Ogłoszenie z dnia 2012-08-24
Wrocław: Postępowanie nr AM/AZ/WR-82/12 na Wykonanie przeglądów oraz czynności serwisowo-konserwacyjnych urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych wyszczególnionych w paragrafie 2 Umowy w budynkach Akademii Medycznej we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 313486 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich, ul. Pasteura 1, 50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, faks (071) 784 00 45.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie nr AM/AZ/WR-82/12 na Wykonanie przeglądów oraz czynności serwisowo-konserwacyjnych urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych wyszczególnionych w paragrafie 2 Umowy w budynkach Akademii Medycznej we Wrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Na podstawie przeprowadzonego postępowania nr AM/AZ/WR-82/12 w trybie z wolnej ręki, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji wykonanie zamówień dodatkowych i uzupełniających, przewidzianych w umowie nr AM/AZ/PN-79/11 (Wykonanie przeglądów oraz czynności serwisowo-konserwacyjnych urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych wyszczególnionych w załączniku 1 do Umowy w budynkach Akademii Medycznej we Wrocławiu w okresie od dnia 15.09.2011 r. do 30.09.2012 r.). Zamawiajacy zleca Wykonawcy wykonanie czynności serwisowo-konserwacyjnych dodatkowych 17 urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, wymienionych w paragrafie 2 umowy, w okresie od daty obustronnego podpisania umowy do 30.09.2012 r.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAN GRUSZKA ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNY KLIMAWENT-FROST
jakie przetargi wygrała firma
JAN GRUSZKA ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNY KLIMAWENT-FROST
- Zakład Handlowo-Usługowo-Produkcyjny KLIMAWENT-FROST, ul. Zakrzowska 19/11, 51-378 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2060,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2533,80
Oferta z najniższą ceną: 2533,80 / Oferta z najwyższą ceną: 2533,80
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Art. 67. 1. 6 Zamawiajacy może udzielic zamówienia z wolnej reki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówien uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartosci zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówien, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniajace było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego (zamówienie usługi wykonania przeglądów oraz czynności serwisowo-konserwacyjnych dodatkowych 17 urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych; zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu - przetarg nieograniczony nr AM/AZ/PN-79/11)
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadań inwestycyjnych realizowanych na terenie Gminy Cedry Wielkie.
- USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNO-CHŁODNICZEGO I POLOWEGO ORAZ PODŁĄCZEŃ DO EKSPLOATACJI SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO, A TAKŻE PRZEGLĄDÓW KWARTALNYCH SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO W 2025 R.
- Wykonanie kontroli okresowej rocznej i 5-letniej polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji, w budynkach zasobu mieszkaniowego Dzielnicy Ursynów.
- Wykonywanie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Kaliszu w podziale na cztery części.
- Wykonanie w roku 2025 obowiązkowych rocznych przeglądów instalacji gazowej wraz z urządzeniami w budynkach zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie, w podziale na trzy części
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadanie pn. "Rozbudowa drogi krajowej nr 73 na odcinku od km 129+872,05 do km 130+342,05 w m. Tarnów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.