eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPrzeprowadzenie usług szkoleniowych w formie konwersatoriów i warsztatów dla studentów Uniwersytetu Wrocławskiego, którzy wezmą udział w projekcie Akademia Rozwoju - kluczem wzmocnienia kadr polskiej gospodarki. Zadanie 1, 2, 3, 4, 5, 6

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-12

Wrocław: Przeprowadzenie usług szkoleniowych w formie konwersatoriów i warsztatów dla studentów Uniwersytetu Wrocławskiego, którzy wezmą udział w projekcie Akademia Rozwoju - kluczem wzmocnienia kadr polskiej gospodarki. Zadanie 1, 2, 3, 4, 5, 6
Numer ogłoszenia: 31358 - 2015; data zamieszczenia: 12.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie usług szkoleniowych w formie konwersatoriów i warsztatów dla studentów Uniwersytetu Wrocławskiego, którzy wezmą udział w projekcie Akademia Rozwoju - kluczem wzmocnienia kadr polskiej gospodarki. Zadanie 1, 2, 3, 4, 5, 6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usług szkoleniowych w formie konwersatoriów i warsztatów dla studentów Uniwersytetu Wrocławskiego, którzy wezmą udział w projekcie Akademia Rozwoju - kluczem wzmocnienia kadr polskiej gospodarki. Zadanie 1, 2, 3, 4, 5, 6. 1.1. Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 1 jest usługa szkoleniowa polegająca na poprowadzeniu konwersatoriów dla studentów Wydziału Filologicznego, kształcących się w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego w obszarach związanych z tzw. branżami kreatywnymi. Tytuły konwersatoriów: 1) Kreatywność a prawo, 2) Freelancer na rynku kreatywnym, 3) Agencja PR/brandingowa/reklamowa/interaktywna - tworzenie i zarządzanie, 4) Kreowanie konkurencyjnej marki na rynku branż kreatywnych, 5) Perspektywa branż kreatywnych we Wrocławiu, na Dolnym Śląsku i w Polsce. Konwersatoriami zostanie objętych łącznie 100 osób podzielonych na 5 tematycznych grup 20-osobowych. Każde konwersatorium obejmuje jedno spotkanie o czasie trwania - 3 godziny lekcyjne (1 godzina lekcyjna wynosi 45 minut) 1.2. Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 2 jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia grupowego pt.: Warsztaty z typografii. Szkoleniem zostanie objęta 1 grupa licząca 15 osób. Czas trwania szkolenia wynosi 40 godzin lekcyjnych (jedna godzina lekcyjna wynosi 45 minut), przy czym wymiar zajęć praktycznych powinien wynosić min. 32 godziny lekcyjne. 1.3. Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 3 jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia grupowego pt.: Warsztaty z produkcji i postprodukcji. Szkoleniem zostanie objęta 1 grupa licząca 15 osób. Czas trwania szkolenia wynosi 40 godzin lekcyjnych (jedna godzina lekcyjna wynosi 45 minut), przy czym wymiar zajęć praktycznych powinien wynosić min. 32 godziny lekcyjne. 1.4. Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 4 jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia grupowego pt.: Warsztaty z niestandardowych metod badań empirycznych (eyetracking/semiotyka/big data). Szkoleniem zostanie objęta 1 grupa licząca 15 osób. Czas trwania szkolenia wynosi 40 godzin lekcyjnych (jedna godzina lekcyjna wynosi 45 minut), przy czym wymiar zajęć praktycznych powinien wynosić min. 32 godziny lekcyjne. 1.5. Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 5 jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia grupowego pt.: Warsztaty z projektowania aplikacji mobilnych. Szkoleniem zostanie objęta 1 grupa licząca 15 osób. Czas trwania szkolenia wynosi 40 godzin lekcyjnych (jedna godzina lekcyjna wynosi 45 minut), przy czym wymiar zajęć praktycznych powinien wynosić min. 32 godziny lekcyjne. 1.6. Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 6 jest usługa polegająca na przeprowadzeniu 6 szkoleń grupowych w formie warsztatów o następujących tytułach: 1) Design Leadership, 2) Jak zaangażować użytkownika, czyli projektowanie na potrzeby sieci, 3) Nowe narzędzia i metody badawcze w projektowaniu, 4) Zarządzanie wizerunkiem marki w Internecie, 5) Techniki i metody badań w sieci, 6) Projektowanie użytkowe. W ramach każdego tytułu przeszkolona zostanie 1 grupa 15-osobowa (łącznie 90 osób podzielonych na 6 grup 15-osobowych). Czas trwania pojedynczego szkolenia wynosi 40 godzin lekcyjnych (jedna godzina lekcyjna wynosi 45 minut), przy czym wymiar zajęć praktycznych powinien wynosić min. 32 godziny lekcyjne. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki nr 7a, 7b, 7c, 7d, 7e, 7f do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy na przedmiot zamówienia określają wzory umów stanowiące Załączniki nr 8a, 8b, 8c do SIWZ: Wzór umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.52.20.00-9, 80.51.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. spełnia następujący warunek szczegółowy: - dla Zadania 1, 2, 3, 4, 5: Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która: a) dla Zadania 1: ma co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w branży kreatywnej obejmującej w szczególności reklamę, branding i PR, b) dla Zadania 2: ma co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie typografii, c) dla Zadania 3: ma co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie produkcji i postprodukcji filmowej lub telewizyjnej, d) dla Zadania 4: ma co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie niestandardowych badań empirycznych w zakresie eyetrackingu, semiotyki i big data, e) dla Zadania 5: ma co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu aplikacji mobilnych, - dla Zadania 6: Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem co najmniej 2 osób, z których każda ma co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w jednym lub kilku z następujących obszarów: a) zarządzania procesem projektowania, b) i/lub projektowania graficznego, c) i/lub stosowania metod i narzędzi badawczych w projektowaniu (w tym w projektowaniu graficznym), d) i/lub zarządzania wizerunkiem marki w Internecie, e) i/lub projektowania i przeprowadzania badań w Internecie, f) i/lub projektowania grafiki użytkowej. Doświadczenie ww. zespołu osób łącznie musi obejmować wszystkie obszary wskazane w pktach a)-f). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale V SIWZ. Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) Formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ); 3) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza); 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik; 5) Jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.20
  • 2 - Doświadczenie zawodowe osoby szkolącej - 0.80

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowne dopuszczalne są tylko w następujących sytuacjach, wyraźnie wskazanych w § 9 wzoru umowy: w Zadaniu 1, 2, 3, 4, 5, 6: W przypadku zmiany osób wskazanych w § 2 ust. 8 umowy, Wykonawca z minimum 7-dniowym wyprzedzeniem przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem, wskazując osobę/y o co najmniej równych kwalifikacjach i doświadczeniu. Wykonawca, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, może dokonać wymiany osób wskazanych do wykonania przedmiotu Umowy. Jednocześnie Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wymiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany osób przewidzianych do realizacji szkolenia, jeżeli uzna, że osoby te nienależycie wykonują swoje obowiązki. W takiej sytuacji zamawiający pisemnie przedstawi powody, dla których żąda zmiany osób realizujących zamówienie i wskaże termin, w jakim Wykonawca zobowiązany będzie wskazać nowe osoby spełniające wymogi Zamawiającego. w Zadaniu 1: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu konwersatorium, o którym mowa w §3 ust. 2 Umowy, dotyczących daty zajęć lub godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć, o czym będzie informował Wykonawcę z minimum trzydniowym wyprzedzeniem. w Zadaniu 2, 3, 4, 5, 6: Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w harmonogramie, dokonywanych przed rozpoczęciem szkolenia lub w jego trakcie, dotyczących terminów zajęć edukacyjnych lub godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć edukacyjnych, o czym będzie informował Wykonawcę z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Wrocławski Biuro Zamówień Publicznych ul. Kuźnicza 49/55 50-138 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Wrocławski Biuro Zamówień Publicznych ul. Kuźnicza 49/55 50-138 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających 2. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 3. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 4. Zamawiający wykluczy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp wykonawców, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy Pzp wykonawców, w stosunku do których zamawiający wykaże zaistnienie przesłanek wymienionych w niniejszym przepisie. 5. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów, każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty i oświadczenia wystawione na niego w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w tym dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Pozostałe dokumenty i oświadczenia podmioty składają wspólnie tj. warunki w nich określone są spełnione gdy spełnia je jeden podmiot składający wspólną ofertę lub podmioty spełniają je łącznie. 6. Zamówienie jest finansowane w ramach projektu Akademia Rozwoju - kluczem wzmocnienia kadr polskiej gospodarki realizowanego przez Uniwersytet Wrocławski w zakresie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IV, Działania 4.3 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni w obszarach kluczowych w kontekście celów Strategii Europa 2020 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 7. Szacunkowa wartość zamówienia: Zadanie 1: 5250 zł, Zadanie 2: 22 140 zł, Zadanie 3: 14 300 zł, Zadanie 4: 17 220 zł, Zadanie 5: 15 720 zł, Zadanie 6: 80 842 zł.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konwersatoria dla studentów Wydziału Filologicznego (5 tytułów).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 1 jest usługa szkoleniowa polegająca na poprowadzeniu konwersatoriów dla studentów Wydziału Filologicznego, kształcących się w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego w obszarach związanych z tzw. branżami kreatywnymi. Tytuły konwersatoriów: 1) Kreatywność a prawo, 2) Freelancer na rynku kreatywnym, 3) Agencja PR/brandingowa/reklamowa/interaktywna - tworzenie i zarządzanie, 4) Kreowanie konkurencyjnej marki na rynku branż kreatywnych, 5) Perspektywa branż kreatywnych we Wrocławiu, na Dolnym Śląsku i w Polsce. Konwersatoriami zostanie objętych łącznie 100 osób podzielonych na 5 tematycznych grup 20-osobowych. Każde konwersatorium obejmuje jedno spotkanie o czasie trwania - 3 godziny lekcyjne (1 godzina lekcyjna wynosi 45 minut).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.52.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.20
    • 2. Doświadczenie zawodowe osoby szkolącej - 0.80

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warsztaty z typografii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 2 jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia grupowego pt.: Warsztaty z typografii. Szkoleniem zostanie objęta 1 grupa licząca 15 osób. Czas trwania szkolenia wynosi 40 godzin lekcyjnych (jedna godzina lekcyjna wynosi 45 minut), przy czym wymiar zajęć praktycznych powinien wynosić min. 32 godziny lekcyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.20
    • 2. Doświadczenie zawodowe osoby szkolącej - 0.80

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Warsztaty z produkcji i postprodukcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.3. Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 3 jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia grupowego pt.: Warsztaty z produkcji i postprodukcji. Szkoleniem zostanie objęta 1 grupa licząca 15 osób. Czas trwania szkolenia wynosi 40 godzin lekcyjnych (jedna godzina lekcyjna wynosi 45 minut), przy czym wymiar zajęć praktycznych powinien wynosić min. 32 godziny lekcyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.20
    • 2. Doświadczenie zawodowe osoby szkolącej - 0.80

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Warsztaty z niestandardowych metod badań empirycznych (eyetracking/semiotyka/big data).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.4. Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 4 jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia grupowego pt.: Warsztaty z niestandardowych metod badań empirycznych (eyetracking/semiotyka/big data). Szkoleniem zostanie objęta 1 grupa licząca 15 osób. Czas trwania szkolenia wynosi 40 godzin lekcyjnych (jedna godzina lekcyjna wynosi 45 minut), przy czym wymiar zajęć praktycznych powinien wynosić min. 32 godziny lekcyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.20
    • 2. Doświadczenie zawodowe osoby szkolącej - 0.80

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Warsztaty z projektowania aplikacji mobilnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.5. Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 5 jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia grupowego pt.: Warsztaty z projektowania aplikacji mobilnych. Szkoleniem zostanie objęta 1 grupa licząca 15 osób. Czas trwania szkolenia wynosi 40 godzin lekcyjnych (jedna godzina lekcyjna wynosi 45 minut), przy czym wymiar zajęć praktycznych powinien wynosić min. 32 godziny lekcyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.20
    • 2. Doświadczenie zawodowe osoby szkolącej - 0.80

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Warsztaty projektowo-brandingowe (6 tytułów).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 6 jest usługa polegająca na przeprowadzeniu 6 szkoleń grupowych w formie warsztatów o następujących tytułach: 1) Design Leadership, 2) Jak zaangażować użytkownika, czyli projektowanie na potrzeby sieci, 3) Nowe narzędzia i metody badawcze w projektowaniu, 4) Zarządzanie wizerunkiem marki w Internecie, 5) Techniki i metody badań w sieci, 6) Projektowanie użytkowe. W ramach każdego tytułu przeszkolona zostanie 1 grupa 15-osobowa (łącznie 90 osób podzielonych na 6 grup 15-osobowych). Czas trwania pojedynczego szkolenia wynosi 40 godzin lekcyjnych (jedna godzina lekcyjna wynosi 45 minut), przy czym wymiar zajęć praktycznych powinien wynosić min. 32 godziny lekcyjne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.20
    • 2. Doświadczenie zawodowe osoby szkolącej - 0.80

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.