To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-22
Jedwabno: Termomodernizacja (I etap) i przebudowa budynku mieszkalnego leśniczówki w miejscowości Trzciano, pow. nidzicki
Numer ogłoszenia: 313532 - 2014; data zamieszczenia: 22.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 249144 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Jedwabno, ul. 1 Maja 3, 12-122 Jedwabno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6213005, 6213775, faks 089 6213015.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe - nadleśnictwo.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja (I etap) i przebudowa budynku mieszkalnego leśniczówki w miejscowości Trzciano, pow. nidzicki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych (sanitarnych), związanych z termomodernizacją (I etap) i przebudową budynku mieszkalnego leśniczówki w miejscowości Trzciano nr 1, gm. Nidzica, pow. nidzicki. Zakres robót budowlanych związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych sanitarnych, polegających m.in. na: - wykonaniu robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych, stanowiących I etap termomodernizacji budynku i polegających na wymianie stolarki okiennej i drzwi zewn. (na parterze i poddaszu - na drewnianą, w piwnicach - na PCV i stalową ppoż.), dociepleniu posadzek i podłóg (na gruncie i nad nieogrzewanymi piwnicami), dociepleniu drewnianego biegu schodowego schodów wewn. na poddasze, a w pomieszczeniach na poddaszu wymianie nieodpowiedniego docieplenia skosów połaci dachowych i stropów, w celu spełnienia stawianych obecnie dla tego typu przegród wymagań cieplnych oraz wymianie i rozbudowie inst. c.o. z rur miedzianych wraz z armaturą (grzejnikami, zaworami, naczyniem wzbiorczym systemu otwartego itp.), - dostawie i wymianie w lokalnej kotłowni w piwnicy budynku stalowego kotła c.o. na paliwo stałe (drewno opałowe) na nowy (z nadmuchem sterowanym elektronicznie), w celu ogrzania pomieszczeń budynku o łącznej użytkowej pow. ogrzewanej ok. 244 m2 i podgrzania c.w.u., - wykonaniu nowego, szczelnego, betonowego, prefabrykowanego zbiornika na ścieki bytowe, o poj. użytk. 10 m3 (wraz z przyłączem kanalizacyjnym), dokonaniu całkowitej wymiany zużytej (lub montażu nowej) inst. wod.-kan., c.w.u. i c.o. (wraz z armaturą sanitarną na parterze i poddaszu budynku), - wymianie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej holenderki na nowe z dachówki ceramicznej zakładkowej wraz z dokonaniem wymiany zniszczonych elementów drewnianej konstrukcji dachowej (pojedynczych krokwi dachowych, deskowania i ołacenia dachu) i ich impregnacją środkami ognioochronnymi i środkami, zabezpieczającymi je przed korozją biologiczną oraz wymianie obróbek blacharskich z blachy stal. powlekanej, rynien i rur spustowych PCV, - rozbiórce 4 istniejących murowanych kominów i wymurowaniu 2 nowych kominów systemowych oraz wykonaniu grawitacyjnego nawiewu powietrza atmosferycznego do pomieszczenia lokalnej kotłowni w piwnicy i pod kominek w pokoju na parterze, - przebudowie pomieszczeń na parterze i poddaszu budynku, w celu podzielenia go na część służbową (z gankiem, kancelarią, korytarzem i łazienką) i część mieszkalną (z wiatrołapem, korytarzem, holem, kuchnią, jadalnią, dwiema łazienkami i łącznie 6 pokojami na parterze i poddaszu budynku), z oddzielnymi wejściami, polegającej na rozbiórce istniejących 3 pieców kaflowych, murowanego kominka i ścianek działowych (murowanych i z płyt g.-k. na rusztach metalowych), wykuciu, poszerzeniu lub zamurowaniu otworów okiennych i drzwiowych (z wymianą lub wykonaniem nadproży z belek stalowych lub żelbetowych belek prefabrykowanych), wymianie posadzek z terakoty i białych podłóg, wymianie istniejących tynków na sufitach na płyty g.-k. na rusztach stalowych i tynków wewnętrznych na ścianach w przebudowywanych pomieszczeniach, - wymianie (na parterze i poddaszu budynku) stolarki drzwiowej wewn. na nową, drewnianą, płycinową, - wykonaniu w miejsce istniejących zewn. betonowych schodów wejściowych do części mieszkalnej i części służbowej budynku, nowych schodów o nawierzchni z cegły klinkierowej (wraz z wykonaniem i montażem przy nich drewnianych balustrad) oraz remoncie stopni schodowych z cegły ceramicznej murowanych wewn. schodów do piwnic, - wykonaniu wewnętrznych wykończeniowych robót malarskich i okładzinowych (glazury) po wykonanych w budynku inwestycyjno-remontowych robotach ogólnobudowlanych i instalacyjnych. Szczegółowy zakres robót inwestycyjno-remontowych wynika z projektu budowlano-wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót), które zostaną przekazane Wykonawcom zaproszonym do składania ofert w II etapie postępowania przetargowego. Z uwagi na ograniczone środki finansowe Zamawiającego, przewiduje się rozliczenie wykonanych robót w dwóch etapach w okresie 2 kolejnych lat: - w 2014 r. - do kwoty 210 000 zł (netto), - do końca maja 2015 r. - pozostała wartość wykonanych robót..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.23.00 - Betonowanie 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.80 - Powtórne malowanie 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Handel-Usługi Budowlane Franciszek Piłat
jakie przetargi wygrała firma
Handel-Usługi Budowlane Franciszek Piłat
- HANDEL - USŁUGI BUDOWLANE Franciszek Piłat, ul. Parkowa 7, 11-015 Olsztynek, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 424970,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 400452,98
Oferta z najniższą ceną: 400452,98 / Oferta z najwyższą ceną: 487752,28
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.