To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-27
Ogłoszenie nr 313744 - 2016 z dnia 2016-09-27 r.
Kcynia: Budowa drogi gminnej w miejscowości Ludwikowo w Gminie Kcynia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt realizowany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia jest współfinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020, w związku z realizacją operacji typu "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 301112-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kcynia, krajowy numer identyfikacyjny
9235087200000, ul.
ul. Rynek
23,
89240
Kcynia, państwo
, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
52 5893720 lub 21, faks
525 893 722, e-mail
Adres strony internetowej (URL): http://www.kcynia.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi gminnej w miejscowości Ludwikowo w Gminie Kcynia
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RI.271.1.4.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa drogi gminnej w miejscowości Ludwikowo w Gminie Kcynia. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) roboty budowlane dot. istniejącej drogi, na które składają się w szczególności: - usunięcie istniejącej nawierzchni jezdni (bruk i tłuczeń na nieznacznym odcinku istniejącej jezdni), b) roboty budowlane dot. nowobudowanej jezdni, na które składają się w szczególności: - wykonanie uzupełniającego koryta pod jezdnię i wjazdy, - wykonanie jezdni bitumicznej o powierzchni 4494 m2 (szerokość jezdni: 3,50 m + utwardzone pobocza o szerokości 0,75 m), całkowita długość drogi wynosi 1268 mb, - wykonanie zjazdów o łącznej powierzchni 232 m2 (szerokość zjazdów: 3,50 m, długość zjazdów: 1,50 m), - wykonanie pobocza utwardzonego o łącznej powierzchni 1784 m2, - regulacje wysokościowe urządzeń infrastruktury podziemnej, - roboty związane z zabezpieczeniem istniejących kabli, - wykonanie organizacji stałej ruchu, - roboty wykończeniowe, c) roboty budowlane dot. odwodnienia, na które składają się w szczególności: - zachowanie istniejącego systemu odwodnienia drogi - z uwagi na nieznaczne wyniesienie niwelety i pochylenie poprzeczne i podłużne droga odwadniana będzie powierzchniowo na przyległy teren zielony pasa drogowego, - wykonanie rowu odstojnikowego (km 0+437- 0+457 SP), d) roboty budowlane dot. konstrukcji nawierzchni, na które składają się w szczególności: - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S o grubości warstwy 4 cm, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC15W o grubości warstwy 4 cm, - wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego frakcji 0/31,5 i stabilizacji mechanicznej warstwy grubości 20 cm, - wykonanie warstwy odsączającej o grubości 10 cm z piasku, - wykonanie 5 cm odsadzki na wykonywanych warstwach nawierzchni, - wykonanie pobocza utwardzonego z tłucznia kamiennego - warstwa grubości 10 cm, e) zapewnienie stałej organizacji ruchu, na które składają się w szczególności: - wykonanie oznakowania pionowego wg lokalizacji pokazanej na planie projektu stałej organizacji ruchu, f) wykonanie robót towarzyszących, na które składają się w szczególności: - plantowanie przyległego terenu, - wykonanie ścianek betonowych na istniejących przepustach w km 0+245,07 i 1+116,93 wraz z ustawieniem barier zabezpieczających SP- 9, - oczyszczenie z namułu na długości 10 m obustronnie rowów przy przepustach oraz przepustów, - ułożenie dwudzielnych rur osłonowych na kablach telekomunikacyjnych, w celu ich zabezpieczenia, na zasadach określonych w uzgodnieniach technicznych z gestorami sieci. g) Przyjęte parametry techniczne: kategoria ruchu KR - 1/2, klasa techniczna drogi - D. h) Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach wskazanych w Rozdziale III pkt. 10 - 14 SIWZ - Wykonawcy winni przygotować swoje oferty w oparciu o treść wskazanych tam dokumentów! III. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1. Zamawiający określa, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, wymaganie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. II ppkt 1 - 6 (powyżej), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.). 2. Wykonawca winien dokumentować sposób zatrudnienia osób, o których mowa w ppkt. 1, zgodnie z przepisami prawa pracy, w szczególności ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.). 3. Zamawiający będzie w każdym czasie uprawniony do kontrolowania spełniania przez wykonawcę wymogu, o którym mowa w ppkt. 1 i dokumentowania jego spełnienia w sposób określony w ppkt. 2. W przypadku stwierdzenia jego niespełnienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości określonej w projekcie umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ) za każdy osobodzień niespełniania wymogu. IV. Szczegółowy opis materiałów stanowiących dostawę Zamawiającego: Zamawiający nie przewiduje realizacji zamówienia z wykorzystaniem dostawy inwestorskiej - wszystkie materiały (urządzenia) niezbędne do realizacji zamówienia dostarcza Wykonawca. V. Dodatkowe informacje: 1. Zamawiający, dopuszczając w Rozdziale I pkt. III ppkt 6 SIWZ, złożenie oferty równoważnej, wskazuje, że warunkiem uznania oferty za równoważną jest uzyskanie, za pomocą rozwiązania równoważnego zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie, rezultatu identycznego z określonym w niniejszym rozdziale i dokumentach dot. przedmiotu zamówienia, wskazanych w rozdziale III SIWZ. 2. UWAGA: Zapłata faktury nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy po dostarczeniu Zamawiającemu faktury i potwierdzenia przez inspektora nadzoru prawidłowego wykonania robót (protokół końcowy z wynikiem pozytywnym), jednak nie wcześniej niż w styczniu 2017 r. UWAGA: Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie budowy!
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
45233120-6,
45233129-9,
45233123-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT649269.21 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 463968.24 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.