Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-30
Starachowice: Usługi edukacyjne dotyczące przeprowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Starachowice
Numer ogłoszenia: 313266 - 2011; data zamieszczenia: 30.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starachowice , ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 82 75, faks 41 273 82 75.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.starachowice.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne dotyczące przeprowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Starachowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Starachowice w latach 2011/2012 oraz 2012/2013 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Starachowice. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejska ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Kod CPV: 80.00.00.00-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe Zamawiający podzielił zamówienie na 9 części: Część I - zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, Część II - zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, Część III - zajęcia korygujące wady postawy, Część IV - zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych w kierunku matematyczno - przyrodniczym, Część V - zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych artystycznie, Część VI - zajęcia sportowe dla dzieci szczególnie uzdolnionych ruchowo, Część VII - zajęcia logopedyczne, Część VIII - zajęcia socjoterapeutyczne, Część IX - specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych - hipoterapia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium dla części I w wysokości : 3 000,00 zł należy wnieść: 1) w pieniądzu - przelewem na konto nr 17102026740000210200033225 Bank PKO BP SA Oddział I w Ostrowcu Świętokrzyskim tytułem: WADIUM na przetarg Usługi edukacyjne dotyczące przeprowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Starachowice Część I - z takim wyliczeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego); 2) w innych formach - w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu zdeponować w kasie (w kopercie zaadresowanej na Urząd Miejski, Kasa ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, z dopiskiem WADIUM na przetarg Usługi edukacyjne dotyczące przeprowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Starachowice Część I, kopię dokumentu dołączyć do oferty). Wadium dla części III w wysokości : 1 000,00 zł należy wnieść: 3) w pieniądzu - przelewem na konto nr 17102026740000210200033225 Bank PKO BP SA Oddział I w Ostrowcu Świętokrzyskim tytułem: WADIUM na przetarg Usługi edukacyjne dotyczące przeprowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Starachowice Część III - z takim wyliczeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego); 4) w innych formach - w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu zdeponować w kasie (w kopercie zaadresowanej na Urząd Miejski, Kasa ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, z dopiskiem WADIUM na przetarg Usługi edukacyjne dotyczące przeprowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Starachowice Część III, kopię dokumentu dołączyć do oferty). Wadium dla części IV w wysokości : 1 000,00 zł należy wnieść: 5) w pieniądzu - przelewem na konto nr 17102026740000210200033225 Bank PKO BP SA Oddział I w Ostrowcu Świętokrzyskim tytułem: WADIUM na przetarg Usługi edukacyjne dotyczące przeprowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Starachowice Część IV - z takim wyliczeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego); 6) w innych formach - w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu zdeponować w kasie (w kopercie zaadresowanej na Urząd Miejski, Kasa ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, z dopiskiem WADIUM na przetarg Usługi edukacyjne dotyczące przeprowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Starachowice Część IV, kopię dokumentu dołączyć do oferty). Wadium dla części VII w wysokości : 3 000,00 zł należy wnieść: 7) w pieniądzu - przelewem na konto nr 17102026740000210200033225 Bank PKO BP SA Oddział I w Ostrowcu Świętokrzyskim tytułem: WADIUM na przetarg Usługi edukacyjne dotyczące przeprowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Starachowice Część VII - z takim wyliczeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego); 8) w innych formach - w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu zdeponować w kasie (w kopercie zaadresowanej na Urząd Miejski, Kasa ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, z dopiskiem WADIUM na przetarg Usługi edukacyjne dotyczące przeprowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Starachowice Część VII, kopię dokumentu dołączyć do oferty). Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w formularzu OFERTA w pkt 7 SIWZ,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w formularzu OFERTA w pkt 7 SIWZ,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w formularzu OFERTA w pkt 7 SIWZ,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część I zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia posiadającą wykształcenie i doświadczenie tj. łącznie: studia magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do prowadzenia ww. zajęć, co najmniej 5-letnie doświadczenie w wykonywaniu pracy nauczyciela w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców. Część II zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia posiadającą wykształcenie i doświadczenie: studia magisterskie w zakresie nauczania wczesnoszkolnego z przygotowaniem pedagogicznym lub studia magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe w zakresie nauczania wczesnoszkolnego, jak też co najmniej 5-letnie doświadczenie w wykonywaniu pracy nauczyciela w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców. Część III zajęcia korygujące wady postawy - wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia posiadającą wykształcenie i doświadczenie: 1. studia magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie wychowania fizycznego wraz z zaświadczeniem uprawniającym do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej, 2. studia magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończony kurs z zakresu gimnastyki korekcyjnej lub ukończone studia podyplomowe w tym zakresie, 3. co najmniej 5-letnie doświadczenie w wykonywaniu pracy nauczyciela. Wykonawca musi spełniać warunki określone w punktach 1-3 lub 2-3. w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców. Część IV zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych w kierunku matematyczno - przyrodniczym - wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia posiadającą wykształcenie i doświadczenie: studia magisterskie w zakresie nauczania wczesnoszkolnego z przygotowaniem pedagogicznym lub studia magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe w zakresie nauczania wczesnoszkolnego, jak też co najmniej 5-letnie doświadczenie w wykonywaniu pracy nauczyciela w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców. Część V zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych artystycznie - wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia posiadającą wykształcenie i doświadczenie: studia magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do prowadzenia ww. zajęć oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w wykonywaniu pracy nauczyciela w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców. Część VI zajęcia sportowe dla dzieci szczególnie uzdolnionych ruchowo - wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia posiadającą wykształcenie i doświadczenie: studia magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, posiada tytuł trenera lub instruktora w określonej dyscyplinie sportu oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w wykonywaniu pracy nauczyciela w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców. Część VII zajęcia logopedyczne - wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia posiadającą wykształcenie i doświadczenie: 1. studia I stopnia lub magisterskie w zakresie logopedii z przygotowaniem pedagogicznym, 2. studia I stopnia lub magisterskie na dowolnym kierunku i studia podyplomowe w zakresie logopedii oraz posiada przygotowanie pedagogiczne, 3. co najmniej 2-letnie doświadczenie w wykonywaniu pracy nauczyciela. Wykonawca musi spełniać warunki określone w punktach 1-3 lub 2-3. w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców. Część VIII zajęcia socjoterapeutyczne - wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia posiadającą wykształcenie i doświadczenie: 1. studia wyższe w zakresie oligofrenopedagogiki, 2. studia wyższe w zakresie pedagogiki i studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki, 3. co najmniej 5-cio letnie doświadczenie w wykonywaniu pracy nauczyciela. Wykonawca musi spełniać warunki określone w punktach 1-3 lub 2-3. w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców. Część IX specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych -hipoterapia wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia posiadającą wykształcenie i doświadczenie: studia wyższe z zakresu pedagogiki lub pedagogiki specjalnej i studia podyplomowe o specjalności hipoterapia bądź posiada tytuł instruktora hipoterapii, jak też co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy nauczyciela lub instruktora hipoterapii. w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w formularzu OFERTA w pkt 7 SIWZ,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta winna zawierać co najmniej: -wypełniony formularz OFERTA z kalkulacją ceny, -pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), -dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w punkcie 7 SIWZ, potwierdzenie wniesienia wadium (zgodnie z pkt 10 SIWZ).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.starachowice.pl/public/?id=98303
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
Referat Zamówień Publicznych (pok. 111)
ul. Radomska 45
27- 200 Starachowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski Biuro Obsługi Mieszkańców (parter) ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejska ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Zakup endoskopów urologicznych wraz z osprzętem oraz płaskiego panelu pediatrycznego do współpracy z aparatem rtg dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne w związku z realizacją projektu 'Dziś uczeń - jutro student" w roku 2025
- Remont oznakowania poziomego na drogach powiatowych Powiatu Starachowickiego.
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług z zakresu zajęć wspomagających rozwój intelektualny i motoryczny dziecka: terapia ręki, zajęcia rewalidacyjne, zajęcia Integracji Sensorycznej, terapia pedagogiczna i logopedyczna
- Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć terapeutycznych w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Rozszerzenie oferty edukacyjnej dla dzieci w wieku przedszkolnym uczęszczających do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Wólka na terenie gminy Wólka, powiat lubelski, województwo lubelskie -przetarg3
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów, szkoleń oraz warsztatów dla nauczycieli ze szkół ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Sztumski
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn. "Centrum Usług Społecznych w Gminie Rogowo".
- Świadcz. usług z zakresu wsparcia rodziny i przeciwdziałania przemocy oraz deinstytucjonalizacji pieczy zast. obejmujących usługi edukacyjno-szkol. i doradztwo oraz organizację wyjazdu i półkolonii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.