eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaDostawa oraz montaż mebli biurowych, mebli różnych oraz mebli komputerowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-26

Ogłoszenie nr 313187 - 2016 z dnia 2016-09-26 r.

Gdynia: Dostawa oraz montaż mebli biurowych, mebli różnych oraz mebli komputerowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 301356


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, krajowy numer identyfikacyjny 19006413600000, ul. ul. Śmidowicza  69, 81103   Gdynia, państwo , woj. pomorskie, tel. (058) 6262537, faks 058 6262963, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.amw.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa oraz montaż mebli biurowych, mebli różnych oraz mebli komputerowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

30/ZP/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Załącznik nr 7: kolor calwados 1.Półka wisząca 600x1700x300 (rys. 7/1) szt.10 2.Biurko(rys. 7/2) szt.9 3.Szafka dwudrzwiowa z półkami (dostawka do biurka) (rys. 7/3) szt.10 4.Szafa dwudrzwiowa z półkami 900x2000x400 (rys. 7/4) szt.6 5.Szafa ubraniowa trójdzielna 1400x2000z600 (rys. 7/5) szt.4 6.Szafa ubraniowa 600x2000x600 (rys. 7/6) szt.1 7.Wieszak na ubrania 500x2000 (rys. 7/7) szt.1 8.Wieszak na ubrania 1200x2000 (rys. 7/8) szt.2 9.Biurko słuchacza 650x15000x750 (rys. 7/9a i 7/9b) szt.5 10.Biurko słuchacza nr.2 650x650x750(rys. 7/10a i 7/10b szt.2 11.Biurko słuchacza nr.3 550x2100x7500 (rys. 7/11a i 7/11b) szt.15 12.Biurko wykładowcy 650x1200x750 (rys. 7/12a i 7/12b) szt.2 13.Szafka na przyłącza1500x300x750 (rys. 7/13) szt.1 14.Biurko narożne (rys. 7/14) szt.1 15.Regał z drzwiami 2000x400x600 (rys. 7/15) szt.1 16.Szafa z szufladami 2000x800x600 (rys. 7/16) szt.1 17.Nadstawka nad szafę z szufladami 600x800x400 (rys. 7/17) szt.1 18.Nadstawka nad regał 600x400x400(rys. 7/18) szt.1 19.Wieszak 900x2000 (rys. 7/19) szt.1 20.Nadstawka nad biurko narożne 450x1100x1250 (rys. 7/20) szt.1 Załącznik nr 8: 1.Biurko wykładowcy (rys. 8/1) szt.1 2.Biurko gabinetowe (rys. 8/2) szt.2 3.Zabudowa szafy ubraniowej (rys. 8/3) szt.1 4.Półka wisząca (rys. 8/4) szt.1 5.Wieszak na ubrania(zabudowa korytarza) (rys. 8/5) szt.1 6.Witryna na książki (rys. 8/6) szt.2 7.Witryna na sprzęt (rys. 8/7) szt.1 8.Ławka lekcyjna (rys. 8/8) szt.18 9.Szafka wisząca metalowa(rys. 8/9) szt.1 Załącznik nr 9: 1.Biurko 80 (rys. 9/1) szt.94 2.Biurko wykładowcy (rys. 9/2) szt.6 Załącznik nr 10: 1.Regał na książki (rys. 10/1) szt.48 2.Biurko 110x75x60 (rys. 10/2) szt.24 3.Biurko 140x75x60 (rys. 10/3) szt.24 4.Szafa wnękowa z nadstawką(do zabudowy)(rys. 10/4) szt.24 Załącznik nr 11: 1.Krzesło obrotowe komputerowe (rys. 11/1) szt.16 2.Krzesło (rys. 11/2) szt.6 3.Krzesła do sali wykładowej (rys. 11/3) szt.202 4.Krzesło laboratoryjne (rys. 11/4) szt.40 5.Fotel (rys. 11/5) szt.1 6.Fotel finka (rys. 11/6) szt.2

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 39121100-7
Dodatkowe kody CPV: 39141300-5, 39143122-7, 39121200-8, 39151000-5, 39112000-0, 39113100-8, 39143110-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/09/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT203252.03
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert8
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
IMPEX TRADE Sp. z o.o.,  katowice@impex.pl,  ul. Bytkowska 1B,  40-955,  Katowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 186939
Oferta z najniższą ceną/kosztem 127110Oferta z najwyższą ceną/kosztem 413951
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.