Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-28
Nowy Targ: Wykonanie i dostawa (sukcesywna) tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu
Numer ogłoszenia: 31340 - 2014; data zamieszczenia: 28.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Nowotarskiego , Aleja Tysiąclecia 35, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2667034, faks 018 2667046.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowotarski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa (sukcesywna) tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy: Wykonanie i dostawa (sukcesywna) tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu. Tablice powinny być wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.. Rodzaje tablic: 1.Tablice rejestracyjne samochodowe- 7 000 kompletów 2.Tablice rejestracyjne przyczepy- 500 szt. 3.Tablice rejestracyjne motocyklowe- 750 szt. 4.Tablice rejestracyjne motorowerowe- 250 szt. DOSTAWA ODBYWAĆ SIĘ BĘDZIE SUKCESYWNIE W OKRESIE TRWANIA UMOWY, PO WCZEŚNIEJSZYM PISEMNYM ZGŁOSZENIU ZAPOTRZEBOWANIA. Zamawiający w pisemnym zamówieniu określa wielkość dostaw. Wydanie towaru składającego się na poszczególną dostawę winno nastąpić w terminie 14 dni od doręczenia zamówienia Wykonawcy. Strony ustalają minimalną wielkość poszczególnych dostaw towaru na 300 szt. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania na specjalne zamówienie pojedynczych kompletów tablic rejestracyjnych i wydania ich Odbiorcy przy najbliższym transporcie towaru..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy 28.52.74.10 - 28.52.74.10 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że posiada uprawnienia wynikające z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012, poz. 1137 z późn. zm) tj. wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował: min. 1 podobną dostawę tablic rejestracyjnych o wartości brutto min. 100 000,00 zł
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowotarski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nowym Targu Bolesława Wstydliwego 14, 34-400 Nowy Targ...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Targu Bolesława Wstydliwego 14, 34-400 Nowy Targ sekretariat II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa drogi gminnej 362625K ul. Św. Doroty w km od 0+015,00 do km 0+ 247,70 w Nowym Targu", Gmina Miasto Nowy Targ.
- Usługi-modyfikacji i aktualizacji operatu EGiB w zakresie punktów granicznych, użytków gruntowych, budynków (wraz z ich pomiarem w terenie) i lokali dla obrębu miasto Czarny Dunajec
- Dostawa sprzętu pożarniczego w ramach projektu "Razem przeciwko skutkom zmian klimatu na pograniczu polsko-słowackim. Zarządzanie kryzysowe w teorii i praktyce"
- Nadzór inwestorski nad zad. pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1669K Jordanów- Spytkowice w miejscowości Spytkowice
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Remont placu przed domem przedpogrzebowym na Cmentarzu Komunalnym w Nowym Targu".
- Rozbudowa dp nr 1669K Jordanów-Spytkowice na odcinku I-w km od 7+879,20 do km 8+700 na odcinku II w km od 9+269,00 do km 9+649,77 w miejscowości Spytkowice, Powiat Nowotarski/Gmina Spytkowice
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wągrowcu
- Dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Zamościu
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz kasacja tablic wycofanych z eksploatacji w okresie od maja 2025 do kwietnia 2026 roku dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sierpcu
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.