eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaDostawa aparatury medycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-10

Gdynia: Dostawa aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 313318 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Morski im. PCK , ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6998127, faks 058 6998338.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-morski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury medycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej. Przedmiot zamówienia obejmuje 7 zadań częściowych: Zadanie nr 1 - histeroskop Zadanie nr 2 - zestaw do prób wysiłkowych z bieżnią Zadanie nr 3 - defibrylator Zadanie nr 4 - respirator Zadanie nr 5 - elektrokardiograf Zadanie nr 6 - aparaty do mierzenia ciśnienia Zadanie nr 7 - pojedynczy regulowany zasilacz opasek zaciskowych wraz z opaskami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Zestawienia parametrów granicznych, (odpowiednio załączniki nr 3.1 ÷ 3.7 do SIWZ)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.18.21.00 - Defibrylatory 33.17.20.00 - Urządzenia do anestezji i resuscytacji 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii 33.16.81.00 - Endoskopy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa oświadczenia i dokumenty określone zapisem § 7 pkt. 1.1 ÷ 1.6 SIWZ. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust.1 pkt. 2 rozporządzenia), 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 24 ust. 2 pkt. 3 Pzp) - załącznik nr 1 do SIWZ, 3. oświadczenie mówiące o tym, że oferowane wyroby spełniają warunki wprowadzenia do obrotu medycznego i używania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r o wyrobach medycznych (Dz.U.Nr 93, poz. 896) - wymagane treścią załącznika nr 2 do SIWZ - co należy odpowiednio udokumentować, 4. opisy, fotografie, foldery - firmowe materiały informacyjne producenta w języku polskim potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów z danymi producenta, 5. opisy, fotografie, katalogi - firmowe materiały informacyjne dotyczące przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnienie wymagań opisanych przez zamawiającego, 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeśli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-morski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego Dział Zamówień Publicznych bud. nr 6 pok. nr 29.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 11:15, miejsce: siedziba zamawiającego Dział Zamówień Publicznych bud. nr 6 pok. nr 29 lub Kancelaria Szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: Wojciech Śliwiński - tel. 501-051-556 (zadanie nr 1) Michał Szpajer - tel. 058 69-98-227 lub 69-98-248 (zadanie nr 2) Jacek Januszczyk - tel. 058 69-98-225 (zadanie nr 3) Joanna Sowa-Szpajer - tel. 058 69-98-287 (zadania nr 4) Iwona Michniewska-Kurdziałek - tel. 058 69-98-185, fax. 058 69 98 338, e-mail: zp@szpital-morski.pl (pozostałe zadania).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Histeroskop.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa histeroskopu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw do prób wysiłkowych z bieżnią.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa zestawu do prób wysiłkowych z bieżnią.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Defibrylator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa defibrylatora.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Respirator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa respiratorów - 3 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Elektrokardiograf.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa elektrokardiografu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Aparaty do mierzenia ciśnienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa aparatów do mierzenia ciśnienia dla dorosłych - 20 szt. pediatrycznych - 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pojedynczy regulowany zasilacz opasek zaciskowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa pojedynczego regulowanego zasilacza opasek zaciskowych wraz z opaskami.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.