Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-14
Lubochnia: DOSTAWA APARATU DO AUTOMATYCZNEJ DESTYLACJI PRODUKTÓW NAFTOWYCH
Numer ogłoszenia: 313623 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4392 w Nowym Glinniku , 97-217 Lubochnia, woj. łódzkie, tel. 044 7397309, faks 044 7397633.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.kawaleria.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA APARATU DO AUTOMATYCZNEJ DESTYLACJI PRODUKTÓW NAFTOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: APARAT DO DESTYLACJI PRODUKTÓW NAFTOWYCH - 1 SZTUKA, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.00.00 - Aparatura do destylacji, filtrowania lub rektyfikacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. i złożyli niżej wymienione dokumenty: a). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia( art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp) m.in.: nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne Dokumenty składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.Z treści złożonych do oferty dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wraz z ofertą muszą złożyć: Pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych przez art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ Pisemne oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1 i ust.2 pkt.1 i pkt.2 Ustawy prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ Zaświadczenie o wpisie do rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji - wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert lub uaktualnione (przez odpowiedni organ) - potwierdzające, że działalność oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, oraz że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi - ujawniona w zaświadczeniu informacja o otwarciu likwidacji lub ogłoszenie upadłości lub brak tego dokumentu spowodują wykluczenie wykonawcy. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy,upoważnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę (gdy nie są one wykazane w rejestrze lub wpisie do ewidencji) lub Wykonawców występujących wspólnie. Pełnomocnictwo powinno być wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnione osoby, przedstawiciela każdego z partnerów. Pełnomocnictwo musi mieć formę oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii, odpisu notarialnie poświadczonego - jeżeli pełnomocnictwo będzie, będzie stanowiło załącznik do oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kawaleria.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4392, NOWY GLINNIK, 97-217 LUBOCHNIA.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2008 godzina 12:00, miejsce: KANCELARIA JAWNA JW 4392 w Nowym Glinniku.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.