Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-30
Rajcza: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Rajcza w okresie zimy 2010/2011
Numer ogłoszenia: 313006 - 2010; data zamieszczenia: 30.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rajcza , ul. Górska 1, 34-370 Rajcza, woj. śląskie, tel. 33 8643155 w. 33, faks 33 8643887.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rajcza.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Rajcza w okresie zimy 2010/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych i gminnych w okresie zimy 2010 2011a terenie Gminy Rajcza oraz dwóch dróg powiatowych na terenie Gminy Milówka - ZADANIA CZĘŚCIOWE. Czynności związane z zimowym utrzymaniem dróg: - odśnieżanie dróg : na całej szerokości drogi wg załączonego wykazu - usuwanie śliskości zimowej dróg: - utrzymanie na biało - przez posypywanie materiałami uszorsniającymi (piaskiem, żużlem) w miejscach niebezpiecznych takich jak: skrzyżowanie z drogami, skrzyżowanie z koleją, podjazdy, zjazdy, duże spadki dróg, w okolicach szkół, sklepów, kościołów, przystanków PKP i PKS, wlotów ulic, zatoczek przy drogach dla autobusów i samochodów osobowych (gdy zatrzymują się) oraz na wszystkich mostach - utrzymanie na czarno - przez posypywanie materiałami uszorsniającymi i solą dróg na całej długości z średnią prędkością pługu i piaskarki 35 km/ godzinę. Całość usługi zostanie wykonana wg wykazu dróg i informacji o standardach - stanowiących załącznik Nr 6 i 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Materiały takie jak piasek, żużel i sól zapewnia Wykonawca. Pracami powyższymi zostaną objęte następujące ciągi dróg -ZADANIA: Drogi powiatowe Drogi gminne 1. Dojazd do stacji PKP Rajcza 0, 496 km 0,404 km ( do I przejazdu- łącznie z parkingiem PKS) - utrzymanie na czarno ! 2. Dojazd do stacji Zwardoń ( do kościoła) 1, 400 km - - utrzymanie na biało ! 3. Rajcza - Sól - Zwardoń 11, 280 km - - utrzymanie na czarno ! 4. Dojazd do Ronda na Lalikach 0, 460 km - - utrzymanie na czarno ! 5. Dojazd do stacji PKP Sól 0, 078 km - - utrzymanie na biało ! 6. Milówka - Nieledwia - Kiczora (w tym 5 km odcinek drogi na terenie gminy Milówka) 7, 150 km - - utrzymanie na biało ! 7. Rajcza - Nickulina 2, 340 km 0,460 km - utrzymanie na biało ! 8. Rycerka Górna - Przegibek ( Rycerki ) 2, 700 km 1,000 km - utrzymanie na biało ! 9. Rycerka Dolna - Rycerka Górna ( do Ciapków) 13, 000 km 2,700 km - utrzymanie na biało ! 10.Sól - Słanice - Bór 6, 000 km - - utrzymanie na biało ! 11.Kamesznica - Ujsoły - Glinka 9,200 km - (w tym 3,3 km odcinek drogi na terenie gminy Milówka) - utrzymanie na czarno ! 12.Rycerka Górna - Oźna - 4,000 km - utrzymanie na biało ! 13.Droga Do Magurki (Rycerka Górna) - 1,000 km - utrzymanie na biało ! 54,104 km + 9,564 km Długość dróg ogółem wynosi : 63,668 km Całość usługi należy wykonać zgodnie z dokumentacją przetargową oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym przy zachowaniu szczególnej staranności. Oferent winien przedstawić oferty cenowe dla każdego zadania osobno ! Uczestnik przetargu musi wykazać, że sprzęt użyty w przetargu jest jego własnością lub jest wynajęty. Na dowód posiadania sprzętu do Oferty należy dołączyć kserokopię dowodu rejestracyjnego /w tym: numer rej. posiadanego sprzętu/ lub umowę najmu !.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w wysokości nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z przesłankami ujętymi w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawa zamówień publicznych. Zostaną one udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia przedmiotu zamówienia oraz zapewnione zostaną środki finansowe na ten cel.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00 - 90.21.20.00 90.21.30.00 - 90.21.30.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymamage
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu prac wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli w tych latach wykonawca wykonał co najmniej 2 usługi zimowego utrzymania dróg o wartości obejmującej zakres zadań j. w. ogółem, których zakres obejmował co najmniej dwie usługi zimowego utrzymania dróg, wraz z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania tych usług oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane poprawnie i prawidłowo ukończone (referencje lub inny dokument z którego wynika należyta realizacja prac i ich prawidłowe ukończenie),
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie oceniony na podstawie złożonego przez wykonawcę Wykazu sprzętu, który będzie użyty do wykonywania tego typu usług (Załącznik Nr 6 ) (/należy dołączyć kserokopię dowodu rejestracyjnego pojazdu wraz z numerem rejestracyjnym pojazdu, którym będzie wykonywana usługa/ lub umowę najmu).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykaz sprzętu, który będzie użyty do wykonywania tego typu usług (Załącznik Nr 7 ) (/należy dołączyć kserokopię dowodu rejestracyjnego pojazdu wraz z numerem rejestracyjnym pojazdu, którym będzie wykonywana usługa/ lub umowę najmu).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pozostałe oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony Formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ) zawierający m.in.: - oświadczenie o akceptacji proponowanego wzoru umowy, - oświadczenie o przyjęciu okresu związania ofertą, - oświadczenie, iż wszystkie informacje zamieszczone w ofercie są prawdziwe, b) podpisany i parafowany projekt umowy (załącznik nr 5), c) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, d)pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków: 1) zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji przetargowej (wymagane załączniki), sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy; 2) zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek: a) warunków atmosferycznych uniemożliwiających ze względów technologicznych wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie lub negatywnie wpływających na jakość wykonania lub trwałość przedmiotu umowy, b) wystąpienia robót dodatkowych, c) działania siły wyższej, 3) inne, z zastrzeżeniem art. 140 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rajcza.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego, ul. Górska 1, kod 34-370 Rajcza, pokój nr 24, III piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2010 godzina 10:30, miejsce: j.w..
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 07.11.2010.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI RAJCZA
więcej: przetargi RAJCZA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.