eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Daleszyce › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nadremontem dojazdów pożarowych nr 2 w leśnictwie Sieraków i Włochy oraz nr 3 w leśnictwie Sieraków

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-19

Daleszyce: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad: remontem dojazdów pożarowych nr 2 w leśnictwie Sieraków i Włochy oraz nr 3 w leśnictwie Sieraków
Numer ogłoszenia: 313106 - 2015; data zamieszczenia: 19.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 291750 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Daleszyce, ul. Zakościele 7A, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3171968, faks 41 317 12 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad: remontem dojazdów pożarowych nr 2 w leśnictwie Sieraków i Włochy oraz nr 3 w leśnictwie Sieraków.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Remont dojazdów pożarowych: nr 2 w leśnictwie Sieraków i Włochy oraz nr 3 w leśnictwie Sieraków, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane. (t.j. Dz. U. z 2013 poz. 1409 z późn. zm.). Szczegółowy przedmiotem zamówienia określa n/w dokumentacja: Załącznik nr 9 do SIWZ -Dokumentacja projektowa, Załącznika nr 10 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Załącznik nr 11 do SIWZ - Przedmiar robót (materiał pomocniczy). Dokumentacja zostanie przekazana Wykonawcy protokołem przekazania po podpisaniu umowy. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcje Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. (t.j. Dz. U. z 2013 poz. 1409 z późn. zm.) - art. 25 i 26, w specjalności drogowej, ale także w zakresie opisanym w tej SIWZ. Zamówienie obejmuje następujący zakres obowiązków i czynności do wykonania przez Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego: Nadzór inwestorski powinien zapewnić w szczególności:1) efektywną kontrolę wykonania robót zgodnie z przedmiotem zamówienia,2) nadzór nad prawidłowym wydatkowaniem środków, 3) zakończenie robót w wyznaczonym terminie i rozliczenie inwestycji. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1. Pełnić stały i ciągły nadzór zgodnie z przepisami prawa budowlanego i innymi obowiązującymi przepisami. Przez nadzór stały i ciągły strony przyjmują pobyt na terenie budowy Inspektora Nadzoru w miarę potrzeb, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu. 2. Udział przy przekazaniu terenu budowy. 3. Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, przepisami obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 4. Sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów niezgodnych z dokumentacją projektową, wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 5. Sprawdzanie i odbiór protokolarny robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających wraz z dokumentacją fotograficzną. a) W trakcie odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu Inspektor obowiązkowo pobiera próby zastosowanych materiałów oraz wykonuje badania i sprawdzenia właściwego wykonania etapu robót tj. zgodnego z dokumentacją projektową. Z pobrania prób sporządzany jest protokół. Części pobranej próby przekazywane zostają wykonawcy robót budowlanych. b) Odbiór robót winien nastąpić w terminie 3 dni (z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt) liczonych od daty zgłoszenia przez kierownika budowy. Termin ten może ulec wydłużeniu o czas niezbędny do przeprowadzenia przez Inspektora badań. c) Inspektor Nadzoru dokonuje odbioru robót w obecności Kierownika Budowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo obecności przy ich prowadzeniu. d) Z czynności odbioru sporządza się protokół odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu podpisany przez Inspektora Nadzoru i Kierownika Budowy (ewentualnie przedstawicieli Zamawiającego jeżeli byli obecni przy odbiorze robót). e) Dokonanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Inspektora Nadzoru i Kierownika Budowy stanowi podstawę do przystąpienia do realizacji kolejnych etapów robót budowlanych. f) Inspektor nadzoru z odbioru robót zanikowych i ulegających zakryciu sporządza stosowną dokumentację fotograficzną. 6. Dokonywanie sprawdzenia obmiaru wykonanych elementów robót, w taki sposób, aby jednoznacznie można było określić ilość wykonanych robót i wbudowanych materiałów. 7. Kontrola i rozliczenia dostarczonych zamawiającemu przez Wykonawcę, a przewidywanych w przepisach lub umowie prób i sprawdzeń, dokumentów niezbędnych do dokonania oceny prawidłowego wykonania przedmiotu umowy oraz dołączonych atestów i certyfikatów. 8. Wydawanie opinii dotyczących stwierdzonych w toku czynności odbioru lub nadzoru wad, braków nadających lub nie nadających się do usunięcia oraz opinii dot. obniżenia wartości użytkowanej nadzorowanego remontu z tytułu stwierdzenia ww. wad lub braków. 9. Kontrola dotycząca wykonania remontu drogi zgodnie z obowiązującymi normami oraz zasadami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. 10. Analiza i ocena materiałów przed wbudowaniem podanych przez Wykonawcę oraz dokonanie badania składu wybranych materiałów. 11. Nadzór nad wykonaniem robót przez Wykonawcę w zakresie rzeczowym i terminowym. 12. Udział w odbiorach gwarancyjnych i odbiorze pogwarancyjnym. 13. Nadzór nad usunięciem przez Wykonawcę robót wad i usterek oraz wykonywanymi naprawami i konserwacją wykonanej drogi w okresie rękojmi i gwarancji. 14. Opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sprawie ewentualnych zmian sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji projektowej. 15. Badanie gruntu wbudowanego w nasyp pod względem składu mechanicznego i wilgotnościowego. 16. Przedstawienie opinii dotyczących ewentualnych robót dodatkowych, uzupełniających lub zamiennych. 17. Kontrola rozliczeń budowy obejmująca: a) Kontrolę obmiaru elementów robót w oparciu o którą określono ilości ujęte w kosztorysie powykonawczym. b) Sprawdzenie poprawności sporządzenia przez Wykonawcę kosztorysu powykonawczego i określenie kwoty należnego wynagrodzenia. c) Dokonanie rozliczenia robót w zakresie ilościowym i kosztowym. 18. Inspektor nadzoru musi dysponować dostępem do laboratorium drogowego. Badania nie mogą być wykonywane przez laboratorium i/lub obsługę techniczną wykonawcy robót objętych nadzorem. Badania parametrów drogi w laboratorium drogowym odbywać się będą na koszt Wykonawcy. 19. Po zakończeniu robót, Inspektor Nadzoru potwierdza w dzienniku budowy wpis kierownika budowy o gotowości obiektu do odbioru oraz należyte uporządkowanie terenu budowy.20. Inspektor Nadzoru jest obowiązany do uczestnictwa w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego przedmiotu umowy. 21. W trakcie trwania gwarancji przedmiotu zamówienia Inspektor Nadzoru na wezwanie Zamawiającego zobowiązuje się stawiać na terenie budowy bez dodatkowego wynagrodzenia. Zapewnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami, w co najmniej następującej osobie: specjalisty w zakresie robót budowlanych w specjalności drogowej. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych ze sprawowaną funkcją pełnienia Nadzoru Inwestorskiego leżą po stronie Wykonawcy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LubCom Sp. z o.o., ul. Powojowa 3, 20-442 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4551,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4551,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7042,21

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.