To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-26
Ogłoszenie nr 313187 - 2016 z dnia 2016-09-26 r.
Gdynia: Dostawa oraz montaż mebli biurowych, mebli różnych oraz mebli komputerowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 301356
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, krajowy numer identyfikacyjny
19006413600000, ul.
ul. Śmidowicza
69,
81103
Gdynia, państwo
, woj.
pomorskie, tel.
(058) 6262537, faks
058 6262963, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.amw.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oraz montaż mebli biurowych, mebli różnych oraz mebli komputerowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):30/ZP/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Załącznik nr 7: kolor calwados 1.Półka wisząca 600x1700x300 (rys. 7/1) szt.10 2.Biurko(rys. 7/2) szt.9 3.Szafka dwudrzwiowa z półkami (dostawka do biurka) (rys. 7/3) szt.10 4.Szafa dwudrzwiowa z półkami 900x2000x400 (rys. 7/4) szt.6 5.Szafa ubraniowa trójdzielna 1400x2000z600 (rys. 7/5) szt.4 6.Szafa ubraniowa 600x2000x600 (rys. 7/6) szt.1 7.Wieszak na ubrania 500x2000 (rys. 7/7) szt.1 8.Wieszak na ubrania 1200x2000 (rys. 7/8) szt.2 9.Biurko słuchacza 650x15000x750 (rys. 7/9a i 7/9b) szt.5 10.Biurko słuchacza nr.2 650x650x750(rys. 7/10a i 7/10b szt.2 11.Biurko słuchacza nr.3 550x2100x7500 (rys. 7/11a i 7/11b) szt.15 12.Biurko wykładowcy 650x1200x750 (rys. 7/12a i 7/12b) szt.2 13.Szafka na przyłącza1500x300x750 (rys. 7/13) szt.1 14.Biurko narożne (rys. 7/14) szt.1 15.Regał z drzwiami 2000x400x600 (rys. 7/15) szt.1 16.Szafa z szufladami 2000x800x600 (rys. 7/16) szt.1 17.Nadstawka nad szafę z szufladami 600x800x400 (rys. 7/17) szt.1 18.Nadstawka nad regał 600x400x400(rys. 7/18) szt.1 19.Wieszak 900x2000 (rys. 7/19) szt.1 20.Nadstawka nad biurko narożne 450x1100x1250 (rys. 7/20) szt.1 Załącznik nr 8: 1.Biurko wykładowcy (rys. 8/1) szt.1 2.Biurko gabinetowe (rys. 8/2) szt.2 3.Zabudowa szafy ubraniowej (rys. 8/3) szt.1 4.Półka wisząca (rys. 8/4) szt.1 5.Wieszak na ubrania(zabudowa korytarza) (rys. 8/5) szt.1 6.Witryna na książki (rys. 8/6) szt.2 7.Witryna na sprzęt (rys. 8/7) szt.1 8.Ławka lekcyjna (rys. 8/8) szt.18 9.Szafka wisząca metalowa(rys. 8/9) szt.1 Załącznik nr 9: 1.Biurko 80 (rys. 9/1) szt.94 2.Biurko wykładowcy (rys. 9/2) szt.6 Załącznik nr 10: 1.Regał na książki (rys. 10/1) szt.48 2.Biurko 110x75x60 (rys. 10/2) szt.24 3.Biurko 140x75x60 (rys. 10/3) szt.24 4.Szafa wnękowa z nadstawką(do zabudowy)(rys. 10/4) szt.24 Załącznik nr 11: 1.Krzesło obrotowe komputerowe (rys. 11/1) szt.16 2.Krzesło (rys. 11/2) szt.6 3.Krzesła do sali wykładowej (rys. 11/3) szt.202 4.Krzesło laboratoryjne (rys. 11/4) szt.40 5.Fotel (rys. 11/5) szt.1 6.Fotel finka (rys. 11/6) szt.2
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
39121100-7
Dodatkowe kody CPV:
39141300-5,
39143122-7,
39121200-8,
39151000-5,
39112000-0,
39113100-8,
39143110-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT203252.03 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 186939 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju piłki nożnej halowej
- Obsługa konserwacyjna w zakresie urządzeń zlokalizowanych na terenie Zespołu Miejskich Hal Targowych w Gdyni.
- Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości w obiektach i na zewnątrz użytkowanych przez Laboratorium Innowacji Społecznych w Gdyni w 2025 roku
- Utrzymanie stałych urządzeń gaśniczych w Centrum Zarządzania i Sterowania Ruchem TRISTAR w Gdyni.
- Świadczenie usług opiekuńczych w świetlicy opiekuńczej na rzecz mieszkańców miasta Gdyni w 2025 roku
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów z PPNT Gdynia
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.