eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubartówOpracowanie studium wykonalności, audytów energetycznych oraz projektów budowlanych i wykonawczych dla termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej w Lubartowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-26

Ogłoszenie nr 313464 - 2016 z dnia 2016-09-26 r.

Lubartów: Opracowanie studium wykonalności, audytów energetycznych oraz projektów budowlanych i wykonawczych dla termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej w Lubartowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 300354


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 300472, 300837


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Lubartów, krajowy numer identyfikacyjny 43101938800000, ul. ul. Jana Pawła II  12, 21100   Lubartów, państwo , woj. lubelskie, tel. 818 552 273, faks 818 552 016, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.lubartow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie studium wykonalności, audytów energetycznych oraz projektów budowlanych i wykonawczych dla termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej w Lubartowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.271.32.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie studium wykonalności, audytów energetycznych oraz projektów budowlanych i wykonawczych dla termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej w Lubartowie dotycząca nw. budynków: 1. Budynek Gimnazjum Nr 1 w Lubartowie ul. Legionów 3 na działce Nr 815/3 obręb 7 Śródmieście, 2.Budynek Szkoły Podstawowej Nr 1 w Lubartowie z łącznikiem ul. Legionów 3 na działkach Nr 815/1; 815/2; 815/3; obręb 7 Śródmieście 3. Budynek Szkoły Podstawowej Nr 1 w Lubartowie ul. Reja 14 na działce Nr 864/5; obręb 7 Śródmieście 4.Kompleks budynków Szkoły Podstawowej Nr 3, Liceum Ogólnokształcącego Nr 2 wraz z salami gimnastycznymi ul. 1-go Maja 66/74 na działkach 19/6; 19/7; 22/1; 23/1; 23/3; 24/20; 25/26; 29/4; 30/19; 33/6; 34/2 i 215 obręb 11 Łąkowa 5. Kompleks budynków Gimnazjum Nr 2 w Lubartowie ul. Lubelska 68 na działkach 44/2; 44/3; 46/2; 46/3; 47 i 49/2 obręb 10 Lubelska 6. Budynek Szkoły Podstawowej Nr 4 i sali gimnastycznej w Lubartowie ul. Kosmonautów 11 na działce Nr 156 obręb 1 Wincentów 7. Budynek Przedszkola Miejskiego Nr 2 w Lubartowie ul. Kościuszki 1 na działce Nr 222/9 obręb 7 Śródmieście 8. Budynek Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Lubartowie ul. Powstańców Warszawy 39 na działkach Nr 34/1 i 35/1 obręb 10 Lubelska Zakres zamówienia obejmuje: 1. Opracowanie audytów efektywności energetycznej i dokumentacji technicznej głębokiej termomodernizacji budynków wymienionych w pkt 3.1. siwz zgodnie z opisem działania 5.2. Efektywność energetyczna sektora publicznego umieszczonego w Szczegółowym Opisie Osi Priorytetowych Regionalnego Programu Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. 2. Opracowanie studium wykonalności zgodnie z wytycznymi Regionalnego Programu Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. 3. Zgodnie z wymogami programu należy przyjąć normy w zakresie zastosowanych rozwiązań energooszczędnych obowiązujące od 1 stycznia 2019 r. dla obiektów użyteczności publicznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1422). 4. Wykonanie ww. opracowań w następującym zakresie: 1) Opracowanie audytów efektywności energetycznej ze szczególnym uwzględnieniem możliwości wykorzystania wymienionej w latach 2010-2015 stolarki okiennej, wymiany źródeł światła oraz wykorzystania OZE, sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 sierpnia 2012 r, w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu sporządzania audytu efektywności energetycznej, wzoru karty audytu efektywności energetycznej oraz metod obliczania oszczędności energii (Dz. U. z 2012 r. poz. 962). Częścią audytu musi być analiza efektów ekologicznych przedsięwzięcia w zakresie zmniejszenia emisji ekwiwalentu CO2 i pyłów, wraz z inwentaryzacją obiektów w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji, 2) Opracowanie ekspertyzy ornitologicznej, 3) Opracowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia wraz z opracowaniem karty informacyjnej i uzyskaniem lub opracowaniem innych wymaganych dokumentów, 4) Opracowanie dokumentacji technicznej docieplenia przegród budowlanych, z zastosowaniem rozwiązań niezbędnych dla ochrony zwierząt, 5) Opracowanie dokumentacji technicznej wymianę stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych lub elementów stolarki okiennej (zespoły szybowe) zgodnie z wynikami opracowanych audytów efektywności energetycznej, 6) Opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy/wymiany/ regulacji instalacji c.o. i c.w.u. oraz instalacji wod.-kan. (w miejscach, gdzie instalacje te są w kanałach technologicznych razem z c.o. lub c.w.u a ich stan techniczny jest niewłaściwy), 7) Opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy/wymiany/ regulacji instalacji c.o. i c.w.u. sali gimnastycznej przy Gimnazjum Nr 1 w Lubartowie, 8) Opracowanie dokumentacji technicznej wymiany/przebudowy/ regulacji węzłów cieplnych (w budynkach zasilanych przez PEC Lubartów), 9) Opracowanie dokumentacji technicznej instalacji fotowoltaicznych, 10) Opracowanie dokumentacji technicznej wymiany źródeł światła na energooszczędne 11) Opracowanie dokumentacji technicznej wymiany pokryć dachowych, obróbek blacharskich oraz przebudowy kominów w budynkach tego wymagających, 12) Inne opracowania niezbędne do wykonania głębokiej termomodernizacji wynikające z opisu działania 5.2. Efektywność energetyczna sektora publicznego umieszczonego w Szczegółowym Opisie Osi Priorytetowych Regionalnego Programu Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, 13) Uzyskanie opinii i uzgodnień niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, 14) Opracowanie wniosku o uzyskanie pozwolenia na realizację robót w strefie ochrony konserwatorskiej wraz z załącznikami, 15) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 16) Opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, 17) Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 18) Zakup aktualnych map zasadniczych do celów projektowych w skali 1:500 niezbędnych do opracowania dokumentacji, 19) Zakres dokumentacji technicznej powinien zawierać niezbędny zakres w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych, 20) Zalecenia dotyczące ewentualnej przebudowy kotłowni w budynkach zasilanych z własnego źródła ciepła. 21) Przekazanie praw autorskich do wszystkich opracowań objętych zamówieniem. 22) Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji zamówienia w oparciu o opracowaną dokumentację projektową.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90714000-5
Dodatkowe kody CPV: 90713000-8, 71221000-3, 71321000-4, 71247000-1, 71244000-0, 71241000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/09/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT508664.93
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ENEPROJEKT Adam Dziamski,  ,  ul. Unii Lubelskiej 3/413,  61-249,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 800115,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 800115,00Oferta z najwyższą ceną/kosztem 800115,00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.