eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynPrzedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót budowlanych- remontowych w nieruchomościach zabudowanych i niezabudowanych stanowiących mienie Gminy Olsztyn administrowanych przez ZLiBK w Olsztynie oraz w lokalach Gminy Olsztyn w nieruchomościach Wspólnot Mieszkaniowych.



Ogłoszenie z dnia 2010-11-05

Olsztyn: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót budowlanych- remontowych w nieruchomościach zabudowanych i niezabudowanych stanowiących mienie Gminy Olsztyn administrowanych przez ZLiBK w Olsztynie oraz w lokalach Gminy Olsztyn w nieruchomościach Wspólnot Mieszkaniowych.
Numer ogłoszenia: 313277 - 2010; data zamieszczenia: 05.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Lokali i Budynków Komunalnych, ul. Cicha 5, 10-313 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089-533-36-26, faks 089-533-39-37.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót budowlanych- remontowych w nieruchomościach zabudowanych i niezabudowanych stanowiących mienie Gminy Olsztyn administrowanych przez ZLiBK w Olsztynie oraz w lokalach Gminy Olsztyn w nieruchomościach Wspólnot Mieszkaniowych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: CPV 45 000000-7 - Roboty budowlane Wykonywanie robót budowlanych - remontowych w nieruchomościach zabudowanych i niezabudowanych stanowiących mienie Gminy Olsztyn administrowanych przez ZLiBK w Olsztynie oraz w lokalach Gminy Olsztyn w nieruchomościach Wspólnot Mieszkaniowych wskazanych w wykazach stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji (załączniki od nr 6 do nr 8 do SIWZ). Ramowy wykaz robót budowlanych określony jest w załączniku nr 9 do SIWZ. 2. Dopuszczalność składania ofert wariantowych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Przewidywane zamówienia uzupełniające Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 Ustawy. 4. Dopuszczalność składania ofert częściowych. 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wykonanie robót budowlanych, gdzie: a) Część I - Rejon I - wykaz budynków rejonu I dla części I określa zał. nr 6 do SIWZ; b) Część II - Rejon II - wykaz budynków rejonu II dla części II określa zał. nr 7 do SIWZ; c) Część III - Rejon III -wykaz budynków rejonu III dla części III określa zał. nr 8 do SIWZ. Ramowy wykaz robót budowlanych określony jest w załączniku nr 9 do SIWZ. 2) Roboty budowlane określone w częściach I, II, III należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności i staranności wymaganej dla tego rodzaju robót, to jest w sposób profesjonalny, zgodnie ze sztuką budowlaną, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, zaleceniami Zamawiającego oraz zgodnie z: 1) umową o udzielenie zamówienia publicznego, 2) Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane, 3) warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót 4) Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, 3) Wykonawca na własny koszt dokona zakupu materiałów niezbędnych do wykonania robót budowlanych. 4) Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie na terenie RP. Odpowiednie atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dotyczące zastosowania materiałów i urządzeń należy przedłożyć inspektorowi nadzoru przed ich zastosowaniem. 5) Podczas realizacji robót budowlanych wymagane jest przestrzeganie przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zabezpieczenie przed dostępem osób postronnych terenu budowy oraz przechowywanych materiałów budowlanych. 6) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty w wymiarze minimum 1 rok, licząc od dnia ich odbioru. 7) Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na: jedną, dwie lub trzy części (przy czym ten sam wykonawca nie może złożyć dwóch ofert na te same części). 8) W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na jedną lub więcej części to składana oferta powinna zawierać: a) komplet wymaganych dokumentów i oświadczeń, b) formularz ofertowy wypełniony w miejscach odpowiednich dla danej części zamówienia Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Wykonywanie robót budowlanych- remontowych w nieruchomościach zabudowanych i niezabudowanych stanowiących mienie Gminy Olsztyn administrowanych przez ZLiBK w Olsztynie oraz w lokalach Gminy Olsztyn w nieruchomościach Wspólnot Mieszkaniowych - Rejon III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Ślusarsko - Budowlana Dariusz Witkowski, ul. Świerczewskiego 5, 11-040 Dobre miasto, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 54600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54600,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie podstawowe zostało zawarte w dniu 30.07.2009r. na okres 12 miesięcy z mocą obowiązywania od dnia 01.08.2009r. w trybie przetargu nieograniczonego a więc zamówienie uzupełniające zostało zawarte w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.