Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-17
Bielsko-Biała: III G 23 231 10 2009 PN
DOTYCZY : Całodobowego świadczenia czynnej usługi fizycznej ochrony budynków wraz z mieniem w Prokuraturze Okręgowej w Bielsku-Białej przy ulicy Legionów 81 oraz w Prokuraturze Rejonowej w Żywcu przy ulicy Powstańców Śląskich 9
Numer ogłoszenia: 31318 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej , ul. Listopadowa 31, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8126011, faks 033 8193311.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura-bielsko.internetdsl.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: wbapobb@poczta.internetdsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: III G 23 231 10 2009 PN DOTYCZY : Całodobowego świadczenia czynnej usługi fizycznej ochrony budynków wraz z mieniem w Prokuraturze Okręgowej w Bielsku-Białej przy ulicy Legionów 81 oraz w Prokuraturze Rejonowej w Żywcu przy ulicy Powstańców Śląskich 9.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie czynnej usługi fizycznej ochrony budynków wraz z mieniem. Dotyczy budynku Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej przy ulicy Legionów 81 oraz budynku Prokuratury Rejonowej w Żywcu przy ulicy Powstańców Śląskich 9. 2. Usługa ochrony polegać ma na działaniu mającym na celu zapewnienie bezpieczeństwa budynków znajdujących się w Bielsku-Białej przy ulicy Legionów 81 oraz w Żywcu przy ulicy Powstańców Śląskich 9, działaniu zapobiegającym przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałaniu powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz ze zdarzeń losowych oraz na ograniczeniu dostępu osób nieuprawnionych na teren chroniony..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia, przed podpisaniem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1. Warunki : a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień; b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przestawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone powyżej spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 3. Ponadto : a. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. a. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. b. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą. 5. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli zajdzie przesłanka odrzucenie oferty wyszczególniona w art. 89 ustawy Prawo zamówień . 6. O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w rozdziale VII i VIII przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Dokumenty wymagane w ofercie : Dokumenty wymagane w ofercie : Oferta powinna składać się z następujących -ponumerowanych i parafowanych na każdej stronie dokumentów: a. Formularz cenowy, złożony na druku - załącznik nr 1 do SIWZ -Wykonawca może złożyć oświadczenie na własnym druku, którego treść i układ graficzny muszą być zgodne z drukiem załączonym do SIWZ; b. Oświadczenie dotyczące akceptacji warunków i wymagań dotyczących świadczonej usługi - załącznik Nr 2 -Wykonawca może złożyć oświadczenie na własnym druku, którego treść i układ graficzny muszą być zgodne z drukiem załączonym do SIWZ; c. Wykaz zamówień doświadczenie zawodowe Wykonawcy - załącznik Nr 3 Wykonawca może złożyć oświadczenie na własnym druku, którego treść i układ graficzny muszą być zgodne z drukiem załączonym do SIWZ; d. Wykaz pracowników wyznaczonych przez Wykonawcę do świadczenia przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 4 Wykonawca może złożyć oświadczenie na własnym druku, którego treść i układ graficzny muszą być zgodne z drukiem załączonym do SIWZ; e. Wykaz osób,osoby do kontaktów z Zamawiającym - załącznik nr 5 -Wykonawca może złożyć oświadczenie na własnym druku, którego treść i układ graficzny muszą być zgodne z drukiem załączonym do SIWZ; f. Wzór umowy - załącznik nr 6. Oświadczenia,wykaz muszą być datowane pomiędzy datą sporządzenia niniejszej specyfikacji, a datą w której upływa termin składania ofert oraz zawierać podpis osoby uprawnionej do złożenia oferty. Nie złożenie lub złożenie w niewłaściwej formie któregokolwiek z dokumentów, o których mowa w ust. 1 spowoduje zastosowanie przepisów art. 25 i art. 26 ustawy. Inne dokumenty wymagane wraz z ofertą 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający żąda załączenia n/w oświadczeń i dokumentów -oświadczenia i dokumenty winny być ponumerowane, parafowane na każdej stronie oraz w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem: a. dokumenty potwierdzające posiadanie stosownych koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, do których zastosowanie mają przepisy ustawy o ochronie osób i mienia oraz przepisy ustawy z dnia o swobodzie działalności gospodarczej w zakresie działalności koncesjonowanej; b. dokumenty potwierdzające posiadanie licencji min. 1-go stopnia przez pracowników ochrony oddelegowanych przez Wykonawcę do świadczenia przedmiotu zamówienia -w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia - tekst jednolity z 2005r. Dz.U. Nr 145, poz. 1221; c. dokumenty potwierdzające posiadanie stosownych poświadczeń bezpieczeństwa wydane przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji wymagane przy dostępie do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli poufne, do których mogą mieć przypadkowy dostęp z racji wykonywanych czynności służbowych przez pracowników ochrony oddelegowanych przez Wykonawcę do świadczenia przedmiotu zamówienia -w rozumieniu ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych - tekst jednolity Dz.U.Nr 196, poz. 1631 z 2005 r.; d. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert; e. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert; f. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert; h. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik; i. Dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości ISO 9001 : 2000 w zakresie świadczonych usług będących przedmiotem zamówienia. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przestawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty : a. Wykaz co najmniej trzech wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; b. wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; c. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty : a. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej -na kwotę co najmniej 400.000,00 złotych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratuta-bielsko.internetdsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa
ul. Listopadowa 31
43-300 Bielsko-Biała.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa ul. Listopadowa 31 43-300 Bielsko-Biała biuro podawcze po prawej stronie wejścia głównego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Zakup drzew i krzewów do nasadzeń zastępczych wraz z wykonaniem nasadzeń na terenie Gminy Bielsko-Biała w 2025 roku
- "Świadczenie usług wyceny nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej - 3 części postępowania"
- Dostawa odczynników laboratoryjnych przeznaczonych do wykonywania badań w Laboratoriach Analitycznych Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej
- Usługa ochrony osób i mienia oraz całodobowy monitoring zewnętrzny w budynku Krajowej Informacji Skarbowej przy ul. Warszawskiej 5 w Bielsku-Białej
- Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych dla dzieci w ramach projektu "Nowe perspektywy przedszkolne w Bielsku-Białej" - 6 części postępowania
- Remont konserwatorski budynku przy ul. Barlickiego 3 w Bielsku-Białej wraz z podłączeniem do miej. sieci ciepł. - ETAP V (roboty uzupełniające w zakresie robót związanych z zagospodarowaniem terenu)
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia w obiektach Stacji Badawczej Instytutu Nenckiego Pan w Mikołajkach (umowa na 24 miesiące)
- Usługi portierskie, stróżowanie, ochrona oraz dozorowanie obiektów Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY FIZYCZNEJ OBIEKTU, OSÓB I MIENIA ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE NIERUCHOMOŚCI WARSZAWSKIEJ OPERY KAMERALNEJ
więcej: Usługi dozorowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.