eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BurzeninUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 734 023,56 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i sfinansowanie planowanego deficytu budżetu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-19

Burzenin: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 734 023,56 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
Numer ogłoszenia: 313054 - 2014; data zamieszczenia: 19.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 276572 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Burzenin, ul. Sieradzka 1, 98-260 Burzenin, woj. łódzkie, tel. 43 8214095, faks 42 8214095.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 734 023,56 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i sfinansowanie planowanego deficytu budżetu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 734 023,56 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i sfinansowanie planowanego deficytu budżetu, 1)Termin spłaty kapitału: 1 grudzień 2020 r., 2)Waluta kredytu: złoty polski (PLN), 3)Kwota kredytu: 1 734 023,56 zł, 4)Karencja w spłacie kapitału: do 1 czerwca 2018 r. 5)Zamawiający ustala termin płatności odsetek na dzień: a)1.06.2015 r. b)1.12.2015 r. c)1.06.2016 r. d)1.12.2016 r. e)1.06.2017 r. f)1.12.2017 r. g)Pozostałe terminy płatności odsetek będą przypadać na dzień 1 czerwca i 1 grudnia kolejnego roku. 6)Spłata kapitału po upływie karencji w następujących okresach: 01-06-2018 r. - 50 000,00 01-12-2018 r. - 50 000,00 01-06-2019 r. - 400 000,00 01-12-2019 r. - 400 000,00 01-06-2020 r. - 400 000,00 01-12-2020 r. - 434 023,56 Razem 1 734 023,56 7)Stawka bazowa kredytu: WIBOR 3M, oprocentowanie kredytu wyniesie WIBOR 3M + m (stała przez cały okres kredytowania marża banku), 8)Oprocentowanie będzie naliczane od faktycznie wykorzystanych środków. Postawienie środków do dyspozycji zamawiającego nie stanowi podstawy do naliczania odsetek, 9)Postawienie środków finansowych do dyspozycji 22-09-2014 roku (dla celów przygotowania oferty zakłada się jednorazowe wykorzystanie kredytu 22-09-2014 r.), 10)Sposób wykorzystania środków finansowych - w jednej transzy. 11)Prowizja nie przekraczająca 1,00 % od kwoty udzielonego kredytu powinna obejmować wszystkie pozostałe koszty ponoszone przez Wykonawcę, związane z udzieleniem i obsługą kredytu. Prowizja ta będzie zapłacona w ciągu 3 dni od dnia postawienia środków do dyspozycji Zamawiającego. 12)Zamawiający zastrzega możliwość zmian terminów spłaty kredytu w części lub całości bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia faktycznej spłaty kredytu, a nie do końca umowy. 13)O zmianie terminu spłaty rat kapitałowych kredytu Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnego wniosku. Podstawą zmiany terminu spłaty rat kapitałowych będzie każdorazowo podpisanie przez obie strony aneksu do umowy. 14)Zabezpieczenie kredytu: weksel (in blanco) z deklaracją wekslową.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Poddębicach, Poddębice ul. Łódzka 33, 99-200 Poddębice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 350000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 321232,43

  • Oferta z najniższą ceną: 321232,43 / Oferta z najwyższą ceną: 338923,22

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.