To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-27
Ogłoszenie nr 313796 - 2016 z dnia 2016-09-27 r.
Wrocław: Dostawa pięciu nowych saun wraz z montażem i serwisem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 301629
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Park Wodny S.A., krajowy numer identyfikacyjny
93304118100000, ul.
ul. Borowska
99,
50558
Wrocław, państwo
, woj.
dolnośląskie, tel.
717 711 500, faks
717 711 510, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.aquapark.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pięciu nowych saun wraz z montażem i serwisem
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/13/16/PN/WPW
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa pięciu nowych saun wraz montażem i serwisem. Zakres zamówienia obejmuje: a)Dostawę i montaż sauny Fińskiej i Biosauny - Etap I b)Dostawę i montaż sauny Solnej, pomieszczenia do zabiegów InfraRed oraz łaźni parowej aromatycznej - Etap II c)Dostawę wyposażenia (akcesoriów, pieców, leżanek, oparć, systemu sterującego, systemu dozującego zapach, systemu dozującego parę oraz głośników, wszystkich niezbędnych elementów do prawidłowego funkcjonowania nowo montowanych obiektów), d)Wykonanie instalacji okablowania elektrycznego, instalacji wentylacyjnej, wodno - kanalizacyjnej, wentylacyjnej oraz sanitarnej wewnątrz nowych obiektów oraz w pomieszczeniu technicznym, e)Wszelkie inne prace niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, f)Dokonanie rozruchu urządzeń zainstalowanych w ramach wykonanej dostawy, g)Dokumentacja powykonawcza, dokumentacja techniczno - ruchowa, instrukcje stanowiskowe i BHP (jeśli takie są wymagane przez przepisy), h)Serwis przedmiotu umowy. 2.Szczegółowy opis oraz wymagania w zakresie danych technicznych saun (zwanych dalej: saunami) stanowiących przedmiot zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest dokonać wyceny przedmiotu zamówienia w formie zestawienia saun, sporządzonego według Formularza Asortymentowo-Cenowego stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. Ceny jednostkowe ustalone przez Wykonawcę za każdą saunę winny zawierać również koszty transportu saun, ich instalacji/montażu, serwisu, a także innych czynności określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia. 4.Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na cały przedmiot zamówienia w wymiarze 36 miesięcy z wyjątkiem urządzeń elektrycznych lub elektronicznych, na które Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji w wymiarze 24 miesięcy. 5.Wykonawca zapewni na okres gwarancji - na własny koszt - serwis oraz konserwację urządzeń w pełnym zakresie, zgodnie z warunkami opisanymi w karcie gwarancyjnej, a także przeglądy serwisowe urządzeń, zgodnie z zaleceniem producenta. Przegląd serwisowy zawiera dojazdy, przejazdy pracowników serwisu, robociznę oraz wszelkie pozostałe czynności niezbędne do wykonania czynności serwisowych, w szczególności materiały i części eksploatacji. Karta gwarancyjna podlega akceptacji Zamawiającego. 6.Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45223800-4 Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji; 45211370-3 Roboty budowlane w zakresie saun
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45223800-4,
45211370-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT750000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 893821.32 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na remont z termomodernizacją wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ulicy Wyszyńskiego 105A we Wrocławiu.
- Remont i przebudowa ogrodzenia frontowego terenu Przedszkola nr 2 przy ul. Walerego Sławka 5 we Wrocławiu
- "Kompleksowa organizacja trzydniowego wyjazdu studyjnego do województwa małopolskiego pn. "Dziedzictwo kulturowe i tradycje kulinarne polskiej wsi", który odbędzie się w drugiej połowie maja 2025 r."
- Zakup i dostawa 3 radiowozów dla Straży Miejskiej Wrocławia
- Usługa nagłośnienia, oświetlenia i obsługa elementów multimedialnych wraz z realizacją wizji okolic startu, mety oraz wybranych punktów na trasie w trakcie 11. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu
- Sukcesywna dostawa środków czystości, akcesoriów do sprzątania, worków na śmieci oraz środków higieny osobistej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.