Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-14
Wrocław: zamowienie na kompleksową usługę całodobowej ochrony mienia, w tym również:
świadczenie usług portierskich, świadczenie usług recepcyjnych,świadczenie usług związanych ze sprzątaniem pomieszczeń w ROKK
Numer ogłoszenia: 31305 - 2008; data zamieszczenia: 14.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Kształcenia Kadr przy Izbie Skarbowej we Wrocławiu, ul. Sztabowa 100, 53-310 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 79-85-236, fax 071 3732823.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rokk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zamowienie na kompleksową usługę całodobowej ochrony mienia, w tym również: świadczenie usług portierskich, świadczenie usług recepcyjnych,świadczenie usług związanych ze sprzątaniem pomieszczeń w ROKK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa w zakresie całodobowej ochrony mienia, w tym również: świadczenie usług portierskich, polegających na obsłudze portierni i pełnieniu funkcji informacyjnej dla osób zainteresowanych działalnością ROKK, dokonywaniu obchodów wewnętrznych obiektu, sprawdzaniu stanu sal wykładowych po zakończeniu zajęć: w zakresie usług recepcyjnych Wykonawca zobowiązany jest do: zakwaterowania osób korzystających z pokoi hotelowych zgodnie z bieżącymi poleceniami wydawanymi przez Zamawiającego, prowadzenia książki meldunkowej, przyjmowania opłat od gości hotelowych i przekazywania niezwłocznie gotówki do kasy Ośrodka, po zwolnieniu pokoju hotelowego, sprawdzenia pomieszczenia pod katem bezpieczeństwa ppoż; w zakresie usług związanych z bieżącym sprzątaniem pomieszczeń biurowych, sal wykładowych, pokoi hotelowych w budynku A i B (w tym zmiana pościeli), korytarzy, schodów, holi, toalet i pryszniców oraz innych pomieszczeń - Wykonawca dokonuje własnym sprzętem, przy pomocy własnego personelu oraz pod własnym nadzorem; zakupuje na własny koszt środki czyszczące, dezynfekujące, zapachowe oraz worki na śmieci; we własnym zakresie zakupuje i dostarcza mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy. Wymagane będzie również utrzymanie czystości pomieszczeń w dniach, w których odbywają się zajęcia na studiach podyplomowych., tj. w soboty i w niedziele. Wymagane będzie bieżące utrzymywanie czystości na terenie Ośrodka oraz niezwłoczne reagowanie na wystąpienie wszelkich nieprawidłowości (np. zabrudzeń, braku mydła w plynie, reczników papierowych, papieru toaletowego w toaletach); W zakresie dozoru: ochrona obiektu przed włamaniem i kradzieżą mienia oraz jego dewastacją i zniszczeniem, ochrony-obserwacji obiektu w zakresie zagrożenia klęskami żywiołowymi oraz dozoru nad bezpieczeństwem technicznym (awarie itp.) a w razie zaistnienia - likwidowanie (minimalizowanie) skutków zdarzeń losowych, przestrzegania przepisów bhp i ppoż, w razie zauważenia awarii oraz wszelkich występujących nieprawidłowości - zawiadamiania o fakcie Dyrektora Ośrodka, wezwania Wykonawcy, pogotowia lub odpowiednich służbn nie dopuszczanie do przebywania na terenie Ośrodka osób nieupoważnionych, nie dopuszczanie do wnoszenia na teren Ośrodka niebezpiecznych materiałów oraz przedmiotów mogących stanowić zagrożenie, reagowanie na niewłaściwe zachowanie osób przebywających na terenie Ośrodka, dbałość o mienie Ośrodka. Przed opracowaniem oferty konieczne jest obejrzenie pomieszczeń ROKK-IS.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze Oryginalny kod CPV: 74.87.20.00 - Usługi recepcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 79.99.20.00 - Usługi recepcyjne Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca ma dostarczyć - wypełniony formularz ofertowy, zał. nr 1 -oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, zał. nr 2, -oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp,zał. nr 3, - wykaz środków czystości, które będą zastosowane przy realizacji zamówienia, zał. nr 4, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik, -jeżeli Wykonawca ma sidzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7.5 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamowienie, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.7 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zasady składania ofert przrz podmioty występujące wspólnie: a0 podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane pkt 7.2,7.3,7.5 powinny być złożone przez każdy podmiot.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rokk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Kształcenia Kadr przy Izbie Skarbowej we Wrocławiu ul. Sztabowa 100, 53-310 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Kształcenia Kadr przy Izbie Skarbowej we Wrocławiu ul. Sztabowa 100, 53 -310 Wrocław, pokój nr 218.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Opis sposobu porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami wraz ze wskazaniem przez zamawiającego osób uprawnionych do kontaktów. 1. Wszelkiego rodzaju oświadczenia wnioski, zawiadomienia, infrmacje itp Zamawiający przekazują pisemnie lub faksem. 2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Elżbieta Jurgielaniec tel. (071) 79-85-236.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie placu zabaw przy ul. Gwareckiej 17-33 we Wrocławiu
- Usługa weryfikacji wdrożonego systemu zarządzania jakością wraz z organizacją certyfikacji oraz dwóch audytów nadzoru w odniesieniu do wymagań normy ISO 9001:2015
- Rewitalizacja Parku Andersa - "Park Przygody w Parku Andersa" - etap II w ramach programu Rewitalizacja zieleni, nabrzeży i wysp odrzańskich.
- Zakup wraz z dostawą oleju opałowego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa drobnego sprzętu w podziale na 4 części" Nr Sprawy: SPZP.271.45.2025
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowa sprzątania klatek schodowych budynkach administrowanych i własnych Tomaszowskiego TBS Spółka z o.o.
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Usługa sprzątania pomieszczeń na terenie Z/I Gotartów i Z/I Bełchatów/ 2025
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2025 roku
więcej: Usługi strażnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.