Ogłoszenie z dnia 2008-11-14
Siemianowice Śląskie: Organizacja imprezy plenerowej Sylwester 2008 w Siemianowicach Śląskich.
Numer ogłoszenia: 313237 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II 10, Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, faks 032 7605280.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja imprezy plenerowej Sylwester 2008 w Siemianowicach Śląskich..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie imprezy plenerowej Sylwester 2008 w Siemianowicach Śląskich na Placu Wolności przy Ratuszu. Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie: a)obsady artystycznej od godz. 21.00 dnia 31.12.2008 r. do godz. 1.00 dnia 01.01.2008r.: -prowadzący: Darek Niebudek, Kornelia Maroszek, Justyna Gawlik -Zespół Jacek Kierok -Zespół Karpowicz Familie -Zespół New For You -Zespół B.A.R. -Zespół Szlagier Maszyna -Zespół Duet Karo -Zespół Hanuta -Zespół Damian Holecki -Zespół Duo Fenix -Zespół Wesoły Masorz b)estrady wraz ze scenografią o wymiarach 10x8 m z zadaszeniem i nadmuchami ciepłego powietrza oraz profesjonalnego oświetlenia i nagłośnienia wraz z obsługą; c)ochrony imprezy zgodnie z wymogami ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych z dnia 22.08.1997 r. (Dz. U. 2005, Nr 108 poz. 909 z póź. zm.); d)karetki pogotowia wraz z obsługą medyczną przez cały czas trwania przedmiotu umowy e)pokazu ogni sztucznych zorganizowany przez profesjonalną firmę z uprawnieniami trwającego nie mniej niż 9 minut począwszy od godz. 24.00 dnia 31.12.2008 r. w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; f)zaplecza estrady (namioty dla wykonawców); g)obsługi elektroinstalacyjnej - osoby odpowiedzialnej za obsługę od strony podłączeń elektrycznych i doprowadzenia prądu pod scenę i dla gastronomi; h)uporządkowania terenu imprezy po jej zakończeniu oraz zapewnienie kontenerów na śmieci i minimum 4 szt. kabin przenośnych typu TOI TOI dla publiczności podczas imprezy; i)spowodowania zamknięcia ulic Krasińskiego i Jana Pawła II na odcinkach bezpośrednio przylegających do terenu imprezy na podstawie zgody Komisji Ruchu Drogowego Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich wydanego na wniosek Referatu Kultury tegoż Urzędu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.30.00.00 - Usługi rozrywkowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 150000.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA WYDAWNICZO-PROMOCYJNA "PROMUS" JAN MUSIALIK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA WYDAWNICZO-PROMOCYJNA "PROMUS" JAN MUSIALIK
- Firma Wydawniczo-Promocyjna PROMUS, ul. 1-go Maja 35, 41-940 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 150000.00
- Oferta z najniższą ceną: 150000.00 oferta z najwyższą ceną: 150000.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Opracowanie dokumentacji technicznej dotyczącej podniesienia efektywności energetycznej budynku C dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich
- Sukcesywna dostawa materiałów do utrzymania czystości.
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Sportowych w Siemianowicach Śląskich w roku szkolnym 2024/2025 - od września do grudnia 2024r.
- Usługi wykonania jednorazowego przeglądu technicznego systemów zabezpieczenia technicznego wraz z wymianą niesprawnych elementów systemu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.