Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-17
Kraków: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów, według 15 pakietów
Numer ogłoszenia: 31352 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika , ul. Strzelecka 2, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4110833, 4211344, 4211186, faks 012 4213765.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzieciecyszpital.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów, według 15 pakietów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa odczynników laboratoryjnych oraz dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów, których szczegółowy opis (wraz z formularzami cenowymi) zawiera załącznik nr 2(a-n) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwaną dalej SIWZ). 2.Zamówienie obejmuje dzierżawę analizatorów oraz sukcesywne dostawy odczynników według zamówień składanych przez pracownika laboratorium medycznego zgodnie z asortymentem wskazanym w formularzu cenowym, stanowiących załączniki nr 2(a-n)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 38.43.45.00 - Analizatory biochemiczne 38.43.45.70 - Analizatory hematologiczne 38.43.45.80 - Analizatory testów immunologicznych 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 38.43.71.10 - Końcówki pipet .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 4 448 zł (słownie złotych: cztery tysiące czterysta czterdzieści osiem) w przypadku złożenia oferty na całość zamówienia obejmującego 15 pakietów, a w przypadku złożenia ofert częściowych wadium powinno być wniesione w wysokości: 1 090 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dziewięćdziesiąt) - pakiet 1 660 zł (słownie złotych: sześćset sześćdziesiąt) - pakiet 2 330 zł (słownie złotych: trzysta trzydzieści) - pakiet 3 550 zł (słownie złotych: pięćset pięćdziesiąt) - pakiet 4 100 zł (słownie złotych: sto) - pakiet 5 75 zł (słownie złotych: siedemdziesiąt pięć) - pakiet 6 65 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt pięć) - pakiet 7 122 zł (słownie złotych: sto dwadzieścia dwa) - pakiet 8 300 zł (słownie złotych: trzysta) - pakiet 9 143 zł (słownie złotych: sto czterdzieści trzy) - pakiet 10 148 zł (słownie złotych: sto czterdzieści osiem) - pakiet 11 260 zł (słownie złotych: dwieście sześćdziesiąt) - pakiet 12 170 zł (słownie złotych: sto siedemdziesiąt) - pakiet 13 180 zł (słownie złotych: sto osiemdziesiąt) - pakiet 14 255 zł (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt pięć) - pakiet 15 Nr konta bankowego, na które należy wpłacić wadium, w przypadku wniesienia go w formie pieniężnej: PKO SA 06 1240 4689 1111 0000 5143 2083. Zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzialnych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.: a). Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy oraz złożą dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 pkt a-c niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Ocena spełniania warunków umożliwiających udział w postępowaniu będzie dokonywana poprzez: - bezpośrednie badanie kompletności i wiarygodności złożonych dokumentów - sprawdzenie dokumentów pod względem zgodności z ustawą oraz obowiązującymi przepisami i wymogami SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (według załącznika nr 3 do SIWZ); b) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli Wykonawca zadeklaruje przedstawienie takiego zobowiązania; c) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 oraz art. 24 ustawy (według załącznika nr 4 do SIWZ); d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej e) Wykaz co najmniej 2 wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg formularza stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ - tj. dostawy o wartości minimalnej netto: dla pakietu 1 - 250 000 PLN, dla pakietu 2 - 170 000 PLN, dla pakietu 3 - 50 000 PLN, dla pakietu 4 - 10 000 PLN, dla pakietu 5 - 8 000 PLN, dla pakietu 6 - 14 000 PLN, dla pakietu 7 - 12 000 PLN, dla pakietu 8 - 4000 PLN, dla pakietu 9 - 49 000 PLN, dla pakietu 10 - 4 000 PLN, dla pakietu 11 - 4 900 PLN, dla pakietu 12 - 25 000 PLN, dla pakietu 13 - 16 000 PLN, dla pakietu 14 - 6 000 PLN, dla pakietu 15 - 51 000 PLN) oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy wykonane zostały należycie - np. Referencje; f) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. na kwotę całkowitej sumy ubezpieczeniowej minimum 200 000 PLN; g) Dla wyrobów medycznych (określonych zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r.) - aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie Polski tzn. Deklarację zgodności CE lub kopię rejestracji wyrobu medycznego zgłoszonego do Rejestru Wyrobów Medycznych, h) Dokumenty, o których mowa w załączniku nr 2 do SIWZ, oraz dla wszystkich pakietów Wykonawca dostarczy: instrukcje charakteryzujące produkt /w języku polskim/; 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 pkt c) niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Oświadczenia, o których mowa w ust. 1 pkt a-b) oraz d-h) niniejszego rozdziału SIWZ składane są wspólnie przez Wykonawców. 3. Potwierdzenie wniesienia wadium. 4. Dokumenty niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 5. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1: pkt d)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 7. Dokumenty, o których mowa w ust. 6 oraz ust. 8 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wszelkie dokumenty wystawione w języku obcym, Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzieciecyszpital.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika w Krakowie
31-503 Kraków, ul. Strzelecka 2..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika w Krakowie 31-503 Kraków, ul. Strzelecka 2, SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do analizatora biochemicznego Vitros 250 (będącego własnością zamawiającego) wraz z dzierżawą kompatybilnego analizatora (z koniecznym wyposażeniem) i wpięciem go w system informatyczny zamawiajacego; szac. wielkość zam. 272300 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do analizatora immunochemicznego mini-Vidas (własność zamawiającego) wraz z dzierżawą kompatybilnego analizatora (wraz z koniecznym wyposażeniem) i wpięciem go w system informatyczny zamawiającego (Infomedica), szac. wielk. zam. 164200 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do analizatora hematologicznego Sysmex K-4500 (własność zamawiającego) wraz z dzierżawą zapasowego analizatora 5 Diff ( z koniecznym wyposażeniem), szac. wielk. zam. 54800 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.70-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do metody ELISA wraz z dzierżawą analizatora do ELISA Odczynniki posiadają certyfikat CE/deklaracja zgodności dla wszystkich testów Instrukcja wykonania w języku polskim dołączona do oferty Odczynniki nadające się do przetwarzania za pomocą aparatów ELISA (automaty), szac. wielk. zam. 12000 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.80-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do diagnostyki Giardia Lamblia w kale-metoda Elisa, szac. wielk. zam. 8700 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Paski do analizy moczu wraz z dzierżawą analizatora do badania moczu (wraz ze skanerem kodów) i wpięciem go w system informatyczny występujący u zamawiającego, szac. wielk. zam. 14800 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szybkie testy paskowe/kasetkowe, Odczynnik do ASO, szac. wielk. zam. 12700 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłoża w butelkach do samodzielnego rozlewania i testy identyfikacyjne, szac. wielk. zam. 4070 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krążki diagnostyczne, krążki antybiotykowe, podłoża na płytkach, szac. wielk. zam. 49500 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do układu krzepnięcia kompatybilne do koagulometru CHROM 7 (własność zamawiającego), szac. wielk. zam. 4800 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki laboratoryjne, odczynniki chemiczne, szac. wielk. zam. 5000 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt laboratoryjny , szac. wielk. zam. 26000 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.15-4, 38.43.70.00-7, 38.43.71.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłoża transportowo-wzrostowe i wskaźniki biologiczne, szac. wielk. zam. 16800 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osocze królicze, zawiesiny i surowice diagnostyczne, szac. wielk. zam. 6300 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do diagnostyki alergii, szac. wielk. zam. 51000 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa wyposażenia do młynka planetarnego dla WEiP DE-dzp.272-087/25
- 20/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części
- 19/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części
- Dostawa bonów towarowych dla pracowników Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w ramach zadania budżetu obywatelskiego pn.: "Zielono Mi!!! oraz wokół Nas!", dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- DOSTARCZENIE CHŁODZIARKI FARMACEUTYCZNEJ
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania i kontroli wody basenowej w obiekcie Zamawiającego, zlokalizowanym przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych do hematologii wraz z dzierżawą dwóch analizatorów hematologicznych dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- Dostawy odczynników laboratoryjnych/13_2025/
- Dzierżawa i serwis analizatora immunochemicznego wraz z dostawami odczynników, materiałów eksploatacyjnych (kalibratorów i materiałów kontrolnych) i zużywalnych
- Dostawa odczynników chemicznych
- Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 26 części.
więcej: Pojemniki na mocz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.