To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-27
Ogłoszenie nr 313675 - 2016 z dnia 2016-09-27 r.
Zamość: Udzielenie kredytu długoterminowego o wartości 5.000.000,00zł na pokrycie deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 300833
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zamość, krajowy numer identyfikacyjny
54068200000, ul.
ul. Peowiaków
92,
22400
Zamość, państwo
, woj.
lubelskie, tel.
, faks
, e-mail
Adres strony internetowej (URL): http://ugzamosc.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego o wartości 5.000.000,00zł na pokrycie deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RRG.271.8.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego o wartości 5.000.000,00zł na pokrycie deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów. Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych - od dnia podpisania umowy do 31.12.2016 r. - Dopuszcza się możliwość zmiany wysokości kredytu. - Kredyt może być wykorzystywany w transzach "na żądanie". O wysokości transzy Kredytobiorca poinformuje Bank. - Prowizji od kwoty kredytu nie będzie. - Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w SIWZ. - Zamawiającemu przysługuje prawo przedterminowej spłaty kredytu w całości lub w części bez dodatkowych opłat. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania tylko z części przyznanego kredytu. W w/w sytuacji zamawiający nie poniesie żadnych dodatkowych kosztów z powodu nie wykorzystania przyznanych środków finansowych. Zakładany okres spłaty kredytu to 31.12.2024 r. z okresem karencji w spłacie kapitału do 31.03.2017 r. Odsetki spłacane będą miesięcznie tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu. Spłata kapitału następować będzie według harmonogramu: 31.03.2017-156.250,00 zł, 30.06.2017-156.250,00 zł, 30.09.2017-156.250,00 zł, 31.12.2017-156.250,00 zł, 31.03.2018-156.250,00 zł, 30.06.2018-156.250,00 zł, 30.09.2018- 156.250,00 zł,31.12.2018-156.250,00 zł, 31.03.2019-156.250,00 zł, 30.06.2019-156.250,00 zł, 30.09.2019-156.250,00 zł, 31.12.2019-156.250,00 zł, 31.03.2020-156.250,00 zł, 30.06.2020-156.250,00 zł, 30.09.2020-156.250,00 zł, 31.12.2020-156.250,00 zł, 31.03.2021-156.250,00 zł, 30.06.2021-156.250,00 zł, 30.09.2021-156.250,00 zł, 31.12.2021-156.250,00 zł, 31.03.2022- 156.250,00 zł, 30.06.2022-156.250,00 zł, 30.09.2022-156.250,00 zł, 31.12.2022-156.250,00 zł, 31.03.2023-156.250,00 zł, 30.06.2023-156.250,00 zł, 30.09.2023-156.250,00 zł, 31.12.2023-156.250,00 zł, 31.03.2024-156.250,00 zł, 30.06.2024-156.250,00 zł, 30.09.2024-156.250,00 zł, 31.12.2024-156.250,00 zł. Do wyliczenia kosztów kredytu należy przyjąć datę pełnej wypłaty na dzień 30.09.2016 r. W ofercie należy podać całkowity koszt kredytu na który składać będzie się: -oprocentowanie (obliczone na podstawie stawki WIBOR 1M z dnia 08.07.2016 r. powiększonej o marżę banku w stosunku rocznym). Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT562176.66 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 553654,11 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Usługa w zakresie przeglądu, konserwacji, obsługi sprzętu gastronomicznego i chłodniczego sł. żywnościowej oraz naprawy zmywarki kapturowej i ekspresów do kawy w 32 WOG Zamość, w zakresie 5 części.
- Modernizacja Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu
- Przebudowa nieutwardzonej bocznej ulicy Majdan III etap
- Dostawa sprzętu do zamknięcia wad strukturalnych serca i zamknięcia uszka lewego przedsionka
- Dostawa testów alergologicznych i autoimmunologicznych wraz z dzierżawą wyposażenia
- Remont pomieszczeń piwnic pawilonu B Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.