eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzeleodśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Chorzele - sezon zimowy 2011-2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-30

Chorzele: odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Chorzele - sezon zimowy 2011-2012
Numer ogłoszenia: 313343 - 2011; data zamieszczenia: 30.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chorzele , ul. Ogrodowa 7, 06-330 Chorzele, woj. mazowieckie, tel. 29 7515161, faks 29 7515686.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachorzele.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Chorzele - sezon zimowy 2011-2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszym ogłoszeniu części zamówienia - zadania od 1 do 5. 1.2. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie (od 1 do 5) lub na wszystkie zadania. 1.3. Przedmiotem zamówienia jest usługa odśnieżania dróg gminnych w okresie zimy 2011-2012 na terenie gminy Chorzele, pow. przasnyski, woj. mazowieckie. Przy wykonywaniu usługi wymaga się zachowania następującego standardu: - minimalną szerokość odśnieżania: jezdnia oraz pobocze i zatoczki do mijania w odległości nie mniejszej niż 500 metrów jedna od drugiej. - drogi winny być odśnieżane na bieżąco w trakcie opadów, tak aby na nawierzchni nie zalegała większa warstwa śniegu niż 3 cm. - po ustaniu opadów nawierzchnie wszystkich dróg mają być oczyszczone ze śniegu w nieprzekraczalnym czasie 8 godzin; - sprzęt przeznaczony do odśnieżania musi mieć wszelkie uzgodnienia dopuszczające do użytku po drogach publicznych. Zakresem świadczonej usługi objętych będzie 41 sołectw: Część I : obejmuje odśnieżanie dróg następujących wsi: Zaręby, Krukowo, Binduga, Łaz, Poścień Wieś, Poścień Zamion, - o szacunkowej długości 32 km; Część II : obejmuje odśnieżanie dróg następujących wsi: Rzodkiewnica, Nowa Wieś Zarębska, Rawki, Wierzchowizna - o szacunkowej długości 33 km; Część III : obejmuje odśnieżanie dróg następujących wsi: Opaleniec (wraz ze Stacją PKP Chorzele), Mącice, Budki, Raszujka, Pruskołęka, - o szacunkowej długości 35 km; Część IV : obejmuje odśnieżanie dróg następujących wsi: Bagienice, Duczymin, Dzierzęga Nadbory, Kwiatkowo, Rembielin, Lipowiec, Czaplice Wielkie, Rycice, Krzynowłoga Wielka, Brzeski Kołaki, Przysowy - o szacunkowej długości 46 km; Część V : obejmuje odśnieżanie dróg następujących wsi: Gadomiec Chrzczany, Gadomiec Miłocięta, Bogdany Wielkie, Dąbrowa, Dąbrówka Ostrowska, Bugzy Płoskie, Liwki, Niskie Wielkie, Nowa Wieś, Stara Wieś, Wasiły Zygny, Wólka Zdziwójska, Zdziwój Nowy, Zdziwój Stary, Jedlinka - o szacunkowej długości 45 km; Zamówienie udzielane będzie na zlecenie. Wielkość zamówienia uzależniona będzie od faktycznie panujących warunków atmosferycznych. Wymagania szczegółowe związane z wykonywaniem usługi. Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie - w sytuacjach wyjątkowych, tj. intensywnych i ciągłych opadach, zawiejach i zamieciach śnieżnych, powodujących nieprzejezdność dróg - powiadamiając o tym Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi niezwłocznie, na każde żądanie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest w uzasadnionych przypadkach wykonywać świadczenie usługi w godzinach nocnych. Wykonawca określi cenę jednostkową brutto za 1 r-g pracy sprzętu efektywną (bez czasu dojazdu) dla danej części zamówienia. Godziny pracy sprzętu dokumentowane zostaną raportami pracy przygotowanymi przez pracownika Urzędu - potwierdzanymi przez Zamawiającego lub sołtysów. W przypadku utrzymywania się nieprzejezdności dróg objętych zamówieniem na okres dłuższy niż 8 godzin z powodu nienależytego wykonania przez Wykonawcę obowiązków objętych umową, Zamawiający ma prawo zastosować wykonanie zastępcze, a koszt wykonania zastępczego zostanie Wykonawcy potrącony z faktur..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Wykonawca powinien posiadać prawo jazdy odpowiedniej kategorii na sprzęt, którego będzie używał do odśnieżania dróg gminnych i znać dokumentację techniczną obsługiwanego sprzętu. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Wymagane jest wykonanie minimum 1 usługi polegającej na odśnieżaniu dróg w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (od 30.11.2008r. do 30.11.2011r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również usług w trakcie wykonywania o wartości każdej z nich, nie mniejszej niż 20.000,00 złotych brutto, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Każdy z Wykonawców powinien posiadać: a) sprzęt lekki, np. koparko - ładowarkę typu JCB lub równoważną do odśnieżania podczas lekkich opadów śniegu, b) pojazd mechaniczny (np. samochód ciężarowy, ciągnik) przystosowany do odśnieżania dróg, z napędem na dwie osie (napęd 4x4) o mocy silnika co najmniej 100KM. Pojazd powinien być wyposażony w pług z gumową dolną krawędzią, c) dopuszcza się odśnieżanie ładowarko-równiarkami typu: fadroma, lub równoważnymi. W przypadku braku sprzętu tego typu (dotyczy pkt. c) dopuszcza się używanie ciągnika gąsienicowego (DT) lub równoważnego do odśnieżania dróg żwirowych; w przypadku klęski żywiołowej dopuszcza się stosowanie sprzętu (DT) lub równoważnego na drogach asfaltowych, po wcześniejszym ustaleniu z Zamawiającym. Sprzęt do odśnieżania powinien być wyposażony w telefon i sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997 r. (Dz.U. Nr 98, poz.602). Sprzęt użyty do wykonania zamówienia powinien być sprawny i posiadać aktualne badanie techniczne. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym - na załączniku nr 9 do SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Wymagane jest dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności kierowcami uprawnionymi do prowadzenia pojazdów odśnieżających, posiadającymi aktualne szkolenie z zakresu BHP zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 roku w sprawie szczegółowych zasad szkolenia BHP. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia i na potwierdzenie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie: - zmiana zakresu rzeczowego usługi - w przypadku udzielenia w trakcie realizacji umowy zamówień wynikłych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminachorzele.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach, ul. Ogrodowa 7, P. Małgorzata Niszczak, tel. (29) 7516544, fax. (29) 7515686, od poniedziałku do piątku w godz. 8.30 - 15.30..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach, ul. Ogrodowa 7, 06-330 Chorzele, pokój nr 20..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Chorzele - sezon zimowy 2011-2012.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I : obejmuje odśnieżanie dróg następujących wsi: Zaręby, Krukowo, Binduga, Łaz, Poścień Wieś, Poścień Zamion, - o szacunkowej długości 32 km;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Chorzele - sezon zimowy 2011-2012.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II : obejmuje odśnieżanie dróg następujących wsi: Rzodkiewnica, Nowa Wieś Zarębska, Rawki, Wierzchowizna - o szacunkowej długości 33 km;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Chorzele - sezon zimowy 2011-2012.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III : obejmuje odśnieżanie dróg następujących wsi: Opaleniec (wraz ze Stacją PKP Chorzele), Mącice, Budki, Raszujka, Pruskołęka - o szacunkowej długości 35 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Chorzele - sezon zimowy 2011-2012.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV : obejmuje odśnieżanie dróg następujących wsi: Bagienice, Duczymin, Dzierzęga Nadbory, Kwiatkowo, Rembielin, Lipowiec, Czaplice Wielkie, Rycice, Krzynowłoga Wielka, Brzeski Kołaki, Przysowy - o szacunkowej długości 46 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Chorzele - sezon zimowy 2011-2012.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V : obejmuje odśnieżanie dróg następujących wsi: Gadomiec Chrzczany, Gadomiec Miłocięta, Bogdany Wielkie, Dąbrowa, Dąbrówka Ostrowska, Bugzy Płoskie, Liwki, Niskie Wielkie, Nowa Wieś, Stara Wieś, Wasiły Zygny, Wólka Zdziwójska, Zdziwój Nowy, Zdziwój Stary, Jedlinka - o szacunkowej długości 45 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.