Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-30
Pilchowice: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku pozostałego dla szpitala w Pilchowicach postępowanie II,
Nr spr 18/ZP/2011
Numer ogłoszenia: 313295 - 2011; data zamieszczenia: 30.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach , ul. Dworcowa 31, 44-145 Pilchowice, woj. śląskie, tel. 32 2356527 w. 972, faks 32 2356595.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-pilchowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku pozostałego dla szpitala w Pilchowicach postępowanie II, Nr spr 18/ZP/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawy między innymi: zestawy infuzyjnych do pomp infuzyjnych, systemu próżniowego do pobierania krwi, artykułów do spirometru, rękawic, masek ochronnych, akcesorii endoskopowych, sprzętu do ssaków próżniowych, zestawu do drenażu opłucnej, klisz RTG itp. Asortyment i ilości podano w arkuszu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Ilości podane w tym załączniku są szacunkowe i mogą ulec zmianie podczas realizacji umowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 32.35.41.10-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku wymaga wyłącznie oświadczeń. Sposób oceny na zasadzie spełnia/ nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku wymaga wyłącznie oświadczeń. Sposób oceny na zasadzie spełnia/ nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku wymaga wyłącznie oświadczeń. Sposób oceny na zasadzie spełnia/ nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku wymaga wyłącznie oświadczeń. Sposób oceny na zasadzie spełnia/ nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku wymaga wyłącznie oświadczeń. Sposób oceny na zasadzie spełnia/ nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pilchowice.pl , www.propublico.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach, 44-145 Pilchowice, ul. Dworcowa 31.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2011 godzina 10:00, miejsce: sekretariat szpitala w Pilchowicach.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa masek ochronnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa dotyczy masek ochronnych typu kaczy dziób, których właściwości i ilości podano w arkuszu asortymentowo-cenowym. Ilości podane w arkuszu są szacunkowe i mogą ulec zmianie podczas realizacji umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa jednorazowych akcesorii endoskopowych (bronchoskopia).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa dotyczy jednorazowych sprzętów endoskopowych (bronchoskopowych), których właściwości i ilości podano w arkuszu asortymentowo-cenowym. Ilości podane w arkuszu są szacunkowe i mogą ulec zmianie podczas realizacji umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostaw sprzętu do ssaków próżniowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa dotyczy sprzętu do ssaków próżniowych, których właściwości i ilości podano w arkuszu asortymentowo-cenowym. Ilości podane w arkuszu są szacunkowe i mogą ulec zmianie podczas realizacji umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa zestawów do drenażu opłucnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa dotyczy zestawu do drenażu opłucneej, których właściwości i ilości podano w arkuszu asortymentowo-cenowym. Ilości podane w arkuszu są szacunkowe i mogą ulec zmianie podczas realizacji umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.40.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa Filmów do RTG - klisze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa dotyczy filmów do RTG, których właściwości i ilości podano w arkuszu asortymentowo-cenowym. Ilości podane w arkuszu są szacunkowe i mogą ulec zmianie podczas realizacji umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa zestawów infuzyjnych do pompy infuzyjnej typu PLUS A+ firmy HOSPIRA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa dotyczy infuzyjnych do pompy infuzyjnej typu PLUM A+ firmy HOSPIRA, których właściwości i ilości podano w arkuszu asortymentowo-cenowym. Ilości podane w arkuszu są szacunkowe i mogą ulec zmianie podczas realizacji umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa systemu próżniowego do pobierania krwi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa dotyczy systemu próżniowego do pobierania krwi, których właściwości i ilości podano w arkuszu asortymentowo-cenowym. Ilości podane w arkuszu są szacunkowe i mogą ulec zmianie podczas realizacji umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa artykułów do spirometru.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa dotyczy artykułów do spirometrii, których właściwości i ilości podano w arkuszu asortymentowo-cenowym. Ilości podane w arkuszu są szacunkowe i mogą ulec zmianie podczas realizacji umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawy rękawic do podawania cytostatyków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa dotyczy rękawic do podawania cytostatyków, których właściwości i ilości podano w arkuszu asortymentowo-cenowym. Ilości podane w arkuszu są szacunkowe i mogą ulec zmianie podczas realizacji umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawy kaniul donosowych do PORTI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa dotyczy kaniul donosowych do PORTI, których właściwości i ilości podano w arkuszu asortymentowo-cenowym. Ilości podane w arkuszu są szacunkowe i mogą ulec zmianie podczas realizacji umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI PILCHOWICE
więcej: przetargi PILCHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy części zamiennych do urządzeń monitorujących - w technologii MASIMO SET
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Leki ogólne, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia, suplementy diety, wyroby medyczne (II)
- Dostawa różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - uzupełnienie
- Kołdry grzewcze kompatybilne z systemem Bair Hugger 775 stanowiący wyposażenie Szpitala
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
więcej: Klisza rentgenowska »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.