eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemkówrozminowanie terenów popoligonowych w Nadleśnictwie Przemków



Ogłoszenie z dnia 2005-06-30

POZYCJA 31374

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Przemków: rozminowanie terenów popoligonowych w Nadleśnictwie Przemków Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Nadleśnictwo Przemków, do kontaktów: Stanisław Pepkowski, ul. Ceglana 3, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie, tel. 076 8320719, fax 076 8320555, e-mail: stanislaw.pepkowski@wroclaw.lasy.gov.pl, www.wroclaw.lasy.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozminowanie terenów popoligonowych w Nadleśnictwie Przemków. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest oczyszczenie terenu określonego w niniejszej SIWZ z przedmiotów niebezpiecznych pochodzenia wojskowego, na głębokość 100 cm, poprzez wykonanie prac saperskich. Zamówienie obejmuje również przywrócenie terenom rozminowanym stanu pierwotnego (sprzed rozminowania), poprzez zasypanie wykopanych dołów oraz uprzątnięcie znalezionego złomu. Obszar przeznaczony do rozminowania w całości położony jest na terenie byłych poligonów Armii Federacji Wojsk Rosyjskich. Obecnie grunty te wchodzą w skład leśnictw: Wilkocin i Biernatów Nadleśnictwa Przemków. Wykaz wszystkich pozycji zaplanowanych do rozminowania wraz z określeniem ich powierzchni oraz lokalizacji wg leśnictw i adresów leśnych zawiera Załącznik nr 1. Szczegółową lokalizację tego obszaru przedstawia mapa stanowiąca Załącznik nr 2. Administracyjnie teren objęty niniejszym zamówieniem w całości położony jest na terenie gminy Gromadka. Powierzchnia planowana do rozminowania objęta niniejszym zamówieniem wynosi 392,00 ha. Ostateczna powierzchnia przeznaczona do rozminowania zostanie określona po rozstrzygnięciu przetargu - w oparciu o stawkę za oczyszczenie 1 hektara powierzchni z oferty wybranej w ramach procedury przetargowej. Wszystkie prace związane z wykonaniem niniejszego zamówieniem muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i p.poż. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Nadleśnictwo Przemków - leśnictwa Wilkocin, Biernatów. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.30.00.00 - Usługi środowiska naturalnego oraz ekologii Kod CPV wg słownika 2008: 90.70.00.00 - Usługi środowiska naturalnego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: ok.392 ha. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 75;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 20 000 PLN, Gwarancja 36 m-cy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.Rozliczenie za wykonane roboty nastąpi po ich wykonaniu i odbiorze 1 fakturą końcową. 2.Podstawą rozliczenia będzie faktura VAT. 3.Termin płatności faktury - 21 dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Oferenci, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19 poz. 177, z późniejszymi zmianami) - Załącznik nr 12; 5) są uprawnieni do pracy z materiałami wybuchowymi na terenie Polski zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 czerwca 2002 r. o materiałach wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego (Dz. U. Nr 117 poz. 1007, z późniejszymi zmianami); 6) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkodę wynikłą z niewykonania lub nienależytego wykonania prac oczyszczania terenów z przedmiotów niebezpiecznych pochodzenia wojskowego na kwotę minimum 150 000 PLN; ważność polisy nie może wygasnąć przed upływem terminu realizacji zadania; 7) udzielą minimum 12-sto miesięcznej rękojmi i 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonane prace; 8) w ciągu ostatnich 3 lat (lipiec 2003 - czerwiec 2005) wykonali przynajmniej jedno podobne zadanie na terenach byłych/istniejących poligonów wojskowych o łącznej powierzchni zadania/zadań nie mniejszej niż 90 ha; łączna wartość zadania/zadań nie może być niższa niż 250 000 PLN; 9) przeprowadzą wizję lokalną terenów przeznaczonych do rozminowania w obecności przedstawiciela Zamawiającego, która musi zostać udokumentowana wpisem do stosownego rejestru znajdującego się w siedzibie Nadleśnictwa Przemków; 10) wniosą wadium w formie, terminie i wysokości określonych w SIWZ, 11) zaakceptują warunki umowy stanowiącej Załącznik nr 14 do SIWZ; 12) zaakceptują warunki przetargu określone w niniejszej SIWZ; 13) nabędą SIWZ w sposób określony w ogłoszeniu o przetargu. Niespełnienie przez Oferenta chociaż jednego z w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem jego oferty. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1)Wypełniony formularz ofertowy na załączonym druku (Załącznik nr 3). 2)Dane podstawowe o Oferencie (Załącznik nr 4). 3)Aktualny odpis/wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert). 4)Decyzja Wojewody zezwalająca na nabywanie, przechowywanie i używanie materiałów wybuchowych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 czerwca 2002 o materiałach wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego (Dz. U. Nr 117 poz. 1007, z późniejszymi zmianami). 5)Polisa ubezpieczeniowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkodę wynikłą z niewykonania lub nienależytego wykonania prac oczyszczenia terenów z przedmiotów niebezpiecznych pochodzenia wojskowego, na kwotę minimum 150 000 PLN. 6)Informacja z banku, w którym Oferent posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 500 000 PLN (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert). 7)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem otwarcia ofert). 8)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert). 9)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert). 10)Informację z Krajowego Rejestru Sądowego o nie wpisaniu do rejestru dłużników niewypłacalnych (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert). 11)Wykaz ważniejszych robót saperskich wykonanych przez Oferenta w ciągu ostatnich 3 lat (lipiec 2003 - czerwiec 2005) wraz z podaniem: nazwy zadania, zleceniodawcy, wartości prac i czasu ich realizacji (Załącznik nr 5). Należyte wykonanie tych prac oraz ich wartość muszą zostać potwierdzone stosownymi dokumentami. 12)Wykaz osób, którymi dysponuje Oferent /nie mniej niż 15 z uprawnieniami/, które będą wykonywać zamówienie wraz z określeniem zakresu wykonywanych przez nie czynności, poświadczonych odpowiednimi uprawnieniami i kwalifikacjami (kserokopie dokumentów), a także posiadane przez te osoby doświadczenie w wykonywaniu podobnych zamówień z uwzględnieniem byłych poligonów wojskowych (Załącznik nr 6). 13)Wykaz pracowników nadzoru zawierający informacje o posiadanych przez nich wymaganych kwalifikacjach oraz doświadczeniu w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu wraz z potwierdzającymi to dokumentami (Załącznik nr 7) 14)Wykaz posiadanego specjalistycznego sprzętu do wykrywania przedmiotów niebezpiecznych oraz samodzielnego niszczenia podjętych środków, który jest planowany do wykorzystania przy wykonaniu zamówienia, wraz z jego podstawowymi parametrami technicznymi (Załącznik nr 8). 15)Wykaz posiadanych środków transportu dopuszczonych do przewozu materiałów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, wraz z dokumentami to potwierdzającymi (ważność tych dokumentów nie może upłynąć przed terminem realizacji zadania). Zamawiający przez środki posiadane rozumie środki własne bądź leasingowane (Załącznik nr 9) . 16)Wykaz pracowników posiadających uprawnienia ADR do przewozu materiałów wybuchowych oraz stosowne dokumenty potwierdzające ten fakt (Załącznik nr 10). 17)Dane dotyczące podwykonawców oraz zakresu prac przewidzianych im do przekazania (o ile Oferent przewiduje przekazanie części prac podwykonawcy). 18)Proponowany przez Oferenta harmonogram prac. 19)Oświadczenie Oferenta o okresie udzielonej rękojmi i gwarancji na wykonane prace (Załącznik nr 11). 20)Oświadczenie Oferenta o spełnianiu warunków określonych w art. 22 oraz że nie podlega on wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 12). 21)Oświadczenie Oferenta o zapoznaniu się z treścią umowy i jej akceptacji (Załącznik nr 13), wraz z parafowanym na każdej stronie wzorem umowy (Załącznik nr 14). 22)Oświadczenie Oferenta o zaakceptowaniu warunków przetargu określonych w niniejszej SIWZ (Załącznik nr 15). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.Dowód wniesienia wadium 2.Polisa ubezpieczeniowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkodę wynikłą z niewykonania lub nienależytego wykonania prac oczyszczenia terenów z przedmiotów niebezpiecznych pochodzenia wojskowego, na kwotę minimum 150 000 PLN. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem otwarcia ofert). 4.Informacja z banku, w którym Oferent posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 500 000 PLN (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.Decyzja Wojewody zezwalająca na nabywanie, przechowywanie i używanie materiałów wybuchowych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 czerwca 2002 o materiałach wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego (Dz. U. Nr 117 poz. 1007, z późniejszymi zmianami). 2.Decyzja Wojewody zezwalająca na nabywanie, przechowywanie i używanie materiałów wybuchowych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 czerwca 2002 o materiałach wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego (Dz. U. Nr 117 poz. 1007, z późniejszymi zmianami). 3.Wykaz ważniejszych robót saperskich wykonanych przez Oferenta w ciągu ostatnich 3 lat (lipiec 2003 - czerwiec 2005) wraz z podaniem: nazwy zadania, zleceniodawcy, wartości prac i czasu ich realizacji (Załącznik nr 5). Należyte wykonanie tych prac oraz ich wartość muszą zostać potwierdzone stosownymi dokumentami. 4.Wykaz osób, którymi dysponuje Oferent /nie mniej niż 15 z uprawnieniami/, które będą wykonywać zamówienie wraz z określeniem zakresu wykonywanych przez nie czynności, poświadczonych odpowiednimi uprawnieniami i kwalifikacjami (kserokopie dokumentów), a także posiadane przez te osoby doświadczenie w wykonywaniu podobnych zamówień z uwzględnieniem byłych poligonów wojskowych (Załącznik nr 6). 5.Wykaz pracowników nadzoru zawierający informacje o posiadanych przez nich wymaganych kwalifikacjach oraz doświadczeniu w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu wraz z potwierdzającymi to dokumentami (Załącznik nr 7). 6.Wykaz posiadanego specjalistycznego sprzętu do wykrywania przedmiotów niebezpiecznych oraz samodzielnego niszczenia podjętych środków, który jest planowany do wykorzystania przy wykonaniu zamówienia, wraz z jego podstawowymi parametrami technicznymi (Załącznik nr 8). 7.Wykaz posiadanych środków transportu dopuszczonych do przewozu materiałów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, wraz z dokumentami to potwierdzającymi (ważność tych dokumentów nie może upłynąć przed terminem realizacji zadania). Zamawiający przez środki posiadane rozumie środki własne bądź leasingowane (Załącznik nr 9) . 8.Wykaz pracowników posiadających uprawnienia ADR do przewozu materiałów wybuchowych oraz stosowne dokumenty potwierdzające ten fakt (Załącznik nr 10). 9.Dane dotyczące podwykonawców oraz zakresu prac przewidzianych im do przekazania (o ile Oferent przewiduje przekazanie części prac podwykonawcy). 10.Proponowany przez Oferenta harmonogram prac. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.08.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.08.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 15.10.2005. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 16.08.2005, godzina 10:00, Nadleśnictwo Przemków ul. Ceglana 3 59-170 Przemków - świetlica.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.