Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-30
Kołobrzeg: Wykonanie operatów szacunkowych dla 4 obiektów
Numer ogłoszenia: 313281 - 2011; data zamieszczenia: 30.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu , pl. Ratuszowy 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3547618, faks 094 3547618 w. 13.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych dla 4 obiektów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy wykonania prac dla obiektów opisanych w punktach 1 - 4, stanowiących odrębne przedmioty zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie rzeczoznawcy majątkowego, który wykona operaty szacunkowe. 1) Obiekt nr 1 Zamówienie dotyczy wykonania po 2 egzemplarze operatów szacunkowych (oddzielnie na każdą nieruchomość) określających: wartość prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego poniższych nieruchomości Skarbu Państwa w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego nieruchomości w prawo własności na rzecz dotychczasowych użytkowników wieczystych: a) działka nr 92/1 o pow. 0,2013 ha położona w obrębie 12 miasta Kołobrzeg, zapisana w księdze wieczystej KW nr KO1L/00011880/7, b) działka nr 612 o pow. 0,6054 ha położona w obrębie Dźwirzyno gmina Kołobrzeg, zapisana w księdze wieczystej KW nr KO1L/00012223/1, c) działka nr 57 o pow. 0,89 ha położona w obrębie Sianożęty gmina Ustronie Morskie, zapisana w księdze wieczystej KW nr KO1L/00005050/5, d) działka nr 65/9 o pow. 0,3500 ha położona w obrębie Sianożęty gmina Ustronie Morskie, zapisana w księdze wieczystej KW nr KO1L/00046323/9. 2) Obiekt nr 2 Zamówienie dotyczy wykonania 2 egzemplarzy operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości Skarbu Państwa oznaczonej działką nr 145/2 o pow. 0,0034 ha położonej w Kołobrzegu przy ul. Jasnej w obrębie 10, zapisanej w księdze wieczystej KW nr KO1L/00019729/7 - na potrzeby ustalenia ceny nieruchomości gruntowej oddawanej w użytkowanie wieczyste w celu polepszenie zagospodarowania sąsiedniej działki nr 143/3 obręb 10 miasto Kołobrzeg. Na działce 145/2 znajduje się część budynku stacji transformatorowej, usytuowanego w przeważającej części na działce nr 143/3. (Wycenie podlega wyłącznie grunt). 3) Obiekt nr 3 Zamówienie dotyczy wykonania 2 egzemplarzy operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości Skarbu Państwa oznaczonej działką nr 32/1 o pow. 0,2201 ha położonej w obrębie Samowo gmina Kołobrzeg, zapisanej w księdze wieczystej KW nr KO1L/00001161/8 - przeznaczonej do sprzedaży w trybie przetargu nieograniczonego. Zgodnie z ewidencją gruntów i budynków przedmiotowa działka została sklasyfikowana jako użytek S-RIIIb. 4) Obiekt nr 4 Zamówienie dotyczy wykonania po 2 egzemplarze operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości Skarbu Państwa w celu ustalenia ceny nieruchomości oddawanej w trwały zarząd do poniższych działek (wycenie podlega wyłącznie grunt bez zabudowań i innych urządzeń trwale związanych z gruntem) : a) działka nr 2/13 o pow. 1,3031 ha położona w obrębie Dźwirzyno gmina Kołobrzeg, zapisana w księdze wieczystej KW nr KO1L/00042750/3, b) działka nr 2/15 o pow. 1,8582 ha położona w obrębie Dźwirzyno gmina Kołobrzeg, zapisana w księdze wieczystej KW nr KO1L/00042750/3, c) działka nr 321/11 o pow. 0,7516 ha położona w obrębie Ustronie Morskie gmina Ustronie Morskie, zapisana w księdze wieczystej KW nr KO1L/00042755/8..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie pobiera się
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek posiadania uprawnień jest spełniony, jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia zawodowe.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający informuje, że wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia zamawiający informuje, że wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający informuje, że wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, ze jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na równowartość w złotych 25.000 euro.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1A, 1B, 1C, 1D do SIWZ.; w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli na formularzu oferty składa Pełnomocnik/Lider Konsorcjum, reprezentujący Wykonawców w postępowaniu. 2) Podpisane oświadczenie z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spkolobrzeg.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu
ul. Plac Ratuszowy 1
78-100 Kołobrzeg
pok. 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu ul. Plac Ratuszowy 1 78-100 Kołobrzeg Kancelaria pok. 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obiekt nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy wykonania po 2 egzemplarze operatów szacunkowych (oddzielnie na każdą nieruchomość) określających: wartość prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego poniższych nieruchomości Skarbu Państwa w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego nieruchomości w prawo własności na rzecz dotychczasowych użytkowników wieczystych: a) działka nr 92/1 o pow. 0,2013 ha położona w obrębie 12 miasta Kołobrzeg, zapisana w księdze wieczystej KW nr KO1L/00011880/7, b) działka nr 612 o pow. 0,6054 ha położona w obrębie Dźwirzyno gmina Kołobrzeg, zapisana w księdze wieczystej KW nr KO1L/00012223/1, c) działka nr 57 o pow. 0,89 ha położona w obrębie Sianożęty gmina Ustronie Morskie, zapisana w księdze wieczystej KW nr KO1L/00005050/5, d) działka nr 65/9 o pow. 0,3500 ha położona w obrębie Sianożęty gmina Ustronie Morskie, zapisana w księdze wieczystej KW nr KO1L/00046323/9..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obiekt nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy wykonania 2 egzemplarzy operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości Skarbu Państwa oznaczonej działką nr 145/2 o pow. 0,0034 ha położonej w Kołobrzegu przy ul. Jasnej w obrębie 10, zapisanej w księdze wieczystej KW nr KO1L/00019729/7 - na potrzeby ustalenia ceny nieruchomości gruntowej oddawanej w użytkowanie wieczyste w celu polepszenie zagospodarowania sąsiedniej działki nr 143/3 obręb 10 miasto Kołobrzeg. Na działce 145/2 znajduje się część budynku stacji transformatorowej, usytuowanego w przeważającej części na działce nr 143/3. (Wycenie podlega wyłącznie grunt)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obiekt nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy wykonania 2 egzemplarzy operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości Skarbu Państwa oznaczonej działką nr 32/1 o pow. 0,2201 ha położonej w obrębie Samowo gmina Kołobrzeg, zapisanej w księdze wieczystej KW nr KO1L/00001161/8 - przeznaczonej do sprzedaży w trybie przetargu nieograniczonego. Zgodnie z ewidencją gruntów i budynków przedmiotowa działka została sklasyfikowana jako użytek S-RIIIb..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obiekt nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy wykonania po 2 egzemplarze operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości Skarbu Państwa w celu ustalenia ceny nieruchomości oddawanej w trwały zarząd do poniższych działek (wycenie podlega wyłącznie grunt bez zabudowań i innych urządzeń trwale związanych z gruntem) : a) działka nr 2/13 o pow. 1,3031 ha położona w obrębie Dźwirzyno gmina Kołobrzeg, zapisana w księdze wieczystej KW nr KO1L/00042750/3, b) działka nr 2/15 o pow. 1,8582 ha położona w obrębie Dźwirzyno gmina Kołobrzeg, zapisana w księdze wieczystej KW nr KO1L/00042750/3, c) działka nr 321/11 o pow. 0,7516 ha położona w obrębie Ustronie Morskie gmina Ustronie Morskie, zapisana w księdze wieczystej KW nr KO1L/00042755/8..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Kołobrzeg
- Zakup paliw płynnych - benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego do środków transportowych i sprzętu Zamawiającego
- SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA INSTALACJI KOMUNALNEJ W KORZYŚCIENKU ORAZ DLA TARGOWISKA MIEJSKIEGO W KOŁOBRZEGU
- Świadczenie w 2025 roku na rzecz Zamawiającego usługi ochrony placu i obiektów położonych przy ulicy Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miasta Kołobrzeg
- Dostawa produktów żywnościowych do Żłobka "Krasnal" w Kołobrzegu
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac geodezyjnych część 11
- Sporządzanie w latach 2024 - 2027 operatów szacunkowych, opracowań i ekspertyz nieruchomości rolnych i leśnych, zadrzewień, budynków i budowli na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego
- "Wykonanie prac geodezyjnych w procedurze scalenia i podziału nieruchomości położonych na terenie wsi Żabia Wola w Gminie Głusk"
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.