eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TczewDostawa warzyw i owoców

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-14

Tczew: Dostawa warzyw i owoców
Numer ogłoszenia: 313699 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Armii Krajowej 39, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 058 7770020, faks 058 5326003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.tczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw i owoców.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 5. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych według poniższego wykazu: Zadanie nr 1: warzywa i owoce - CPV 03110000-5 Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia jednostka miary przewidywana ilość produktu 1. Cebula kg. 70 2. Czosnek kg. 10 3. Buraki ćwikłowe Kg. 300 4. Por kg 75 5. Marchew kg 400 6. pietruszka korzeń kg. 25 7. ogórek świeży Kg. 35 8. Pomidor Kg. 30 9. kapusta głowiasta biała kg. 120 10. Sałata szt. 120 11. papryka świeża kg. 15 12. Pieczarki kg. 75 13. Seler kg. 150 14. pietruszka natka w pęczkach szt. 250 15. Szczypiorek w pęczkach szt. 100 16. Winogrona kg. 5 17. Banany kg. 25 18. Pomarańcze kg. 50 19 Mandarynki kg. 50 20. Cytryny kg. 60 21. Jabłka kg. 350 22. Gruszki kg 3 23. Migdały kg. 1 24. orzechy włoskie kg. 3 25. Mak kg. 2 26. groch łuskany kg. 40 27. Koper szt. 250 28. Kalafior kg. 5 29. fasola kg. 70 Zadanie B : warzywa przetworzone i zakonserwowane - CPV 15330000-0 Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia jednostka miary przewidywana ilość produktu 1. grzyby suszone kg. 1 2. ogórki kwaszone kg. 150 3. kukurydz konserwowa szt. 50 4. ogórek konserwowy 0,9 l. szt. 150 5. ogórek konserwowy puszka 10 kg. szt. 20 6. groszek konserwowy szt. 120 7. kapusta kwaszona kg. 200 8. pieczarki konserwowe 0,9 l. szt. 5 9. przecier pomodorowy 4500 g. szt. 40 10. papryka konserwowa 450 g. szt. 12 11. dżemy 280 g. szt. 1500 12. rodzynki przetworzone 150 g. szt. 35 13. ananasy konserwowe 450 g. szt. 20 14. brzoskwinie zakonserwowane 850g. szt. 20 15. soki owocowe i warzywne 1l. szt. 55 Zadanie C : ziemniaki - CPV 03210000-6 Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia jednostka miary przewidywana ilość produktu 1. ziemniaki kg. 4000.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.10.00.0 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa 32.10.00.0 - Zboża i ziemniaki 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 6.1. Warunki 6.1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 6.1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 6.1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6.1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6.1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6.2. Opis oceny spełnienia warunków: 6.2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w pkt. 6.1. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 6.2.2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 7 przedmiotowego postępowania oświadczeń lub dokumentów, wg. formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 7.1.1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ust. 2 ustawy Pzp - zał. Nr 1 do oferty, 7.1.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp - zał. Nr 2 do oferty, 7.1.3. Wypełniony formularz cenowy - zał. Nr 3 do oferty, 7.1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.1.5. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik, tj. dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy powinno być dołączone do oferty, o ile sposób reprezentacji nie wynika z innych dokumentów, np. z odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, załączonych do oferty oraz powinno odpowiadać w zakresie formy przepisom Kodeksu Cywilnego (oryginał lub uwierzytelniony odpis). 7.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7.1.4 .składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości. 7.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.2 .zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 7.4.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7.4.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 7.1.1, 7.1.2., 7.1.5 powinny być złożone przez każdy podmiot. 7.5. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiały reklamowe) dokumenty takie nie będą oceniane przez Zamawiającego i nie będą miały wpływu na wybór najkorzystniejszej oferty. 7.6. Zakres i forma ww. dokumentów musi być zgodna z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.tczew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Armii Krajowej 39 83-110 Tczew.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Armii Krajowej 39 83-110 Tczew.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warzywa i owoce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: warzywa i owoce - CPV 03110000-5 Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia jednostka miary przewidywana ilość produktu 1. Cebula kg. 70 2. Czosnek kg. 10 3. Buraki ćwikłowe Kg. 300 4. Por kg 75 5. Marchew kg 400 6. pietruszka korzeń kg. 25 7. ogórek świeży Kg. 35 8. Pomidor Kg. 30 9. kapusta głowiasta biała kg. 120 10. Sałata szt. 120 11. papryka świeża kg. 15 12. Pieczarki kg. 75 13. Seler kg. 150 14. pietruszka natka w pęczkach szt. 250 15. Szczypiorek w pęczkach szt. 100 16. Winogrona kg. 5 17. Banany kg. 25 18. Pomarańcze kg. 50 19 Mandarynki kg. 50 20. Cytryny kg. 60 21. Jabłka kg. 350 22. Gruszki kg 3 23. Migdały kg. 1 24. orzechy włoskie kg. 3 25. Mak kg. 2 26. groch łuskany kg. 40 27. Koper szt. 250 28. Kalafior kg. 5 29. fasola kg. 70.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warzywa przetworzone i zakonserwowane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie B : warzywa przetworzone i zakonserwowane - CPV 15330000-0 Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia jednostka miary przewidywana ilość produktu 1. grzyby suszone kg. 1 2. ogórki kwaszone kg. 150 3. kukurydz konserwowa szt. 50 4. ogórek konserwowy 0,9 l. szt. 150 5. ogórek konserwowy puszka 10 kg. szt. 20 6. groszek konserwowy szt. 120 7. kapusta kwaszona kg. 200 8. pieczarki konserwowe 0,9 l. szt. 5 9. przecier pomodorowy 4500 g. szt. 40 10. papryka konserwowa 450 g. szt. 12 11. dżemy 280 g. szt. 1500 12. rodzynki przetworzone 150 g. szt. 35 13. ananasy konserwowe 450 g. szt. 20 14. brzoskwinie zakonserwowane 850g. szt. 20 15. soki owocowe i warzywne 1l. szt. 55.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ziemniaki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie C : ziemniaki - CPV 03210000-6 Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia jednostka miary przewidywana ilość produktu 1. ziemniaki kg. 4000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.