Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-14
Działdowo: Dostawa środków czystości oraz akcesoriów do sprzątania
Numer ogłoszenia: 31309 - 2008; data zamieszczenia: 14.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Leśna 1, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (023) 6972653, fax (023) 6972653.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-dzialdowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości oraz akcesoriów do sprzątania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości oraz akcesoriów do sprzątania wymienionych w załączniku nr 1 do oferty niniejszej siwz. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 zadania. Zadanie nr 1 - środki czystości Zadanie nr 2 - akcesoria do sprzątania
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.51.30.00 - Środki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.00.00 - Środki czyszczące Oryginalny kod CPV: 24.66.50.00 - Chemiczne preparaty toaletowe Kod CPV wg słownika 2008: 24.95.50.00 - Chemiczne preparaty toaletowe Oryginalny kod CPV: 25.22.21.00 - Worki na odpady z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu Oryginalny kod CPV: 24.25.00.00 - Środki odkażające Kod CPV wg słownika 2008: 24.45.50.00 - Środki odkażające Oryginalny kod CPV: 25.24.32.00 - Gąbki Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.43.20 - Gąbki Oryginalny kod CPV: 17.22.58.00 - Ściereczki do czyszczenia Kod CPV wg słownika 2008: 39.52.58.00 - Ściereczki do czyszczenia Oryginalny kod CPV: 36.67.30.00 - Różnego rodzaju miotły i szczotki Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( z późn. zm.) tj.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej określonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z niniejszego postępowania, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1.1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do siwz wraz z podpisanym załącznikiem nr 1 do oferty. 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.3 dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 1.4 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do siwz. 1.5 oświadczenie Wykonawców, że oferowane produkty spełniają wszystkie wymogi dopuszczenia do obrotu na terenie Polski - Wykonawca ma obowiązek przedłożyć te dokumenty na każdorazowe żądanie Zamawiającego 2. Podmioty występujące wspólnie są zobowiązane złożyć oddzielne dokumenty, o których mowa w ust. 1 (za wyjątkiem 1.1). Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 2. Podmioty występujące wspólnie są zobowiązane złożyć oddzielne oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, oddzielnie dokumenty, o których mowa w ust. 2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-dzialdowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Leśna 1 13-200 Działdowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Leśna 1 13-200 Działdowo sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: środki czystości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków czystości, wymienionych w załączniku nr 1 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3, 24.66.50.00-3, 24.25.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Akcesoria do sprzątania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akcesoriów do sprzątania, wymienionych w załączniku nr 1 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.21.00-4, 25.24.32.00-8, 17.22.58.00-3, 36.67.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DZIAŁDOWA
więcej: przetargi w Działdowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 4WOG-1200.2712.25.2025 Zakup i dostawa materiałów do utrzymania czystości w podziale na 8 części
- Sukcesywne dostawy chemii gospodarczej i profesjonalnej oraz artykułów gospodarczych dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. gen. M. Boruty - Spiechowicza w Szczecinie - w podziale na części
- Dostawa środków do dezynfekcji do Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o.
- Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego w Strzelcach Opolskich.
- 16/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH
- Dostawa artykułów higienicznych, worków na śmieci oraz ścierek na potrzeby UM Lublin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.