eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KcyniaBudowa drogi gminnej w miejscowości Ludwikowo w Gminie Kcynia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-27

Ogłoszenie nr 313744 - 2016 z dnia 2016-09-27 r.

Kcynia: Budowa drogi gminnej w miejscowości Ludwikowo w Gminie Kcynia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt realizowany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia jest współfinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020, w związku z realizacją operacji typu "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 301112-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kcynia, krajowy numer identyfikacyjny 9235087200000, ul. ul. Rynek  23, 89240   Kcynia, państwo , woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 5893720 lub 21, faks 525 893 722, e-mail
Adres strony internetowej (URL): http://www.kcynia.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa drogi gminnej w miejscowości Ludwikowo w Gminie Kcynia

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RI.271.1.4.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Budowa drogi gminnej w miejscowości Ludwikowo w Gminie Kcynia. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) roboty budowlane dot. istniejącej drogi, na które składają się w szczególności: - usunięcie istniejącej nawierzchni jezdni (bruk i tłuczeń na nieznacznym odcinku istniejącej jezdni), b) roboty budowlane dot. nowobudowanej jezdni, na które składają się w szczególności: - wykonanie uzupełniającego koryta pod jezdnię i wjazdy, - wykonanie jezdni bitumicznej o powierzchni 4494 m2 (szerokość jezdni: 3,50 m + utwardzone pobocza o szerokości 0,75 m), całkowita długość drogi wynosi 1268 mb, - wykonanie zjazdów o łącznej powierzchni 232 m2 (szerokość zjazdów: 3,50 m, długość zjazdów: 1,50 m), - wykonanie pobocza utwardzonego o łącznej powierzchni 1784 m2, - regulacje wysokościowe urządzeń infrastruktury podziemnej, - roboty związane z zabezpieczeniem istniejących kabli, - wykonanie organizacji stałej ruchu, - roboty wykończeniowe, c) roboty budowlane dot. odwodnienia, na które składają się w szczególności: - zachowanie istniejącego systemu odwodnienia drogi - z uwagi na nieznaczne wyniesienie niwelety i pochylenie poprzeczne i podłużne droga odwadniana będzie powierzchniowo na przyległy teren zielony pasa drogowego, - wykonanie rowu odstojnikowego (km 0+437- 0+457 SP), d) roboty budowlane dot. konstrukcji nawierzchni, na które składają się w szczególności: - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S o grubości warstwy 4 cm, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC15W o grubości warstwy 4 cm, - wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego frakcji 0/31,5 i stabilizacji mechanicznej warstwy grubości 20 cm, - wykonanie warstwy odsączającej o grubości 10 cm z piasku, - wykonanie 5 cm odsadzki na wykonywanych warstwach nawierzchni, - wykonanie pobocza utwardzonego z tłucznia kamiennego - warstwa grubości 10 cm, e) zapewnienie stałej organizacji ruchu, na które składają się w szczególności: - wykonanie oznakowania pionowego wg lokalizacji pokazanej na planie projektu stałej organizacji ruchu, f) wykonanie robót towarzyszących, na które składają się w szczególności: - plantowanie przyległego terenu, - wykonanie ścianek betonowych na istniejących przepustach w km 0+245,07 i 1+116,93 wraz z ustawieniem barier zabezpieczających SP- 9, - oczyszczenie z namułu na długości 10 m obustronnie rowów przy przepustach oraz przepustów, - ułożenie dwudzielnych rur osłonowych na kablach telekomunikacyjnych, w celu ich zabezpieczenia, na zasadach określonych w uzgodnieniach technicznych z gestorami sieci. g) Przyjęte parametry techniczne: kategoria ruchu KR - 1/2, klasa techniczna drogi - D. h) Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach wskazanych w Rozdziale III pkt. 10 - 14 SIWZ - Wykonawcy winni przygotować swoje oferty w oparciu o treść wskazanych tam dokumentów! III. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1. Zamawiający określa, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, wymaganie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. II ppkt 1 - 6 (powyżej), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.). 2. Wykonawca winien dokumentować sposób zatrudnienia osób, o których mowa w ppkt. 1, zgodnie z przepisami prawa pracy, w szczególności ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.). 3. Zamawiający będzie w każdym czasie uprawniony do kontrolowania spełniania przez wykonawcę wymogu, o którym mowa w ppkt. 1 i dokumentowania jego spełnienia w sposób określony w ppkt. 2. W przypadku stwierdzenia jego niespełnienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości określonej w projekcie umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ) za każdy osobodzień niespełniania wymogu. IV. Szczegółowy opis materiałów stanowiących dostawę Zamawiającego: Zamawiający nie przewiduje realizacji zamówienia z wykorzystaniem dostawy inwestorskiej - wszystkie materiały (urządzenia) niezbędne do realizacji zamówienia dostarcza Wykonawca. V. Dodatkowe informacje: 1. Zamawiający, dopuszczając w Rozdziale I pkt. III ppkt 6 SIWZ, złożenie oferty równoważnej, wskazuje, że warunkiem uznania oferty za równoważną jest uzyskanie, za pomocą rozwiązania równoważnego zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie, rezultatu identycznego z określonym w niniejszym rozdziale i dokumentach dot. przedmiotu zamówienia, wskazanych w rozdziale III SIWZ. 2. UWAGA: Zapłata faktury nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy po dostarczeniu Zamawiającemu faktury i potwierdzenia przez inspektora nadzoru prawidłowego wykonania robót (protokół końcowy z wynikiem pozytywnym), jednak nie wcześniej niż w styczniu 2017 r. UWAGA: Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie budowy!

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV: 45233120-6, 45233129-9, 45233123-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT649269.21
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów KOBYLARNIA SA,  pbdim@kobylarnia.pl,  Kobylarnia 8,  86-061,  Brzoza,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 463968.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 445021.70Oferta z najwyższą ceną/kosztem 463968.24
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 30
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.