To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-05
Śrem: ZP/20/PN/13
Numer ogłoszenia: 313316 - 2013; data zamieszczenia: 05.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135179 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Szpital w Śremie" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Chełmońskiego 1, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 61 2815462, faks 61 2835788.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szpital w Śremie Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/20/PN/13.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowego wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego wraz z przedmiarem robót i kosztorysem inwestorskim oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dla inwestycji: Przebudowa oddziałów na II i III piętrze Szpitala w Śremie: 1. oddział rehabilitacji neurologicznej 2. oddział internistyczny 3. oddział neurologiczny 4. oddział laryngologiczny Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w 4 etapach: I etap - oddział rehabilitacji neurologicznej: wykonanie dokumentacji projektowej termin realizacji - do 2 miesięcy od dnia podpisania umowy przedłożenie Zamawiającemu dokumentacji technicznej celem uzyskania akceptacji co do zgodności projektu z koncepcją Zamawiającego oraz złożenie wniosku o pozwolenie na budowę przedstawienie Zamawiającemu pozwolenia na budowę - wystawienie faktury, w terminie trzech dni od uzyskania i przedstawienia Zamawiającemu pozwolenia na budowę II etap - oddział internistyczny: wykonanie dokumentacji projektowej termin realizacji - do 2 miesięcy od dnia podpisania umowy przedłożenie Zamawiającemu dokumentacji technicznej celem uzyskania akceptacji co do zgodności projektu z koncepcją Zamawiającego oraz złożenie wniosku o pozwolenie na budowę przedstawienie Zamawiającemu pozwolenia na budowę - wystawienie faktury, w terminie trzech dni od uzyskania i przedstawienia Zamawiającemu pozwolenia na budowę III etap - oddział neurologiczny: wykonanie dokumentacji projektowej termin realizacji - do 4 miesięcy od dnia podpisania umowy przedłożenie Zamawiającemu dokumentacji technicznej celem uzyskania akceptacji co do zgodności projektu z koncepcją Zamawiającego oraz złożenie wniosku o pozwolenie na budowę przedstawienie Zamawiającemu pozwolenia na budowę - wystawienie faktury, w terminie trzech dni od uzyskania i przedstawienia Zamawiającemu pozwolenia na budowę IV etap - oddział laryngologiczy: wykonanie dokumentacji projektowej termin realizacji - do 4 miesięcy od dnia podpisania umowy przedłożenie Zamawiającemu dokumentacji technicznej celem uzyskania akceptacji co do zgodności projektu z koncepcją Zamawiającego oraz złożenie wniosku o pozwolenie na budowę przedstawienie Zamawiającemu pozwolenia na budowę - wystawienie faktury, w terminie trzech dni od uzyskania i przedstawienia Zamawiającemu pozwolenia na budowę Dokumentacja powinna uwzględniać kolejność realizacji inwestycji tzn. Pokoje łóżkowe mają być wyposażone w łazienki w systemie 2 pokoje łóżkowe + 1 łazienka z wejściami do łazienki z obu pokoi z systemem blokowania się drzwi. Nastąpić ma konsolidacja pokoi socjalnych w rejonie przechodnim przy klatce schodowej. W tej strefie zachować należy również pokój dzienny i odwiedzin obsługujący oba oddziały znajdujące się na tej samej kondygnacji. Należy zachować następującą ilość łóżek szpitalnych: - oddział rehabilitacji neurologicznej 24 łóżka - oddział internistyczny 43 łóżka - na oddziale internistycznym przy punkcie pielęgniarskim urządzić należy salę intensywnego nadzoru z bezpośrednim wglądem z punktu pielęgniarskiego. - oddział neurologiczny 34 łóżka w podziale 16 łóżek pododdział udarowy z 4 łóżkami w systemie intensywnego nadzoru neurologicznego 18 łóżek neurologicznych z 1 łóżkiem intensywnego nadzoru neurologicznego. - oddział laryngologiczny 20 łóżek Dokumentacja powinna zostać opracowana w następującym zakresie: 1.Opracowanie (w 4 kpl.) branżowych projektów wykonawczych (wersja papierowa i elektroniczna w formatach .dwg, .pdf, .doc) w następujących branżach: 1) projekt architektoniczny, 2) projekt konstrukcyjny, 3) projekt instalacji wod.-kan., 4) projekt instalacji c.o. oraz c.t., 5) projekt instalacji elektrycznych (zasilanie podstawowe, zasilanie awaryjne, oświetlenie podstawowe, oświetlenie awaryjne, oświetlenie ewakuacyjne), 6) projekt wentylacji i klimatyzacji, 7) projekt wody lodowej, 8) projekt instalacji gazów medycznych, 9) projekt instalacji niskoprądowych: instalacji p.poż. (wraz z systemami SAP), sieci strukturalnej i telefonicznej, systemy przywoławcze, 2. Dokonanie wszystkich niezbędnych uzgodnień projektowych z Zamawiającym oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych, wymaganych prawem opinii itp. z: - Wielkopolskim Państwowym Wojewódzkim Inspektorem Sanitarnym - uprawnionym rzeczoznawcą p.poż., - uprawnionym rzeczoznawcą ds. bhp i ergonomii, 3. Opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich do wszystkich branż projektowych (wersja papierowa i elektroniczna w formatach .pdf, .ath), 4. Wykonanie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (wersja papierowa i elektroniczna w formatach .pdf, .doc), 5. Zakres opracowania: Zakres opracowania obejmuje projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary i kosztorysy inwestorskie oraz inne opracowania, niezbędne do realizacji inwestycji opracowane na podstawie udostępnionej przez Zamawiającego koncepcji w następujących formach: - projekty budowlano-wykonawcze dla potrzeb uzyskania pozwolenia na budowę 4 egz. w formie wydruku oraz 1 egz. na płycie CD/DVD w formach .doc, .dwg oraz .pdf, - projekty technologii - 4 egz. w formie wydruku oraz 1 egz. na płycie CD/DVD w formatach .doc, .dwg oraz .pdf, - przedmiary robót w podziale na poszczególne branże po 4 egz. w formie wydruku oraz 1 egz. na płycie CD/DVD w formacie możliwym do odczytania przez program kosztorysowy - kosztorys inwestorski zbiorczy z podziałem na poszczególne branże 2 egz. w formie wydruku oraz 1 egz. na płycie CD/DVD w formacie możliwym do odczytania przez program kosztorysowy - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 4 egz. w formie wydruku oraz 1 egz. na płcie CD/DVD - uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPA BIURO PROJEKTÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SPA BIURO PROJEKTÓW SP. Z O.O.
- Spółka Projektowania Architektonicznego SADOWSKI SADOWSKA Sp. z o.o. Sp.K, UL. Podlaska, Poznań, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 65040,00
Oferta z najniższą ceną: 65040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 248900,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Centrum Usług Społecznych w Śremie w 2025 roku
- Bieżące dostawy środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego im. Tadeusza Malińskiego w Śremie sp. z o. o.
- Dostawa mięsa i wędlin do Przedszkola nr 7 Janka Wędrowniczka w Śremie w 2025 r.
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla inwestycji na działce nr ewid. 814/5 obręb 1 w Kargowej
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę, przebudowę dróg, budowę chodników na terenie gm. Wisznia Mała
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy basenu rehabilitacyjnego z łącznikiem do Zespołu Szkół nr 30 przy ul. Jesionowej 3a w Bydgoszczy
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w Łodzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów p.poż. i budowlanych
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - ORLIK 2012" (...)
- Wykonanie rewizji do projektu wykonawczego pomieszczeń ZOŚ w budynku Centrum Offshore w Gdańsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.