Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-14
Kraków: Dostawa aparatury naukowo-badawczej - mikroskopy i oprzyrządowanie.
Numer ogłoszenia: 313477 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Systematyki i Ewolucji Zwierzat PAN , ul. Sławkowska 17, 31-016 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 422 19 01, faks 0-12 422 42 94.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.isez.pan.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka PAN.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury naukowo-badawczej - mikroskopy i oprzyrządowanie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1. Mikroskop fluorescencyjny wyposażony w kamerę cyfrową i stację graficzną PC z oprogramowaniem do wizualizacji obrazów mikroskopowych - szt. 1 Część nr 2. Mikroskop optyczny z przystawką rysunkową - szt. 1 Część nr 3. Mikroskop stereoskopowy - szt. 1 Część nr 4. Mikroskop stereoskopowy z oświetlaczem światłowodowym i kamerą - szt. 1 Część nr 5. Zadanie 1. Mikroskop stereoskopowy z oświetlaczem światłowodowym i kamerą - szt. 1 Zadanie 2. Kamera cyfrowa wraz z pełnym oprzyrządowaniem i oprogramowaniem, umożliwiającym wykonywanie pomiarów w technice trójwymiarowej - szt. 1 Część nr 6. Kamera cyfrowa z oprogramowaniem - szt. 1 Część nr 7. Oprzyrządowanie do mikroskopu stereoskopowego: stolik pomiarowy, oświetlacz pierścieniowy, generator światła z trójramiennym przewodem światłowodowym typu gęsia szyja, zestaw okularów - szt. 1 Część nr 8. Obiektyw immersyjny 100x do mikroskopu Nikon Eclipse E200 - szt. 1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00 - Mikroskopy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24.1., 2. oraz spełniają wymagania na podstawie art. 22.1. ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Ocena spełniania warunków, odbędzie się zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty dokumentów oraz oświadczeń, których wykaz zawiera rozdzial V. SIWZ. 3. Oferta złożona przez wykonawcę, który zostanie wykluczony z postępowania, będzie uznana za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Oferta cenowa - Załącznik nr 1 do SIWZ. (sporządzony i podpisany przez Wykonawcę na podstawie Załącznika nr 2 -Tabela parametrów technicznych). 2. Tabela parametrów technicznych - Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22.1. ustawy - Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch odpowiadających swoim rodzajem, dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (w jednym egzemplarzu dla Wykonawców składających ofertę na więcej niż jedną część zamówienia) - Załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Aktualny (tj. zawierający dane zgodne ze stanem na dzień składania oferty) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające prawo wykonawcy do występowania w obrocie prawnym i stwierdzające, że zakres jego działalności odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazujące osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w jednym egzemplarzu dla Wykonawców składających ofertę na więcej niż jedną część zamówienia); 1). Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5., składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1)., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty. Dokument należy przedstawić w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (tyle osób, ile jest wymaganych do reprezentacji). Pełnomocnik nie może sam potwierdzić swojego upoważnienia. (Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy.) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ofertę Wykonawcy, którego wykluczono z postępowania Zamawiający uzna za odrzuconą..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isez.pan.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31-016 Kraków, ul. Sławkowska 17, III piętro pokój nr 304..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2008 godzina 11:00, miejsce: 31-016 Kraków, ul. Sławkowska 17, III piętro pokój nr 304..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mikroskopu odwróconego fluorescencyjnego
- Dostawa szkolnych mikroskopów optycznych i stereoskopowych
- "Zakup sprzętu medycznego w postaci aparatu USG, mikroskopu i myjni dezynfektorów dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu."
- 185/TP/ZP/D/2024 - Zakup mikroskopu operacyjnego
- Zakup i dostawa wraz z montażem, doposażenia dla Gminnego Przedszkola w Gromadce i Gminnego Przedszkola nr 2 w Modle z podziałem na 3 (trzy) części
- Zakup, dostawa, montaż sprzętu medycznego w ramach realizacji zadania pod nazwą "Zakup niezbędnego sprzętu i aparatury medycznej dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego (...)".
więcej: Mikroskopy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.