To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-30
Dragacz: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Dragacz w sezonie 2011/2012
Numer ogłoszenia: 313545 - 2011; data zamieszczenia: 30.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 291847 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dragacz, Dragacz 7A, 86-134 Dragacz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 332 49 69, faks 52 332 49 74.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Dragacz w sezonie 2011/2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Dragacz w sezonie zimowym 2011/2012 polegającego na odśnieżaniu oraz usuwaniu gołoledzi przy użyciu samochodu ciężarowego o ładowności co najmniej 8 ton lub ciągnika rolniczego o mocy co najmniej 80 KM z doczepionym pługiem czołowym i piaskarką: dróg gminnych o łącznej długości 36,5 km, dróg wewnętrznych o łącznej długości 84 km oraz dróg powiatowych w ramach porozumienia zawartego pomiędzy Zarządem Powiatu Świeckiego a Gminą Dragacz o łącznej długości 25,4 km, w ilości około 500 godzin. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1/ odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni, 2/ likwidację błota pośniegowego, gołoledzi i oblodzenia dróg na całej szerokości jezdni, 3/ utrzymanie w pełnej gotowości sprzętu i środków transportu wraz z obsługą przewidzianą do zimowego utrzymania dróg, 4/ informowanie Zamawiającego na bieżąco o problemach i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość usługi, 6/ uzyskanie potwierdzenia wykonania prac przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, 7/ sprzątnięcie zalegających nieczystości (piasek, liście itp.) na całej szerokości jezdni. po zakończeniu sezonu zimowego. 3. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy zgodnie z dyspozycjami przekazywanymi telefonicznie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 4. Wykonawca będzie prowadził raporty dzienne pracy sprzętu uwzględniające faktycznie ilości przepracowanych godzin. 5. Sprzęt, który będzie brał udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia musi być oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wyposażony w środki łączności. 6. Do odśnieżania i usunięcia gołoledzi Wykonawca jest zobowiązany przystąpić najpóźniej w ciągu 2 godzin od wydania dyspozycji telefonicznej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania kolejności odśnieżania dróg wg wskazań Zamawiającego. 8. Zakres usług jest ściśle uzależniony jest od warunków atmosferycznych. 9. Wykonawca odpowiada za szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie lub w związku z wykonaniem niniejszej umowy. 10. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu celem uzyskania wszelkich danych dotyczących stanu technicznego i szerokości dróg, niezbędnych w przygotowaniu oferty i podpisaniu umowy na wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg w Gminie Dragacz.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG REMONTOWO-DROGOWYCH I TRANSPORT TOMASZ LIPIEC
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG REMONTOWO-DROGOWYCH I TRANSPORT TOMASZ LIPIEC
- Zakład Usług Remontowo -Drogowych i Transport Tomasz Lipiec, Dragacz 115 B, 86-134 Dragacz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105010,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54000,00
Oferta z najniższą ceną: 54000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 118800,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach komunalnych
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. Kościuszki 131 we Wrocławiu wraz z dostawą materiałów higienicznych i sprzątania terenu wokół siedziby SP we W-wiu.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
- LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, CHODNIKÓW I PARKINGÓW NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.