eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikBudowa kanalizacji deszczowej przy drodze powiatowej 5311S na odcinku ulicy Wiejskiej w Palowicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-10

Rybnik: Budowa kanalizacji deszczowej przy drodze powiatowej 5311S na odcinku ulicy Wiejskiej w Palowicach.
Numer ogłoszenia: 313164 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Jankowicka 49, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4227478, 4227874, faks 032 4227479.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji deszczowej przy drodze powiatowej 5311S na odcinku ulicy Wiejskiej w Palowicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Budowa kanalizacji deszczowej przy drodze powiatowej 5311S na odcinku ulicy Wiejskiej w Palowicach w km umownym wg wyciągu z dokumentacji technicznej 0+045 - 0+125 . Zakres projektowanego zadania przewiduje : - wykonania robót rozbiórkowych, - wykonanie robót ziemnych, - wykonanie kanału z rur PCV o śred. 200 mm - 4 m - budowę kanału z rur PCV o śred. 315 mm - 85 m, - budowę studzienek ściekowych ulicznych betonowych o śred. 500 mm z osadnikiem bez syfonu - 2 szt. - budowę studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm - 3 szt. , - odtworzenie warstw konstrukcyjnych podbudowy na odcinku budowy kanalizacji w jezdni-57,4m2, - wykonanie warstwy przeciwspękaniowej i warstwy wiążącej grub. 4 cm z mieszanki min. asfaltowej - 66,2 m2, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej grub. 4 cm - 80,7 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakresu robót zawiera przedmiar robót , projekt budowlano - wykonawczy i SST dostępne na stronie internetowej jest również w wersji papierowej w siedzibie ZDP ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : 1). Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający ustala następujące warunki szczegółowe udziału w postępowaniu : a). Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonał roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał co najmniej 2 zamówienia w zakresie remontu , przebudowy lub budowy kanalizacji deszczowej z rur PCV - o wartości co najmniej 70 000,00 złotych każde zamówienie . Uznanie wykonanych robót uwarunkowane jest przedstawieniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie. b). Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, c). Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe pozwalające na pełnienie funkcji kierownika budowy w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia - kierownik robót musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami drogowymi i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ( należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów); d). Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1piłą do cięcia asfaltu , 1 koparką o poj. łyżki 0,15 m3, 1walcem wibracyjnym jednoosiowym 0,6 t , 1 samochodem samowyładowczym ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2. oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1-3 wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z ) , 3. oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 4 wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z ) , 4. wypełniony druk doświadczenie zawodowe tj. wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , Wykonawca wykonał co najmniej 2 zamówienia w zakresie remontu , przebudowy lub budowy kanalizacji deszczowej z rur PCV - o wartości co najmniej 70 000,00 złotych każde zamówienie , (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z.) 5. dokumenty potwierdzające , że roboty wym . w punkcie 4 zostały wykonane należycie, 6. dokument wskazujący kierownika budowy , którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wraz z kserokopią uprawnień budowlanych w zakresie kierowania robotami drogowymi i zaświadczeniem o przynależności do OIIB , wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5 do s.i.w.z.), 7. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia ( załączyć w przypadku gdy w dokumencie wskazanym w punkcie 6 Wykonawca wskaże osobę , którą nie dysponuje lecz będzie dysponował. ) 8. wykaz sprzętu , którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 6 do s.i.w.z.), 9. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu , jeśli w wykazie w punkcie 8 wskazano sprzęt, którym wykonawca będzie dysponował, 10. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z potwierdzeniem zapłaty ostatniej składki. Jeżeli okres ubezpieczenia jest krótszy od terminu realizacji umowy należy przedstawić oświadczenie, iż umowa ubezpieczeniowa będzie przedłużona do czasu zakończenia prac..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, 44-200 Rybnik, ul. Jankowicka 49 pok. 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2009 godzina 08:30, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, 44-200 Rybnik, ul. Jankowicka 49 pok. 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.