom wykształcenia, jednakże w pierwszej kolejności na szkolenie będą kierowane osoby bezrobotne z preferowanym wykształceniem minimum zasadniczym zawodowym, - czas trwania w godzinach - 200 - liczba godzin zajęć teoretycznych - min. 90 maks. 100 - liczba godzin zajęć praktycznych - min. 100 maks. 110 - liczba bezrobotnych skierowanych na szkolenie nie przekroczy 16 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kwalifikacja wstępna przyspieszona dla kierowców kategorii C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - szkolenie przeznaczone dla osób bezrobotnych bez względu na poziom wykształcenia, którzy ukończyli 21 lat i posiadają prawo jazdy kat. C wydane po 10.09.2009 r. - czas trwania w godzinach - 140 - liczba godzin zajęć teoretycznych - 130 - liczba godzin zajęć praktycznych - 10 - liczba bezrobotnych skierowanych na szkolenie nie przekroczy 5 osób,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Spawacz met. TIG 141 (I, II i III moduł).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - szkolenie przeznaczone dla osób bezrobotnych będących w szczególnej sytuacji na rynku pracy bez względu na poziom wykształcenia, - czas trwania w godzinach - 416 - liczba godzin zajęć teoretycznych - min. 44 maks. 50 - liczba godzin zajęć praktycznych - min. 366 maks. 372 - liczba bezrobotnych skierowanych na szkolenie nie przekroczy 12 osób,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 20
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 1 w Piekarach Śląskich na rok 2025
- Dostawa produktów żywnościowych dla Żłobka Miejskiego w Piekarach Śląskich w 2025 roku
- Dostawa bonów towarowych w wersji papierowej.
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Piekarach Śląskich
- Usługa polegająca na świadczeniu usług opiekuńczych
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 3 w Piekarach Śląskich
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych treści sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstęp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem języka Python dla biologów" - projekt KEY.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania ochrony przyrody" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.