Ogłoszenie z dnia 2008-11-14
Kleosin: Dostawa obiadów do punktu zywieniowego w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Kleosinie
Numer ogłoszenia: 313751 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Kleosinie , ul. Zambrowska 20, 16-001 Kleosin, woj. podlaskie, tel. 085 6632163.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zskleosin.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa obiadów do punktu zywieniowego w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Kleosinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : 1) Dostawa obiadów do punktu żywieniowego w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Kleosinie w okresie 5 stycznia 2009r.- 18 grudnia 2009r. 2) Zakres prac obejmuje: a) przygotowanie obiadów składających się z trzech dań: - zupy- 250 ml i pieczywo, - drugiego dania: mięso 80g -100g potrawy mączne 200g ziemniaki (ryż, kasza, makaron) 150 g surówka 100g - kompotu 200ml i ewentualnie owoców , - co najmniej 2 razy do roku (Mikołajki, dzień Dziecka) dostawca zapewni słodycze (np.batonik, pomarańcz, banan) b) dowóz do punktu żywieniowego, c) dostawę jadłospisu na 10 dni, urozmaiconego i zmienianego w ciągu miesiąca d) odbiór termosów i pojemników do bemarów wraz z ich umyciem i wyparzeniem 3) 3-4 razy w tygodniu dania mięsne, piątek dzień bezmięsny..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.00.00.00 - 93.00.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 2000 tys zł należy złozyć w terminie do dnia 27 listopada 2008 do godz. 10.30 na konto Szkoły w Banku Spóldzielczym w Juchnowcu GórnymIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Etap oceny: w przetargu nieograniczonym mogą wziąć udział wykonawcy którzy: a) spełniają wymogi zawarte w art 22 ust 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na mocy art 24 ust 1 i 2, b) wniosą wadium, c) posiadają uprawnienia na realizację dostaw posiłków do punktu zbiorowego żywienia dzieci; dysponuja niezbedną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym, e) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, F)zrealizują zamówienie w umówionym terminie, g) wyrażają zgodę na opłacanie faktur w terminie 30 dni, posiadają referencje z ostatnich trzech lat wraz z referencją o jakości dostaw..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie: że wszystkie zamówienia wykonane wciągu ostatnich trzech lat zostały wykonane z należytą starannością, b) oświadczenie że nie wszczęto postępowania upadłościowego i że upadłosci nie ogłoszono, c) że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek za ZUS lub KRUS, d) o niekaralności, e) kosztorys ofertowy, f) załączyć wypis z KRS lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej, g) załączyć kopie dokumentu z SANEPID-u zezwalającego na prowadzenie zbiorowego żywienia, h) że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, i) oświadczenie o nadzorze weterynaryjnym.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zskleosin.info.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół im. Jana Pawła II 16-001 Kleosin ul. Zambrowska 20.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 10:30, miejsce: Zespół Szkół im. Jana Pawła II 16-001 Kleosin ul. Zambrowska 20.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.